Μόλις είχα κατεβεί για φαγητό αλλά κανείς δεν ήταν εκεί. Είδα την ώρα και είχε πάει απόγευμα. Τότε αποφάσισα να πάω στο δωμάτιό μου να ακούσω μουσική και να διαβάσω τα μαθήματά μου. Είχα να διαβάσω αρχαία. Πάντα τα μισούσα γιατί δεν μου αρέσει να διαβάζω μεταφράσεις. Κάθε φορά που πάω να διαβάσω συνέχεια πέφτω με τα μούτρα μου στο βιβλίο και κλείνω τα μάτια μου. Πρόσφατα όμως είχα αγοράσει ένα cd για να ακούω όσο διαβάζω. Είναι ένα cd της Taylor Swift. Δεν είναι πολύ γνωστή αλλά θα κάνω μία προσπάθεια να το ακούσω το cd. Άρχισε το πρώτο τραγούδι. Τότε μπαίνει η θεία μου μέσα στο δωμάτιό μου:
Μ: Γιατί ακούς τραγούδια; Και γιατί ακούς τραγούδια από μία γυναίκα; Εσύ είσαι αγόρι και δεν θα έπρεπε να ακούς τέτοια! Και τι έπαθε το ελληνικό σου πνεύμα; Γιατί αγγλικά τραγούδια;
Εκείνη την στιγμή είχα νευριάσει πάρα πολύ και της τα έψαλα.
Δ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ; ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΑ! ΑΣΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ ΘΕΙΑ! ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΟΛΛΑΣΗ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΠΩΣ ΔΗΛΙ..
Σταμάτησα. Δεν έπρεπε να της πω πως ξέρω τι έγινε.
Δ: ..ΔΗΛΑΔΗ ΕΛΕΟΣ ΑΣΕ ΜΕ! ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!
Μ: ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΩ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ ΒΡΩΜΟΠΑΙΔΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΛΕΙΔΩΝΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Δ: ΓΕΛΑΣΤΙΚΕΣ! ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ! ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΕΠΙΣΗΣ! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΟΥ!
Την έσπρωξα και έκλεισα την πόρτα. Απέξω άκουγα την θεία μου να μονολογεί μόνη της χωρίς να βγάζω νόημα με αυτά που έλεγε. Όμως αυτό το πέρα δώθε της θείας μου συνεχιζόταν για μέρες. Τότε αποφάσισα να τα πω όλα στην αδερφή μου και να με βοηθήσει να βρω λύση. Μου είπε πως δεν έχουμε πολύ χρόνο γιατί ετοιμάζουμε τα πράγματά μας για να φύγουμε.
Τότε σκέφτηκα κάτι. Θα παρακαλέσω τον πατέρα μου να συναντηθούμε έξω από αυτόν τον κόσμο. Μετά από πολλές προσπάθειες άκουσα πάλι το μεγάλο Μπαμ και έπεσα στο πάτωμα.
Β: Έμαθα πως θες να μιλήσουμε.
Δ: Αχ μπαμπά δεν ξέρεις πόσο χαρά μου δίνεις! Ο θείος Θανάσης έχει βάλει στόχο να σκοτώσει την μαμά!
Β: Το ξέρω, άκου τι θα γίνει, ο θείος σου παλιά είχε ένα κορίτσι και η μητέρα σου δεν την ήθελε και γι' αυτό έκανε τα πάντα για να την ξεφορτωθεί. Έτσι όταν είχαν βγει ραντεβού έβαλε δηλητήριο στο ποτήρι της όταν δεν κοιτούσε κανείς και την σκότωσε. Δεν σου το είπε ποτέ γιατί μπήκε φυλακή για 10 χρόνια και μετά με γνώρισε. Έτσι μετά από 9 χρόνια βρισκόμαστε στο σήμερα και ο θείος σου προσπαθεί τόσα χρόνια να σκοτώσει την μητέρα σου αλλά δεν τα καταφέρνει.
Δ: Πρέπει να εμποδίσω την μαμά να φύγει για Αμερική!
Ξύπνησα και ήμουν ήδη στο αεροπλάνο.
Δ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ! ΠΟΤΕ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ!
Εκείνη την στιγμή θυμήθηκα πως πριν κάτι μέρες ο θείος μου είχε βάλει κάτι σε μία από τις βαλίτσες. Κάθισα και της άδειασα όλες και βρήκα μία βόμβα σε μία σχετικά μικρή βαλίτσα. Ούρλιαξα και τότε ξύπνησα πραγματικά.
Δ: ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΡΟΗΔΟΠΟΙΗΣΗ!
Τότε έτρεξα στην μαμά μου και της είπα αν δέχτηκε την προσφορά της θείας Μπέλας και μου είπε πως σε 3 μέρες θα ήμαστε στην Αμερική και θα βρισκόμαστε σε ένα υπέροχο σπίτι σε βουνό.
Πρέπει να το σταματήσω όλο αυτό.. Πριν να είναι αργά...
YOU ARE READING
Το μοιραίο ταξίδι.
ActionΗ Χριστίνα και ο Δημήτρης ζουν στην Ελλάδα και πρόκειται να μετακομίσουνε στην Αμερική και είναι δύο αδέρφια που πήγαν μόνιμα στο βουνό με τους γονείς τους. Όμως αυτό που τους περιμένει στην "εκδρομή" τους θα τους μείνει αξέχαστο. *Ημερολόγιο* Δευτ...