Reggel arra keltünk hogy valaki kinyitja az ajtót és oda jön az ágyunkhoz és el kezd fel mászni, inenn már tudtam hogy Nimród próbál minket felkelteni.
- hát szia kis drágám. Jöttél feljelten életem.- mondtam neki miközbe próbált valamit mondani csak cumi volt a kis szájába.
- na akkor ezt kérem és ugy mondjad drágám.jó? Kérem. - m9ndtam majd kivettem a szájából a cumit és hál az istennek Nimród nem az a baba aki ilyenkor sír hanem el kezdett mosolyogni és nagyon mondta a magájét.
- gyere keltsük fel Peti babám jó?- erre csak egy mosolyt kaptam és oda tettem Peti oldalára erre el kezdett fel mászni rá és ovatosan ütögetni.
- Petyszi PETYSZI- mondogatta de mivel még csak most tanulgatja a szavakat ezért csak így tudja ki mondani. De olyan aranyos ahogy keltegeti és mondogattja a nevét.Egyszer csak Peti fel kelt és meg fogta Nimródot és óvatosan fordított magukon egyet így Peti volt felül Nimródka meg kicsivel feljebb mint alatta.
- hát ki keltet fel engem, hogy képzeled ezt kérem szépen hogy az embert nem hadják a barátnőjével aludni.- mondogatta Peti ilyen aranyos morgós hangon, majd elkezte óvatosan csikizni Nimródot majd tudjátok mivel bent a lakásba nagyon melegvan ezért csak pelenkába alszik így Peti elkezte fujkálni a hasát erre még jobban nevetett, és azért nekem is muszáj volt el nevetnem magamat ezen.Majd Nimród oda jött hozzám és jó szorosan megölelt közben meg nevette Petit.
- na már az asszonyt is lopja hát ezt nem hiszem el tudod mit meg vagyok sértődve- mondta Peti majd el fordult a másik irányba l, de Nimród nem hagyta annyiba odament ér rá ült Petire és elkezte rázodatni.Majd ez ment egy darabig majd egyszer csak kopogást hallottunk.
- sziasztok csak q kisfiamért jöttem mert úgy látom meg szökött és már ennie kéne meg nemártana pelust is cserélni, szóval kérem- mondta Janka mosolyogva maly oda adtam neki Nimródot.Mikor Janka elvitte Nimródot mi még lustálkodtunk egy kicsit majd ilyen 9 óra felé fel öltöztünk.
Most csak ilyen othoniba mert úgy terveztem hogy ma segítek a házkörüli dogokba.
Peti is ilyen kis ithoni szetett vett fel mert neki is ugyanazok a tervei mint nekemMajd lementünk reggelizni. Anyq csunált tükörtojást szalonával vagy virslivel ki hogy szereti. Nekem az a kedvencem hogy ithon friss házi tojást eszünk mert anyuéknak vannak nagyon sok tyújai.
ESTÁS LEYENDO
,,szerelem első látásra" vagy nem?
Fanficez egy valmar ff lesz lesz benne szerintem 18+ szóval csak okosan