Herkes uyumuştu, ben ve o hariç. Hâlâ sandalyede baygındı.
Salonda tek başıma nöbet tutmamın sebebi iki dakika önce Jin'in bana, madem sen öldürdün sen bakacaksın, demesiydi.Yeontan koltuğa zar zor atlayıp kucağıma yerleşti. Onun başını okşuyordum. Kuyruğunu sallayışından ve bana bakışından acıktığını anlamıştım. Onu kollarımın arasında bebek gibi tutup ayağa kalktım. Mutfağa gittim ve Yeontan'ı tezgaha koydum. Bir kase çıkartıp köpek mamasını kasenin içine koydum. Bir ses duyduğumda kaseyi doldurmayı bıraktım.
T: Duydun mu?
Dedim sessizce Yeontan'a. Beni anlamadığı boş bakışlarından belliydi. Başını okşadım.
T: Sen beni burada bekleyip karnını doyur. Bir şeye bakıp geleceğim.
İlk defa beni anlayarak yemeğini yemeğe başlamıştı. Arkamı dönüp salona gittim. Sandalyedeki ipler çözülmüştü, kimse yoktu. Elime bir bıçak aldım. Evet katil olmama rağmen yemek bıçağıyla dolaşıyordum.
İnsan hâlime geri dönmüş gibi hissediyordum. Karanlık yerleri dolaşırken arkamda bir şey hissetmiştim. Arkamı döndüğümde ısırdığım kişi Yeontan'a yaklaşıyordu. Bıçağı yere atıp onun sırtına atladım. Bir kolumu onu boğacak şekilde boynuna dolanmıştım. Diğer elimle de bastırmak için destek yapıyordum.
T: Seni piç kurusu!
Jk: Bırak beni!
Cebimde sakladığım uzun mendili çıkarttım. Ağzı hazır açılmışken, mendili dudaklarının arasına koydum ve arkadan bağladım. Seslenmek için bağırıyordu.
T: Lanet olsun, sussana!
Sonuçta yeni vampir oldu kuralları bilmiyor, dedim içimden. Sırtından indim ve onu yere oturttum. Ayağa kalkmaya çalışırken yerdeki bıçağı alıp ona doğrulttum.
T: Bana bak eğer bir şerefsizliğin olursa seni bu bıçakla öldürürüm!
Başıyla onayladı korkuyla.
T: Güzel... Hazır bir şey yapamıyorken beni dinle ahmak. Sana ilk ve son kez bu şans veriliyor o yüzden iyi dinle. İstediğin şey kan ve deli gibi istiyorsun.
Boğuk çıkan sesiyle evet dedi. Ne salak birini ısırmışım ya...
T: Şimdi dışarı çıkacağız ve sana bu apartmandan bir yemek getirmeyeceğim. Hastaneye gideceğiz. Orada illa ki birinin kanı serum torbasında olur. Bir tanesini alıp sana vereceğim ve içeceksin. Sonra neler yapıp yapmaman gerektiğini anlatacağım, anladın mı?
Başıyla onayladı gittikçe artan korkusuyla. Aferin, dedikten sonra bıçağı yerine koydum.
T: Sana şimdilik güveniyorum bu yüzden arkamı dönüp gideceğim. Beni takip et.
Onu sadece test etmek için yapmıştım. Arkamı döndüm ve ilerledim. Hareketlenme sesini duymuştum. Ardından bıçak sesi...
Hızla üstüme bıçakla koşarken eğildim. Boştaki kolunu tutup sırtımdaki bedenini yerle kavuşturdum. Elindeki bıçağı hızla aldım, tuttuğum kolunu çektim. Bir ayağım karnındaydı.
T: İşte seni bu yüzden test ettim.
Acıyla kıvranıyordu. Ağzındaki mendili bir şekilde çıkartmıştı.
Jk: Lütfen bırak!
Gözlerinden yaş geldiğinde bıraktım. Ellerini arkadan, kelepçeler gibi bağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Ay -TaeKook-
Vampir"O 'Kanlı Ay' gününde partide olmasaydım, her şey daha farklı olacaktı..." Taehyung, bir şirkette denek olarak kullanılmıştı. Daha sonra gözlerini vampir olarak açtı. Şirketteki herkesten intikam aldığında Jungkook'a rastladı. Hayatı, orada değişmiş...