9

46 6 4
                                    

Acest capitol este la cererea unei prietene.i_love_yeonbin sper sa îți placă.

Dimineața vine și J-Hope își ia fiica acasă.
Jinna pov.
Am ajuns acasă și tata era foarte nervos.
Jh: Jinna,ce a fost in capul tău?
Eu:Nu știu tati,îmi pare foarte,foarte,foarte,rău.
Dar tati,era foarte nervos.
Jh:Cred că ar trebui să te pedepsesc acum,ce crezi ?
Eu:In camera de pedepse?
Jh: Corect,mă aștepți acolo cuminte,apoi vom mai vedea.
Eu doar aprob din cap și plec în camera cu pedepse mă dezbrac de tot,și mă pun pe masa aceea.
Vine tati și văd că sa mai calmat.
Jh:Oh deci știi ce te așteaptă , bună fată.
Mă leagă de mâini,dar nu și de picioare,se dezbracă și el și,se urca peste mine, începe să mă sărute flămând, până ajunge la clavicula mea,prima dată introduce 2degete,le mișcă încet și circular.
Eu:Ahhh,n..nu,mă m-ai tachina tati.
Jh: Ce fetiță cuminte am.
După ce își scoate degetele ,începe să între agresiv în mine,membrul lui făcea mișcări de du-te vino .
Jh:Ah,ce bună ești babygirl.
Se împinge agresiv în mine,și îmi place.
Eu:Uh,Ahh,daddy ce bine este.
După ce a ieșit din mine,ma pus în poziția capră și a intrat iar în mine,se simțea așa bine.
Normal că după ce a ieșit din mine el sa îmbrăcat, și pe mine mă lăsat acolo dezbrăcată, Simt că curge ceva,mă uit și era sânge.
Eu:Tati !
Jh:Da scumpo.
Eu:C..cur.. curge,s.. sânge,foarte m..mul..mult,s.. sânge.
Jh:Stai liniștită,îl chem pe SangHoon
Dar eu nu mai apuc să spun ceva,că mă simt amețită, și dintr-o dată,mi se rupe firul.
După 2 ore.
Mă trezesc într-o cameră de spital ,mă uit în jur și văd că sunt singură în salon,mă uit la fereastră și văd cum afara era frumos și însorit.
Aud dintr-o dată că pe ușă intra domnul SangHoon .
Eu:B..bu.. bună ziua.
SangHoon :Bună ziua,ce face domnișoara?
Eu:B..bine,cred ?
SangHoon :Stai liniștită,am venit să văd daca mai sângerezi după operație.
Cum,ce operație.

Eu:Ce fel de operație?
SangHoon: când ai ajuns la spital,erai plină de sânge,așa că a trebuit să te operăm.
Eu: Și când pot merge acasă?
SangHoon :Ai suferit o operatie foarte grea,așa că în 2 săptămâni poți merge acasă,dar nu ai voie să întreții relații sexuale cu nimeni.Daca se mai întâmplă o dată nu te mai pot salva.
Eu: Domnule doctor?
SangHoon :Da,ai nevoie de ceva?
Eu:Unde este tati.?
SangHoon :Aici îl chem să vină?
Eu:Da, mulțumesc.
SangHoon:Cu multă plăcere,nu ai pentru ce să îmi mulțumești .
Doctorul iese,este tatăl lui Ale,după câteva minute,îl văd pe tati cum intră în salon cu o pungă in mână.
Eu:Tati îmi pare rău.
Io iau în brațe și încep să plâng.
Jh: Șss,gata,scumpo tati este aici,nu mai plânge, cine este fata lui tati?
Eu:E..e..eu?
Jh:Da,tu,hai liniștește,puiule, tati este aici.
Eu:Te rog să mă ierți.
Jh:Este in regulă,tati nu este supărat.
Eu:N.. nu?
Jh:Nu,acum gata,nu îmi place să te văd plângând,am adus ceva bun pentru prințesa mea.
Când aud, încep să bat fericită din palme.Tati scoate din pungă o prăjitură cu cremă și nuca de cocos.
După ce mâncăm, tati trebuia să meargă la muncă.
Stau întinsă pe patul de spital,până intră o o asistenta in salon.
As:Bună drăguță,cum te simți?
Eu: Bine,mă plictisesc.
As:Oh,vrei sa îți chemi prietenele?
Eu:Da.
X:Ce faci zăpăcită?
Aș recunoaște glasul acela de ori unde,nu pot sa cred este chiar Minnie.
Minnie este un vechi prieten,de al meu,înainte să mă mut lângă fete.
X:Ți-a fost dor de mine,pitic.
Apropo toți îi spun Ren,dar eu îi spun Minnie.Asa arata el.

Vine spre parul meu și mă ia în brațe

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Vine spre parul meu și mă ia în brațe.
Eu:Oppa ce dor mi-a fost tine,ce mai fac băieți?
Îl întreb eu,deoarece am crescut cu trupa Nu 'est,sunt niste băieți de treabă,mai ales Ren,Aron este că și mâna grupului,mereu mă răsfață
Flashback
Mă plimbam pe străzile din Seul,in cartierul unde se afla Pedis, merg ce merg până mă împiedic se trotuar, și cad,dar când îmi deschid ochii văd că sunt ținută de doua brațe puternice,mă uit în sus și văd că era un băiat,chiar Ren din trupa Nu 'est,era așa chipeș,și drăguț.
Ren: Ești bine domnișoara, te-ai rănit?
Eu:Nu, stai liniștit.
Ren:Mă bucur,apropo,eu sunt Ren, dar îmi poți zice Minnie.
Eu:Ok.
Ren:Dar tu?Cum te numești?
Eu:Ah,scuze, mă numesc Cha jinna.
Ren:Frumos nume,Nr mai vedem Jinna am ceva se făcut.
Eu:Ok Minnie.
După am rămas peteni
And flashback.
Ren: Hei Jinna ești bine?
Eu:Da , și fevte aduce pe aici?
Ren:ah păi Hyung și-a scrântit glezna, și când te-am văzut în pat de spital m-am speriat.Iar tea violat tatăl tău?
Eu:Cam așa ceva.
Ren:Ok te las,merg sa vad ce face hyung.
Eu:Care, JR?
Ren:Da,cum de.
Eu: Păi tu ești cu ei in fiecare zi,și nu ai văzut cât este de stângaci?
Ren:Aish ai dreptate, păi să ai grijă de tine,pa.
Eu:Pa oppa.
După ce apetitul de Ren a plecat,m-am pun cu capul pe pernă și somn de voie .
Eu:Dormeo, noapte bună.
Am stins lumina și am picat în lumea viselor.

Cam atâta pe zis de azi, știu este scurt,dat na, veți afla mai multe peripeții in cap următor,cred că duminică.
Bang 💥

Trupa pericol public 💥Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum