1. bölüm krallıklar arası toplantı

12 1 0
                                    

Karakterlerin adını unutmayın diye buraya karakterlerin adlarının olduğuGörseli koydum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karakterlerin adını unutmayın diye buraya karakterlerin adlarının olduğu
Görseli koydum. Tüm bölümlerin başına bunu koyacağım. Şimdi bölüme geçelim.

Yatağımda güzelce uyurken evin işçisi sally beni uyandırmaya geldi.
Sally:prenses karina babanız sizi çağırıyor.

Hayatım boyunca bana prenses denmesinden, elbise giymekten hep nefret ettim. Keşke bende halktan bir insan olsaydım.....

Yatağımdan kalkıp sally'e selam verdim.

Karina:Elbisemi giyinip geliy
orum bayan Sally.

Ben elbise dolabına yöneldim Sally de odamdan çıkarken tekrar bana döndü.

Sally:Prenses karina üzgünüm. Söylemeyi unuttum.

Ve Sally yanıma gelip bana bir elbise verdi.

Sally:babanız bunu giymenizi söyledi.

Ardından Sally gitti. Ben de biraz abartılı olan bu elbiseyi. Biraz takıyla ve topuklu bir ayakkabıyla kombinledim. Üstüme giydiğimde gerçekten üstümde güzel durmuştu...

Hemen saçımı ve makyajımı da yapıp babam ve annemin yanına gittim. Önce selam verdim. Ardından babam da selam verip konuşmaya başladı.

Jack:Evet güzel kızım. Direk konuya gireceğim. Dünyadaki varisler ve aileleri bir toplantı yapacak... Toplantı bittiğinde ise varisler için düzenlenen bir kraliyet evinde tüm varisler kalacak.

Ne?! Tüm varisler mi?!
Sakinliğimi koruyup babama sordum.

Karina:Peki ne kadar sonra geri dökeceğiz?

Jack:belirli bir süre sonra...

Karina:peki neden orda olacağız, kalacağız....

Jack:Bu bir sır.....Zamanı gelince öğreneceksin.....

Jack:Sally valizini hazırlamış olmalı. Şimdi yola çakacağız.

Off ben orada ne yapacağım....

Özel kraliyet arabasına tüm valizlerimiz konuldu. Ardından biz de bindik 4 saat sonunda gelebilmiştik.

Geldiğimiz yer toplantı için olan yerdi. Oranın yanında da biz varislerin kalacağı yurt gibi bir yer vardı.

Yurt görevlisi valizimi alıp yurt odasına yerleştirmeye gitti. Biz de kraliyet toplantı salonuna girdik ordaki bizim için ayrılan yere oturduk. Gelmeyen tek biz kalmıştık. Biz de geldiğimiz için toplantıya başladılar. Önce toplantıyı kuran başkan konuşmaya başladı.

Başkan:Evet herkes buraya neden geldiğini biliyor değil mi?

Herkes evet dedi. Ben hariç. Çünkü zaten bilmeyen yoktu. Sırf laf olsun diye konuşmaya gerek yoktu.

Sahtekar//VarislerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin