0.2

1.1K 26 3
                                    

İyi okumalar♡
__________________________________________

Ani bir hareket yaptığı için gözlerimi kapattım.Bir süre sonra kim olduğunu anlamak için gözümü açtığımda yanımda oturan çocuk olduğunu gördüm.

Bir anda çocuk yüzünü boynuma yaklaştırıp koklamaya başladı.Ben indirdikçe o ellerini vücuduma sarıyordu.

"Bırak beni"

Bir anda dudağıma yapıştı ve belimdeki  ellerini kalçama indirdi.

"Sende istiyorsun biliyorum güzelim hadi karşılık ver"

Onu ittirmeye çalıştığımda kalçalarımı sıkmaya başladı.

"İmd-
Bağırmaya başlayacağımı anlayınca elini ağzıma kapattı ve elini iç bacağımdan kalınlığına doğru uzandı.

Ben ağlıyorum bağırmaya çalışıyordum
Bu lanet olası yerde hiç insan yokmuydu.Sonra elini iç çamaşırımın üstünde  gezdirdi. Onu tekrar ittirmeye çalıştığımda ufuğun geldiğini gördüğümde  çocuğu  kendine döndürüp  güçlü bir yumruk attı.Çocuk hafif sendelediğinde bir kere daha yumruk atıp yere serdi.

Ben yere oturmuş ağlıyordum.Ufuk çocuğu yere serdikten sonra abim çocuğun üstüne çıkmış.Ufuk yanıma gelip kollarını belime ve bacaklarıma sarıp beni kucaklamıştı.Ben kucağında hâlâ ağlarken biraz daha ona sokulduğumda irkildi.Sonra beni arabanın yanına götürüp ön koltuğa bıraktı.

Daha çok ağlamaya başladığımda bana sarıdı.

"Dokunma bana!"
Başımı ellerimin arasına aldım.

"Çok pisim dokunma bana dokunma çok iğrencim yaklaşma  dokundu bana  o iğrenç elleriyle lütfen dokunma bana  kirliyim çok kirliyim"

Benden uzaklaştı sonra abim sarıldı.

"Geçti abicim geçti güzelim yanındayım, yanındayız."

Tepkisiz bir biçimde kafamı yana yasladım ve gözlerimi kapattım.

Gözlerimi açtığımda salondaki koltukta uzanıyordum.Ufuk yanımdaki tekli koltukta başını ellernin araına almış dirseğini bacağına yaslamış halıyı izliyordu.

"Abim nerde?"

Gözleri hemen bana döndü.

"Esra sana yiyecek birseyler hazırlamak isteyince yardıma gitti."

Sustum.

Sonra olanlar tekrar aklıma gelince gözlerim doldu.

"Duşa giricem."

"Yardım istermisin?"

"Sen ediceksen olur"

"Saçamlama Beste Esra gelsin seninle"

"Sen saçmalama çocukmuyum ben kendim duş alabilirim."

Arkamı dönüp banyoya doğru ilerledim.

Kapıyı kapatıp duşa girdiğim anda gözlerimden yaşlar akmaya başladı o pisliğin dokunduğu yerleri lifle geçirmeye çalışmaktan canım yanmaya başlamıştı.En sonunda hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Birisi kapıyı tıkladığında ardından Ufuğun sesini duydum.

ABİMİN ARKADAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin