23

24 1 0
                                    

ვეგასი წრუპავდა თავის წვენს, ხოლო ფრთხილად ათვალიერებდა პიტის უკანალს. უბრალო შავ-თეთრი ფორმა მას დღემდე ყოველთვის შეუსაბამო ეჩვენებოდა. ვეგასს არასოდეს უფიქრია, რომ ვინმეს შეუძლია კარგად გამოიყურებოდეს ასეთ მოსაწყენ ტანსაცმელში. მაგრამ დადასტურდა, რომ ის არასწორი იყო იმ მომენტში, როდესაც მან თვალი გააყოლა პატარა მამაკაცს. ნაზი ჩაცმულობა მას ძალიან კარგად ერგებოდა, განსაკუთრებით შავი შარვალი. ბიჭი სქელი იყო სწორ ადგილებში. და ის უფრო ჯანმრთელად გამოიყურებოდა, ვიდრე ადრე; მისი გაბრწყინებული სახე ამის ნიშანი იყო.

ვეგასმა იცოდა, რომ ორივე სქესი მოსწონდა თინეიჯერობიდან. ის საწოლში ტემპერამენტიანი იყო და პატარა, უდანაშაულო გარეგნობის ქვეშევრდომები მისი ტიპები იყვნენ. მას აქვს სადისტური მხარე. მას უყვარს პარტნიორების დაცინვა, უყურებს მათ ტირილს, მაგრამ ასე მარტივად არ აძლევს მათ იმას, რაც მათ სჭირდებათ. და როდესაც ისინი სიგიჟის ზღვარზე არიან, ის ყველაფერს ასხამს, რის გამოც ისინი სიამოვნებით ღრიალებენ მის ქვეშ.

ლამაზი დუნდულები ყოველთვის იყო ვეგასის სისუსტე. ღმერთმა პიტი დალოცა საყვარელი სახით, სქელი თეძოებით, პატარა წელით და ბუშტუკებით.

ვეგასი უბრალოდ ვერ აშორებდა მზერას იმ უკანალს. პიტის უკანალი მრგვალი და ხორციანი იყო. მომხიბლავი იყო, თუ როგორ ცახცახებდნენ ისინი, როცა პიტი გადაინაცვლებდა შუშის ნაჭერისთვის. ვეგასს ხელები აუკანკალდა, რომ მოეჭირა, მაგრამ თავი შეიკავა.

ყალბმა ხველამ დააბრუნა რაციონალურ სამყაროში. ეს იყო ტეი, რომელიც აძლევდა მას ლენის სახეს. თვალებით ანიშნა პიტზე და წარბები აათამაშა და ვეგასს გადახედა.

ვეგასმა აიძულა თავი არ შეეხედა პიტისთბის. ბოლოს და ბოლოს, ის არც ისე აზარტული იყო. შეუმჩნეველი სახით შეხედა ტეის.

-არამგონია შენ ვერ გაგიძლებს ტეიმ წარმოსთქვა.. კინისა და ტეის მეგობარი ბიჭი, ტაიმი დაბნეული უყურებდა მას.

"ვინ ვის ვერ გაუძლებს?" ტაიმმა იკითხა.

"ადამიანი, ვისზეც ეს მიანიშნეს, მიხვდა. ასე რომ, თქვენ არ გჭირდებათ ამის გამო იოფლიანო პატარავ" - საცოდავად გაიღიმა ტეიმ.

- ხანდახან ისეთი უცნაური ხარ, - თქვა ტაიმმა და ერთი მკლავი მოხვია თავის ბიჭს.

ვეგასმა გაღიზიანებულმა ენა დააწკაპუნა, როცა წვენი დაასრულა. მას შეიძლება ჰყავდა უკეთესი, უფრო გამოცდილი სექს-პარტნიორები. მაგრამ რაღაც გამოუცდელ მეთაურებთან დაკავშირებით აღვიძებს მასში ნამდვილ სადისტს. შესაძლოა იმიტომ, რომ ის კონტროლის ფრიკია ან უყვარს უდანაშაულო სულების გახრწნა.

მისი ყურადღება მიიპყრო პიტმა, რომელიც უჯრასთან ერთად ადგა მას შემდეგ, რაც აიღო ყოველი მინის ნაჭერი. ოთახიდან უნებურად გავიდა თეძოების ქნევით, სრულიად არ უგვრძნია მის სხეულზე მტაცებელი თვალები.

ვეგასმა სახეზე ხელი გადაისვა. რა ჭირს მას? მას სწყუროდა მხოლოდ ის ბიჭი, რომელიც რამდენიმე კვირის წინ აწამა.

მან ქვემოთ დაიხედა თავის ნახევრად მყარ წევრზე და ძალაუნებურად ამოიოხრა. როგორც ჩანს, მორიგი შეერთების დროა. ადგილიდან წამოდგა და ისე გავიდა ოთახიდან, რომ არავის არაფერი უთქვამს.

ტეიმ შეხედა ვეგასის უკან დახევას და თავისთვის გაეღიმა.

"ოჰ, ეს ძალიან საინტერესო იქნება"

Ეს არის

ხაფანგში  (წიგნი 1)Where stories live. Discover now