Başlıyor

184 106 176
                                    

Hellü^^ Bayram hediyesi olarak size epey spoiler verdiğim bir bölüm yazdım)) dikkatli okuyan okurlarımın bile zar zor çözebileceği bir bölümle karsinizdayim. Bu bölümü okumadan bence diğer bölümlere kisa bir göz gezdirin. ( Uzun süredir yeni bölüm atmadığım için unutmuş olabileceğiniz bazı noktalar var lütfen geri dönüp bakın) Bölüme gelecek olursak artık herşeyi oturttum kafamda final bile var, bundan sonraki bölümler su gibi gelecek:))

İyi okumlar∞

Hayatta şans mı bizi bulur, biz mi şansı. Benim inancım olarak şunu söyleyebilirim, bence biz şansı buluruz.

Belkide birçok felaket atlattık ve şunu söyledik "Ne şanslıydım ama" hiç düşündünüz mü, o an bizim bilmediğimiz ancak bizim şekillendirdiğimiz şans diye yorumladığımız olayın aslında biz o yolu seçince meydana geldiğini, şansın bizi değil bizim şansı yaratmamızla ilgili olduğu gerçeğiyle.

Şans beni yaratmamıştı, ben şansı yaratmıştım. Şans bizi yaratmamıştı, biz şansı yaratmıştık...

Tatum, Yvonne ve ben
Bİze en yakın dükkanın camında asılı olan ilana yöneldik, kalabalık kendini çoktan tatmin etmiş olacak ki dağılmıştı.

Bu durum bize oldukça kolaylık sağladı. İlana göz gezdirmeye başlamıştık ancak eski parşömenin pek de tatmin edici olduğu söylenemezdi.

Yarışma I

Morsusa meydan okuma

AĞzımdan engel olamadığım bir küfür savruldu. Tatum ile Yvonne anlamyan gözler ile ilana bakıyordu .en sonunda Yvonne"Morsusun ne olduğunu bileniniz var mı" dedi.

Tatum olumsuzca kafasını salladı. "Ben biliyorum" dedim ve derin bir nefes alarak ekledim,

"Morsuslar oldukça ölümcül yaratıklardır. Erkek bir aslanı andıran kafası ve bedeni sizi yanıltmasın. Erkek bir aslanın yaklaşık 3 katı falandırlar. Kulaklarının hemen altından uzayan iki boynuzu ile avlarına kaçınılmaz bir ölüm sonu hazırlarlar. EĞer oldu ki bu darbeden kurtuldunuz o zaman bir akrebin kuyruğunu andıran zehirli bir iğne ile sizi sokar, oldukça geniş kanatların unutmamak gerekir.
Abelia kitaparın da kanatlarının zayıf noktası olduğu söylenir bunun ne kadar doğru olduğu tartışılır tabii"

"çünkü Henüz onunla karşılaşmış ve sağ kalmış bir büyücü yoktur. Bu arada eğer olurda hafif ısırılırsanız o zaman yine öldünüz demektir. DİŞlerinde ölümcül zehir ürettiği söylenir." Ardından biraz düşündüm ve önemsiz bir şeyi söylüyor gibi devam ettim " Bu arada ağzından ateş-"

" Aida bence bu kadarı yeterli" diye sözümü kesti Tatum.
Bİraz rengi solmuştu ve bunu anlayışla karşıladım.

Morsusları ilk okuduğum zaman böyle bir yaratığın var olmasına imkan bile tanımamıştım. Ancak şimdi yarışmalarda onun adı geçince okuduğum herşeyin bir uydurma olmadığına da içten içe seviniyordum. Yani bilirsiniz Abelia tarihi her konuda doğru söylemez.

Yvonne dudaklarını araladı ve önemsiz bir şeyi dile getiriyormuş gibi mırıldandı"Ee, yarışmaya katılacak mısınız?". "Tabii ki bu da soru mu?" diyerek yanıtladım onu. Ve Tatuma dönüp devam ettim " ya sen Tatum?"

"Bilemiyorum"diye mırıldandı. Ve devam etti "Biraz yalnız konuşabilir miyiz?". Başım ile onu onayladım ve Yvonne'ye dönüp" Seninle tanışmak güzeldi Yvonne..Umarım hayat denen rüzgarda, tekrar aynı yönde buluşuruz"

Sessiz ÇIĞLIKLAR [Askıda]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin