1. Bölüm

26 3 2
                                    

Merhaba ben Doga 16 yaşınfayım 10 yaşında annemi ve babamı trafık kazasından kaybettım bu yüzden teyzemde kalıyorum teyzemin adi Gülay annem ve babam ölünce bana bakmayı bi tek o kabul etmişti hayatım güzeldi bir yanım kan aglasada alişmiştim. Sabah kalktıgımda kahvaltı hazır dı teyzem kalktıgımı görünce günaydın elma yanak dedi ona günaydin diye cevap verdin bana elma yanak diyodu çünkü utanınca yanaklarım kıpkırmızı olurdu bu yüzden bana elma yanak derdi. Yarın dogum gunumdu hep teyzem ben ve teyzemin arkadaşlarıyla kutlardık yarın da öyle olacaktı. teyzem ben ekmek almaya gidiyorum diye seslendi pekii diyip televizyonu açtıp televizyona odaklanmişken dişardan bir ses geldi araba kazası gibi perdeyi açıp dısarı baktım gördüklerimle panik olmam birdi elim ayagım boşalmıştı hızlıca evden çıktım araba teyzeme çarpmıştı aşagı inimce ambulans diye bagırdım teyzemin elini tutuyodum ordakiler beni sakinleştirmeye çalişiyodu ambulans gelmişti hemen binip hastane gittik.

Uzun bi süre sonra doktor gelip başından yara aldıgını söyleyıp yaşaması için küçük bi ihtimal var dedi cümlesinin sonuna her şeye hazırlıklı olun dedi başımdan aşagı kaynar sular dökülmüştü zaman geçiyördu teyzem için endişeliniyordum ya ona bi şey olursa deyıp aglamaya başladım bir iki saat sonra doktor yanıma gelip üzgünüm başınız sagolsun dedi o lafı duydugum an bayılmıştım gözlerimi açtıgımda odadaydım kolumda serum vardı hemşire gelip iyi misiniz diye sordu iyiyim deyip ayaklandım kolumdakı seyleri çıkarttım hemşire ama hanfendi diye arkamdan bagırdı hala kotuydum napıcamı bilmiyodum...

1 hafta sonra teyzemin cenazesi oldu yakın arkadaşları gelmişti cenaze bittigin eve gitmiştim kendimi o kadar kotu hissediyodum ki hiç bi şey yapasım gelmiyordu bikez daha yaram tazelenmişti bem nası yapıcam?!?

NEDENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin