🤍12🤍

916 31 25
                                    

Emiri aradım.

"Alo sevgilim"

Emir-"nasılsın"

"İyi sen"

Emir-"iyiyim sağol"

"Sen Kaç gündür yazmıyorsun, aramıyorsun o yüzden Ben yapım dedim"

Emir-"iyi yapmışsın"

"Niye bu kadar soğuksun"

Emir-"Y/N yarın bir mekana gelirsin ikimiz baş-başa konuşuruz sana söylemek istədiyin şeyler var"

"Yarın okul var Emir yarın okula gelirsin ne söylemek istiyorsan orada söylersen"

Emir-"tm iyi geceler"

Suratına kapattım telefonu.

Y/N'den

Salakmıdır nedir yaa. Düne kadar peşimde İt gibi koşuyordu. Yüz verince götü kalktı tabii. Neyse Erayı arıyımda konuşalım. Of ya yarın okulda var. Hiç gitmek istemiyorum. Allahtan erayla  beraber oturuyoruz.Yoksa hiç katlanılmaz. Erayı aradım...

"Knkk"

Eray-"efm gerizekalı yine n oldu"

"Neler olmadı ki, "

Eray-"aaa dökül kız"

"Şimdi Ben bu Emiri aradım. Benle çok soğuk konuştu.Sonra bende dedim ki,neden böyle yapıyorsun. O da dedi ki, yarın bir mekanda buluşuruz orada söylerim.Bende dedim ki, yarın okul var ne söylersen okulda söylersin... "

Eray-"yeminle salak bu götü kalktı tabii sen ona baştan yüz vermicektin yanlış yaptın"

"Knk sana bir şey söylicem"

Eray-"söyle"

"Benden saklayamassın Ben biliyorum ki, Ada yı seviyorsun sen"

Eray-"o kadar belli oluyormu amk"

"Hayır belli etmiyorsun ama Ben anlarım"

Eray-"evet Adayı seviyor ola bilirim"

"Git açıl knk açıl knk arkandayım"

Eray-"bilmiyorum yaa redd ederse nolucak"

"Redd ederse redd etmiş olucak nolucak"

Eray-"kızım beni çok doldurdun yaa tm yarın gidip konuşucam"

"Tm arkandayımm"

Eray-"salak kadın sjsjsjsjjsjsj"

"✌✌✌"

Eray-"neyse Ben siktir olup gidiyorum yarın görüşürüz"

"Siktir git görüşürüz"

Y/N'den

Bende hemen uyudum çünki,yarın okul vardı. Ve yarın annemlerde gelicekti.neyse sabah kalktım günlük işlerimi yaptım. Ve üniformamı giydim

 Ve üniformamı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Üvey Abim Taehyung ile hayal et~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin