Odadan hızla çıktığımızda 3 kişi yerde baygın şekilde uzanıyordu. Hastanedeki öldürdüğüm doktor ve hemşireler vampir olarak bu eve gelmişlerdi. Tabii, tahmin etmeliydim. Vampirler sadece tekrar ısırılarak ölebiliyordu.
Hobi ve Namjoon sonradan yanımıza gelmişlerdi. Doktor ve hemşireler Jin, Jimin ve Suga'yı öldürmeye yönelirlerken onları son anda geri çekmiştik. Bizi fark ettikleri için arkalarını dönmüşlerdi. Hemşireler üstümüze yürürken doktor baygın olan arkadaşlarımın yanına gidiyordu.
Tezgahtaki sürahiyi doktorun kafasına attım. Bayılmıştı. Diğer hemşireleri hallediyorduk. 4 hemşirenin 3'ü ölmüş birisi ortadan kaybolmuştu.
T: Ben o hemşireyi arayacağım. Büyük ihtimalle doktorla uğraşırken kaçtı.
Salondan çıkıp odaları aramaya başladım. Jin'in odasına girdim. Dolabın kapakları açıktı. Hemşirenin arkasında belirmiştim. Aldığı bir kıyafeti kokluyordu.
H: Bu kokunun sahibini hemen öldürmek istiyo-
Saçından tutup dolap rafına alnını vurdum sertçe. Kuru derisi çatlamıştı. Tekrar geri çektim. Tam vuracakken iki eliyle elimi tutmuş beni dolap içine fırlatmıştı. Sırtım yere gelecek şekilde üstünden takla atmıştım resmen.
Hemşirenin kollarını tutup hızla kendime çektiğimde ayağımla çenesine darbe attım. Kollarını çektiğinde ayağa kalktım. Geri geri giderken tekrar dibinde belirmiştim. Boynunu ısırıp ölmesini sağlamıştım. Şuanlık mutluydum, ta ki o sesi duyana kadar...
Jk: BIRAK BENİ!!
Hemşireyi yere fırlattım. Jk'un yanına gittim. Onun önünde doktor dikiliyordu. İlk zamanlar Jk'a yaptığım gibi kolumu doktorun boynuna dolayıp sıkıştırmıştım arkadan.
D: Şşş,
Eliyle kolumu sıktığında dehşet bir acıyla baş başaydım.
D: Doktora şiddet uygulanmaz. Özellikle seni yaratan birine şiddet asla uygulanmaz!
T: Kahrolası hınzır!
D: Ağzın ne bozukmuş senin de.
Dişlerimi hızlıca doktorun omzuna geçirdim. Jk'da kendine sonunda gelebilmiş, dişlerini doktorun bacağına geçirmişti. Doktorun bir süre sonra kuru derisi çürümeye başlamıştı. Kolumdaki eli gevşemişti, kolumu bırakmıştı. Dişlerimi omuzundan çıkarttım.
T: Jungkook! Zehirleneceksin!
Hızla dişlerini çıkarttı. Doktorun derisi kristal şekilde yere dökülmeye başlamıştı, daha sonra kemikleri. En sonunda ise yok olmuştu.
¤¤¤¤¤¤
H: Sonunda bitti. Sen Jin'i uyandır, bende Suga'yı ve Jimin'i uyandırmak için uğraşacağım.
Namjoon Hobi'yi başıyla onaylamıştı. Namjoon Jin'e kendi üstünü koklatırken Hobi arkasını dönmüştü. Gördüğü görüntü karşısında şok içinde ağzı açık kalmıştı.
Taehyung'un gözleri fal taşı gibi açılmıştı çünkü Jungkook kendi dudaklarını onun dudaklarına bastırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Ay -TaeKook-
Vampire"O 'Kanlı Ay' gününde partide olmasaydım, her şey daha farklı olacaktı..." Taehyung, bir şirkette denek olarak kullanılmıştı. Daha sonra gözlerini vampir olarak açtı. Şirketteki herkesten intikam aldığında Jungkook'a rastladı. Hayatı, orada değişmiş...