1~ Yeni Ortak

6 2 1
                                    

GİRİŞ

İnsanların maske takmasından nefret ediyorsun. Özellikle sen bildiğin halde o yalanları tekrar tekrar söylemeleri, aynı maskeyi tekrar tekrar takmalarından nefret ediyorsun. Ama bir süre sonra kendinin de maske taktığını fark ediyorsun... Çünkü maske takmayan kimse yok...Yalan söylememiş kimse yok.

Ve herkesin yalan söylemesinin kendi nedenleri var.

1. BÖLÜM~ Yeni Ortak

-Celine-

Parlattığım hançerin metalinin gümüş rengi güneş ışığında yüzüme yansırken pencereden dışarı baktım. Acaba yeni görevim ne olacaktı...?

Ben Celine. Celine Amare. Alea diyarının Bellum krallığında doğdum. Anne ve babamın nerde olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Yetimhane de büyüdüm. Ardından ailemi bulmak için savaşçı olmaya karar verdim. Rakei Savaşçı okulundan mezun oldum ve Inquistor adlı savaşçı örgütüne katıldım.

Bu örgütte 4 seviye vardı. Yeşil en düşük seviye, ondan sonra sarı, sonra mavi ve en son da kırmızı. Ben kırmızı seviye idim. Ve kod adım "Kar Tanesi"

Kod adımın "Kar Tanesi" olmasının sebebi büyük ihtimalle Beyaz saçlarım ve mavi gözlerim olduğu için olmalı... ama ne ironik, aslında soğuğa pek dayanıklı olduğum da söylenemez..

 ama ne ironik, aslında soğuğa pek dayanıklı olduğum da söylenemez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açıkçası en iyisi ben size Bellum'u anlatayım. Bellum da doğan herkesin bir gücü olurdu. Güçler ikiye ayrılırdı. Birisi yetenek, diğeri özel güç. Yetenek herhangi birşeyde doğuştan çok yetenekli olmaktı. Özel güç ise... aynı adı gibi özel güç.

Peki ben? Benim dalım Özel Güç. Ve gücüme gelirse... aslında benim gücüm çok farklı...

Şöyle ki özel güçlerde kendi içinde ikiye ayrılır. Normal ve lanetli

... Her 1000 kişiden biri lanetli bir güç ile doğardı. Ve ben de lanetli bir güçle doğmuştum. Hatta sadece lanetli bir güç değil, benimkisi "Lanetlerin Laneti" sınıfında yer alıyordu.

Yani en güçlü 10 lanetli güç...
1- Nefret
2- Sevgi
3- Canavar
4- Farkındalık
5- Manipülasyon
6- Yalnızlık
7- Bilinmezlik
8- Umut
9- Şöhret
10- Koruyucu

Benim lanetim ise 2 numaralı Sevgi idi. Açıkçası bu iyi birşey gibi gözükse de iyi değil. Gücümü ilk öğrendiğimde dehşet şeyler olmuştu... kötü anlamda...

>>><<<

10 ya da 9 yaşındaydım... O gittiğinden beri... en yakın arkadaşım gittiğinden beri pek mutlu değildim.

Genelde yetimhane deki diğer çocuklar oyun köşesinde oynarken ben direk kitap okuma köşesine gidip orda yalnız takılıyordum.

Bir gün yetimhaneye bir paket geldi. Yetimhane müdürü Bayan Melantha paketi yanıma gelip bana verdi. Bunun ne olduğunu sorunca da:
"Bayan Amare sana göndermiş." Dedi.
"Annem mi?" Diye sordum ona şaşkınlıkla.
"Evet..." dedi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Savaşçılar ve Örgütler {-CURSE-}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin