Luku 29- Kipinä kadoksissa

192 17 7
                                    

Timeskip 2 päivää (Keskiviikko)

Anton

Istuin salinkalliolla niin kuin yleensäkkin. Ehdottomasti lempipaikkani miettiä asioita ja kuunnella musiikkia. En ollut enään varma halusinko tuoda Jennaa tänne. Olen pohtinut viimeiset pari päivää tykkäänkö edes hänestä enään. En vain tunne enään samanlaista kipinää kuin alussa. Sen sijaan eräs sinisilmäinen brune pyöri päässäni. Jokin hänessä kiehtoi minua mitä Jennassa ei ollut. Mutta enhän mä ole homo. 

En mä olisi halunnut erota Jennasta, mutta en mä voi sitä satuttaa sen takia, että oon eksyksissä. Mitä aikaisemmin eroon, sitä vähemmän se sattuu. Ja mitä se tekis poikaystävällä, joka ei pysty rakastamaan sitä samallailla ku se rakastaa mua. Mulla on jo nyt paska fiilis siitä mitä mä tuun tekemään.

Jenna varmaan leikkii tälläkin hetkellä Murun kanssa mitään tietämättömänä. Mutta parempi Jennalle on löytää joku, joka pystyy rakastamaan sitä ja antamaan sille sen mitä mä en pystynyt antamaan. Otin puhelimen tärisevään käteeni. Ehkä on parempi, että kirjoitan sen eka vaikkaa puhelimen muistiinpanoihin. Sitte voin ainaki tarkistaa, että siitä ei jää mitään epäselvyyksiä.

Miten mä alottaisin ees sen viestin. Vitun hankalaa, ei enään koskaan uudelleen. Aloin kirjoittamaan ja yritin parhaani selittää kaiken mikä voisi Jennaa jäädä mietityttämään. En halunnut, että hän luulee sen olevan hänen syy. Kirjoitin viestiä melkein puolituntia.

Anteeks jo nyt. Tiiän että tää tulee ihan puskista, mutta mä en enään tykkää susta samalla lailla kun sä musta. Se on parempi meille molemmille että jatketaan erikseen tässä elämässä. Tää ei oo millään lailla sun syy. Vika ei oo sussa, mä en vaan enään tuntenu sitä samaa kipinää. Tää ei johdu susta, sä oot täydellinen tollasena ja sä ansaitset jonku joka pystyy rakastamaa sua samalla lailla ku sä sitä, mut mä en oo se henkilö. Nää kolme viikkoa on ollu mun elämän parhaita ja toivosin, että sä et jäis miettimään tätä huonona muistona. Jos sä vielä joskus haluut olla kavereita se käy mulle, mut ymmärrän myös jos et. Mä jätän sut nyt rauhaan. Anteeks vielä kerran.

Luin viestin moneen kertaan läpi ja mietin, että onko se edes hyvä. Ei mun ajatukset pystynyt parempaan, ja jos Jennalla jäisi jotain kysymyksiä, hän voi kysyä ne. Kopioin viestin ja menin wappiin, snäpissä tät en aijo tehdä. Liiti viestin ja lähetin sen enempää miettimättä. Siinä meni sitten se juttu. Jenna tuli melkeinpä heti paikalle mutta en pystynyt odottamaan joten suljin puhelimeni ja menin makaamaan maahan.

sanat 386

Uusi tapa rakastaa (Valmis✅️)Where stories live. Discover now