Konaha'da dengeler artık tamemen değişiyor.
Fugaku'dan :
Shisui ve Hokage'nin büyük savaşının üstünden 1 gün geçmişti. Tabi ki bu savaş Konaha Halkına söylenmeyecekti. Çünkü bu savaştan Konaha Halkı daha doğru Uchiha Klan'ının haberi olursa büyük bir isyan başlamış olurdu.
Minato'da böyle bir isyanı engellemek için bugün benimle özel olarak konuşmak istemişti. Bunun anlamı planım tıkır tıkır işliyor.
Ama daha yapacaklarım bitmedi. Son darbeyi bugün sana indireceğim Minato !
Bugün Uchiha'ların küllerinden doğacağı gün ! Bu yüzden yüzüme zafer gülüşümü takıp yatak odamdan çıktım.
Kahvaltıya indiğimde bana ilk günaydınımı veren karım olmuştu.
Mikato gülümseyerek "Günaydın" dedi.
Bu sefer garip bir şekilde sıkıcı bir günaydın demek yerine Mikato'nun yanına gidip onu yanağından öptüm.
Bu öpücüğümün ardından Mikato bana şaşkın bir şekilde bakmıştı.
Mikato'ya daha dikkatli baktığımda onun güzel yüzünü ne kadar özlediğimin farkına varmıştım. Bunca zamandır benim iyi günümde kötü günümde yanımda olan karıma belki bu zamana kadar fazla zaman ayıramadım. Ancak Uchiha Klanı tekrar küllerinden doğduğunda bu hatamı telafi edecektim.
Mikato gülen gözlerle bakarak "Sen iyi misin ?" diye sordu.
"Hiç olmadığım kadar iyiyim." dedim.
Mikato gülümseyerek "Yok yok sende bir şeyler var. Yıllar sonra ilk defa beni öperek karşılıyorsun." dedi.
Mikato'nun yıllar sonra demesi taştan kalbimi azda olsa çatlamasına sebep olmuştu. Çünkü onu bu kadar yalnız bırakmışken o hâla ilk günümüzde ki gibi bana gülen gözlerle bakıyordu. Bu hayatta kazandığım en değerli hazine Mikato'ydu...
Mikato'ya yaklaşarak "Mikato , ben duygularımı rahatça gösterebilen bir insan değilim. Tabi bunda rahmetli babamında etkisi baya büyük ancak şunu bilmeni isterim ki ben seni hayal edemeyeceğin kadar seviyorum." dedi.
Mikato duydukları karşısında tatlı bir şaşkınlık geçiriyordu. Ben bile söylediklerim karşısında şaşkınlık geçiriyordum.
Mikato "Beni sevdiğini biliyorum. Bundan hiçbir zaman şüphe duymadım. Her ne kadar taştan bir kalbe sahip olduğunu söylesende ben senin gerçek kalbini görüyorum. Bu yüzden emin ol ki yılkar geçse de değişmeyen tek şey sana olan sevgim olur." dedi.
Tebessüm ederek "Göreceksin bugünden itibaren daha iyi bir hayatım olacak." dedim ve Mikato'ya bütün şefkatim ile sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NARUTO : KIYAMETTEN ÖNCE
FanfictionAlternatif Naruto hikayesidir... Naruto , Sasuke ve Sakura'nın kendi içinde ki dertleri gün geçtikçe ölümcül bir hâl almaya başlar. Şuanlık bir sorun yokmuş gibi gözükse de bu sadece kıyametten önce ki normal günlerdi. Bu kıyametten sonra ise bütün...