Acest capitol este dedicat lui _taetae_kookieJK
Dimineața
Pov Maria
Neața tuturor,mă trezesc cu o voie bună,merg la baie sa îmi fac rutina de dimineață, și după mă îmbrac așa.Merg jos și dau de părinții mei.
Eu:Bună dimineața.
Rs : Neața.
Eu: Sa întâmplat ceva ?
Rs : Maria,de ce te-ai furișat in club,apoi te-ai furișat pe lângă părinții Lunei,ai mințit că mergi in oraș, apoi ne-ai păcălit că Luna este la spital și a făcut un accident?
Eu:Um mama ,te rog nu mă pedepsi.
Rs :Dragă eu nu te pedepsesc, dar așteptă să vină tatăl tău.
Eu:Am pus-o
Rs : Maria, știi ca te iubim,
Eu: Știu
Vine tata din biroul său și se uită supărat la mine.
Jm:Maria,te rog sa îmi predai telefonul,laptopul,tableta,nu mai ai voie la TV sau afară din casă.
Fac ochii cât cepele și înghit în sec.
După asta,am plecat în camera mea,iau toate dispozitivele,cobor în sufragerie ,îi întind tatei lucrurile și sunt că mor de nervi.
Mama mă vede, și vine la mine,mă ia în brațe,eu ii răspund și încep să simt cum mama și mișcă mâna pe spatele meu.
Eu: Îmi p...pare, r.. rău m..m.. mama . Spun eu și dau frâu liber lacrimilor.
Rs:Ohh scumpo,nu plânge, știu,dar ai făcut un lucru rău,plus pe ascuns,voi vorbi cu tata tău.
Jm:Iubito ești bine?
Întreabă tati și eu mă dau înapoi,dar din greșeală îmi tai venele de la mană,de ce, pentru că era cuțitul pus pe marginea blatului de la bucătărie și acesta era cu vârful îndreptat spre mana mea.
Văd cum îmi curge sânge mult și rapid ,mă sperii,deoarece eu am o fobie de sânge,simt că corpul meu cedează și imediat fac contact cu gresia rece.
Jm MARIAAAA nu,nu,nu ,te rog doamne nu fetița mea .
Rs:Iubire, trezește te!!Jimin,suna repede la salvare.
Atâta am reușit să aud, deoarece,mi sa rupt firul.Jimin pov
Maria a intrat în sala de operații,nu trebuia să fiu așa dur cu ea.
Rs:Nu ,nu fetița noastră,te rog doamne, salvează-mi fetița.
Eu:Iubire,va fii bine.
Rs:Așa sper, cum sa îmi pierd eu fetița.
O iau în brațe și îmi mișc mână pe spatele soției mele
După 2 ore,iese SanghHoon .
Eu: Domnule doctor,cum este fetița noastră ?
SangHoon : Păi am salvato,si acum este inca sub anestezie,dar după jumătate de oră,sau 2 veți putea să o vedeți.
Rs: Mulțumim,ne pare rău că am pedepsito.Ji-Ho pov.
Nu pot să cred ce a făcut Luna ,dar nu o voi mai pedepsi,și-a luat destulă pedeapsă.
Merg la ea in camera și văd întinsă în pat ,mă apropii de ea și o vad cam palidă.
Eu:Scumpa mea fetiță,ești bine,Luna?
Luna:Tati,tu ești?
Mă cam îngrijora,așa că îmi pun mana pe fruntea ei, avea febră mare.
Eu: Felix,vino puțin.
Îl chem pe Felix fiindcă este medic pediatru.
Felix vine și îi ia și el temperatura.
Felix:Este grav,mergem acum la spital.
Ajungem la spital și acolo văd cum fetița mea este înconjurată de multe apărate.
Felix nu avea voie să se ocupe de ea 🤒,așa că a preluat o un coleg de al său.După văd că apare Ari care și ea era palidă, apoi Rashell,Ella,Mira,și ultima era Anna.
Ce dracu,ce sa întâmplat cu fetele.
Îl văd pe Jin care era foarte panicat, Jimin,Sung-Jun ,Minho , J-Hope.
Eu:Ce 💩se întâmplă aici,ce au pățit fetele?
Jm:Nu știu,Maria a început să sângereze.
J-Hope:Ari era violată.
Th:Rachell era palidă la fel ca Luna.
Eu:Ceva nu îmi miroase a bine.
După ce am stat și ne-am gândit,am aflat la știri că un criminal periculos,umblă prim cartierul nostru.
Vine doctorul care se ocupă de cazul fetei mele,adică Luna.
X: Pentru Kang Luna?
Eu: Aici, sunt tatăl ei.
X:Bună sunt Park Taemin.
Iar ei sunt colegii mei, Dr Junghun , și dr Donghyun
Ei se vor supa de celelalte paciente, adică Kim Anna, și Park Alesia.
Pov Autoarei
După ce părinții fetelor au plecat acasă,fetele noastre au așteptat că doctorii sa plece, și au plecat toate într-un salon,adică în salonul Annei .
Rachell:Ok eu mă plictisesc.
Anna:Și eu plus că nu îmi amintesc ce sa întâmplat,atâta că mergeam acasă de la magazin și m-am trezit in ambulanță.
Jinna:La fel și eu.
Luna:Am o idee,dar dacă ne prinde eomma,am dat de dracu.
toate: SPUNE FA PROASTĂ !!!!
Luna:Ho mă vacilor,nu rageți toate deodată că îmi spargeți timpanele.
Rachell:Poate vrei și un șut în cur.
Ari:Ah,pot eu.
Așa că Ari ii dă Lunei un picior in cur.
Luna :In fine, haideți cu mine, știu unde este Morga.
Ale:Stai puțin,fa tu vrei sa mergem unde sunt morții?
Luna: Haideți fă,va fi distractiv,doar dacă nu vă este frică ?
Ale:Dacă mă prinde tata aici,chiar că am dat de dracu.
Cu chiu ,cu vai au intrat in morgă, și Rachell mai să facă pe ea de frică .
Ei bine acolo nu era permis oricui,îți trebuia un card special,dar cum tatăl lui Ale lucrează la morga,ia luat cardul când nu se uita.
Când ies afară le vede SungHun
Ale: Bună tati.😌.
SungHun :Ale,ce căutați aici, fetelor,nu aveți voie.
Ale:Nu este cea ce pare.
SungHun :Ale, mi-ai furat cardul,fără permisiunea mea?
Ale:Ok,este exact ceea ce pare a fii.
SungHun : Fetelor,va sun părinți.
Luna:Nu va rog, eomma mă va omorî.
După ce au plecat fiecare în salonul lor,fetele sau simțit și mai rău.
Sau pus în pat și au adormit, știind ce le așteaptă atunci când vor afla părinții lor de prostie au făcut.Bang
RashellrrockBang 💥
CITEȘTI
Trupa pericol public 💥
FanfictionAnna și trupa de șoc stăteau într-un cartier select,doar divele și Kpop eri stăteau acolo,se numea 'Resedinta VIP "