Вже зранку я встав першим. Я не хотів будити це сонце. Я швидко вмився і сходив до душа. Коли я вийшов хлопчик вже встав.
- Доброго ранку сонечко. Але як завжди він мені ні чого не відповів.
- Сьогодні ми повинні піти на мед огляд.Світловолосий почав мотати головою в знак протесту.
- Не бійся наш медик тебе огляне і ти здаси кров. Я буду з тобою.
Молодший все одно мотав головою.
- Слухай ти не один будеш кров здавати, я з тобою і ти побачиш, що це не страшно.
Хлопчик трішки подумав и махнув головою, що означало "так".
- Ну все тоді пішли ми спочатку тебе оглянемо щоб не було якогось поранення, а потім ми здамо кров.Пройшло декілька годин і Хлопчик пройшов обстеження, ось настав най страшніший момент здача крові. Це світловолосе чудо дуже боялося, я зуспокаївав його.
- О Хьонджин ви прийшли, я вас чекала. Давайте проходьте
- Привіт, Ча Хьо Ми прийшли до вас на здачу крові.
- Під словом ми ти мав на увазі, тільки це маленьке кошенятко.
- Ні саме ми.
- Так, ти також будеш здавати?
- Мг, хоча я ще не дуже люблю
- Ну нарешті, я тебе чекала ще в минулому місяці.
- Ось чому і я прийшов здавати разом з цим чудом.
- Добре, тоді Хьонджин ти перший.
- Добре. Змирившись зі своєю долею ін відійшов до мед сестри.
- Я навіть пам'ятаю як твоя мама також привертала цей трюк, здавала разом з тобою. Вирішив зробити так саме?
- ТакСпочатку взяли в Мене, а потім коли почали брати в Світло волосого в він почав хвилюватися. Тим часом, взяв його руку і сказав. "Не бійся я буду поруч".
- Все, а ти хвилювався, ти великий молодець.
- Ну, що результати будуть через декілька днів
- Добре дякую Ча Хьо. Ходімо сонечко.Я та це сонечко пішли до моєї кімнати. Я вирішив з ним поговорити бо я хотів ще більше втереться в його довіру.
- Слухай, мені дуже приємно тебе називати Сонечком, але я б хотів знати твоє ім'я. Якщо ти не хочешь говорити то можешь просто написати.
Я пішов за листочком та ручкою. Але коли я повернувся мене чекав сюрприз.
- Фелікс. Швидко промовлив молодший.
- Що?
- Мене звати Фелікс
- Сонечко, ти міг не говорити якщо тобі не комфортно. Я не буду тебе заставляти. В тебе дуже гарний та приємний голос.
Фелікс ні чого не сказав тільки підійшов до до мене обійнявши. Ми довго так стояли і Я почув сопіння
- Він такий милий коли спить. Фелікс.
Я поклав його на ліжко та пішов до батька так як я щ ним цілий день не бачились.
- Привіт батьку
- Привіт сину, ну як там твій підопічний?
- Фелікс
- Що?
- Його звати Фелікс, він мені сказав.
- Ого, це дуже круто.
- До речі, як там триває процес із усиновлення?
- Все доброе, залишилося ще декілька документів підписати і все Фелікс стане частинкою сім'ї Хван.
- Добре, А він візьме нашу призвище?
- Давай він сам вирішить коли стане дорослим.
- Добре, ну тоді я піду.
- А ти говорив йому що ми хочемо йго всинивити?
- Ні, він зараз спить коли прокинеця я йому скажу.
- Добре іди. Хоча стій
- Що?
- Слухай, йому треба ходити в школу, вибори для нього.
- Батько, я хочу сам його навчати. Він поки що дуже закритий і зажатий я не хочу щоб його в школі булили. Тому поки що я його буду навчати, а потім він піде в школу.
- Ну тоді добре, тоді почну навчання як можно швидше.
- Добре тільки мені потрібні книги, зошити і всі приладдя.
- Добре завтра- після завтра вони будуть в тебе.
- Окей
Я пішов до себе в кімнати. Та думав як мені сказати що він скоро стане моїм зведеним братом.
- О Лікс ти вже встав
Він помахав головою
- Слухай, в мене є серйозна розмова.
Я постів біля Фелікса та почав тихо говорити. - Лікс ти ж знаеш що в тебе загинули батьки? Він знов кивнув головою. - Добре я не буду тягнути та викручувати правду, але перед цим я хочу спитати. Чи був би ти радий якщо моя сім'я тебе встановила, тобто чи хочеш стати моїм братом? Фелікс знов кивнув. - Тобі в мене добра новина, ти скоро станеш моїм братом.Я побачив як в нього засяяли очі, мені стало дуже приємно, що він радий. А потім він почав плакати і обійняв мене, кажучи.
- Дякую тобі Хьон.
- Я радий, що тобі комфортно зі мною.І та поки що навчатиму тебе я, а потім ти підеш у школу за своїми бажаннями. Але я не зможу щодня з тобою займатися так як я ходжу в університет, але я навчатиму тебе. Лікс ще сильніше притиснув мене до себе, а я лише навчив його гладити по спині заспокоюючи.
- Добре пішли на вечерю.Фелікс кивнув, і ми пішли на вечерю
__________
Вибачте що мене так довго не було.
Надіюсь що вам сподобалась ця частина, надалі я буду старатися регулярно викладати.💖
Дякую за привітання. 💋
Вибачте якщо в мене є помилки.Будь ласка поставити зірочки це дуже важлидля мене.⭐
ВИ ЧИТАЄТЕ
Маленьке сонечко яке я врятував //Закінчено//
FanfictionКоли я йшов на завдання з батьком я точно не очікував що там зустріну тебе.