-O dragule ce zici de asta?
Mama: Stela Marie Hathaway, varsta: 32 (dar nu pare deloc asa). Si lucreaza la o firma numită Victoria's Secret.
-Da dragă e frumoasă.
Tata: Troy Hathaway vârstă: 34. Detine o super firma de motoare Suzuki.
-Troy asa ai zis la toate tinutele mele. Spune mama supărată.
-Pentru ca toate sunt superbe.
-Aww. Te iubesc.
-Si eu. Spune si se sărută.
-Eww! Huu! Luati-va o cameră! Îi huidui pe ai mei.
Eu: Ashley Hathaway dar prefer Ash. Sunt o fire timidă, sau ma rog am fost, am 18 ani si urmează sa stau singură in casa-sâmbătă seară,pentru ca ai mei se duc la o intalnire de afaceri foarte importantă, iar eu trebuie sa raman acasă pentru ca fratele meu si-a adus aminte ca are o familie,care a lasat-o in urma pentru o scoală din Los Angeles!
E amuzant sa sti ca fratele tau, si in acelasi timp cel mai bun prieten te paraseste la varsta de 8 ani, el avea 10 si nimic nu l-a oprit din a face ce vrea.
-Eu ma intorc abea peste o saptamana, cred,mă anunţă mama si isi incalta tocurile si isi ia geanta.
-Iar eu ma intorc tot peste o saptamana.Spune tata si ma sărută pe frunte.
-Ok atunci pa mama,pa tata, va iubesc!
-Si noi iubito,spune tata si urca in masina lui Audi TT Roșu si dispare din aria mea vizuala.
Parinti mei sunt minunaţi, se au unul pe altul si se iubesc mult, mama a spus ca voi fi un model perfect. Si tata a spus ca imi va deschide propria firma si le voi lua si pe ale lui. Da am zis ale lui, tata are mai multe firme. Dar aici in Canada are doar una. Stiu ca mai are in New York, Seattle,Londra,Paris,Tokio, si in Ditroit. Tatal meu e super.
In fiecare vara am fost in Londra,acolo luceaza cel mai mult cateodata toamna sau primavara se duce acolo. Deci luna viitoare cred ca voi merge in vacanta.Am intrat in casa ducandu-ma in camera mea luând un prosop si mergand in baie. Am dat drumul dusului si picaturile de apa imi loveau corpul. Am luat gelul de dus cu aroma de caramel si am început sa ma spal, dupa am luat samponul meu preferat cu menta si l-am pus in parul meu castaniu.
Dupa dus am mers in camera mea luând din dulap lenjeria mea neagră, un maieu negru, si o pereche de colanti negri. Am îmbrăcat hainele alese si mi-am încălţat tenisi mei negri. Daca va intrebati de ce port doar negru e pentru ca e culoarea mea favorită si am chef de floricele.
Am coborat jos mergand in bucatarie pentru a face un bol urias de popcorn, fratele meu va veni peste 5-6 ore , asa ca eu ma pun sa vad serialul meu preferat: Supernatural.
*Dupa jumatate de ora*
-O doamne!! Cum vei omorî acel spirit?
Da sunt constienta ca vorbesc singura, adica serios cum o sa omoare acel spirit?
Deoadata totul dispare si se face intuneric.
-Trebuia sa vad filmul cu lumina aprinsa. Spun putin speriata.
Tipul merge cu pusca in mana prin spitalul parasit cautandu-si fratele si deodata o aratura il sugruma. Am tresarit si...
(Ding dong)
-Aaaaaa! Tip speriata. La dracu'! Era usa. Spun luând doua floricele.
-Alo!! E cineva! Aud de pe partea cealalta a usi.