FOTOĞRAFTA EMILY VAR
Dael verdiğim cevap karşısında gözleri dolmuş bir şekilde bana bakıyordu . Bir kaç saniye boyunca baktıktan sonra kafasını yere eğerek derin bir nefes aldı .
-Şaka , demi . Dedi Belinda cevap beklercesine . Dael a bakmayı kesip hızla kafamı Belinda ya çevirdiğimde ciddi ifademle konuşmaya başladım .
-Ciddiyim .
Dael kafasını onaylar bir şekilde salladıktan sonra ayağa kalkıp konuşmaya başladı .
-Lavaboya gidiyorum .
Deyip gittikten sonra Ashton kulağıma eğilerek kısık seste konuşmaya başladı .
-Hayır demen hoş olmadı .
-Yaptığı şeyleri bu kadar kolay unutamam kusura bakma . Deyip kulağına fısıldayarak konuşmuştum .
-Ben Dael a bakıp geliyorum . Diyerek yanımızdan uzaklaşmıştı Calum . Ortamın iyice gerildiğini anlayınca hava almak için dışarıya çıkmıştım . Arkamı duvara yaslayarak gökyüzüne bakıyordum . Doğrumu yapmıştım bilmiyorum ama hemen kabul edemezdim ki . Bu kadar basit bir kız değildim ben . Hem biraz çekmesi lazımdı . Onca şey yaşatmıştı bana . Zor günlerimde hep yalnız bırakmıştı . Derin bir nefes alıp yere oturduğumda yerde ki taşla oynarken yanıma Luke gelmişti . Oda benim yaptığım gibi yere oturarak konuşmaya başladı .
-Niye hayır dedin ?
Kafamı yavaşça Luke çevirdiğimde meraklı gözleriyle bana bakıyordu .
-Biraz zamana ihtiyacım var .
Luke hiç bir şey demeden karşıya bakıp gülümsüyordu .
-Neye güldün ?
Dedim meraklı ifademle . Bakışlarını bana çevirip gülümsemesini yok ederek konuşmaya başladı .
-Dael seni seviyor .
-Eee ne var bunda gülünecek .
Derin bir nefes alarak konuşmaya başladı .
-Pişmanım . Dediği şeyi anlayamamıştım . Konuşmama izin vermeden ayağa kalkıp içeriye gitmişti . Neden pişmandı ki bu . Ne yapmıştı . Arkasından bende içeriye girdiğimde Dael ortalıkta gözükmüyordu . Belinda bir köşeye oturmuş Calum la sohbet ediyordu . Ashton ise yeni sevgilisiyle yakın bir mesafede kısık seste konuşuyordu . Sandalye çekip oturduğumda Ashton bana bakarak konuşmaya başladı .
-Oturarak mı geçireceğiz vaktimizi ?
Yavaştan ayağa kalkıp ceketimi giyerek konuşmaya başladım .
-Ben gidiyorum , bensiz devam edersiniz .
Belinda hızla ayağa kalktı ve kolumdan tutarak konuşmaya başladı .
-Nereye gidiyorsun ya saçmalama .
Sahte bir gülümsemeyi yüzüme yayarak konuşmaya başlamıştım.
-Sıkıldım . Dedikten sonra Dael içeriye girerek konuşmaya başladı .
-Benden rahatsız oluyorsan giderim ben sorun değil .
Kafamı hızla Dael a çevirerek konuşmaya başlamıştım .
-Senden rahatsız olmuyorum , sadece gitmek istedim .
Dael kafasını olumlu anlamda sallayıp kapıyı hızla açarak dışarıya çıkmıştı . Ardından da çıkarken kapıyı sertçe yüzüme çarpmıştı . Sinirden ellerimle saçlarımı geriye atıp Belinda ların gelmemesini söyleyerek dışarıya çıkmıştım . Dael bir kaç metre önde durarak yere oturmuş ağaca yaslanmıştı . Küçük adımlarımla onun yanına gidip ellerimi arkada birleştirdim ve hafiften gülümseyerek konuşmaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...