üç

7 3 0
                                    

"şefim biz 7 kızın ortak noktasını arıyorduk değil mi? gördüğünüz üzere 7si de mükemmel kızlar, başarılı ve güzeller. biri modellik yapıyormuş diğeri yarı zamanlı oyunculuk. güzellikleriyle okuldaki herkesi peşlerinden koşturuyorlarmış. bu kızların ortak noktası güzellikleri olamaz mı?"

bazen Choi Beomgyu işe yarıyordu. sadece bazen.

bu sözün üzerine Kang Yeosang'ın kafasında şimşekler çakmaya başladı. aklına bir sürü şey geliyor, bunları katilimizle bağdaştırmaya çalışıyordu.

bu seferki toplantıyı hemen akşamına istedi çünkü sabahın köründe kimse bu olayı ciddiye almıyordu. akşama kadar kızlar arasındaki bu bağlantıyı düşünmüş ve delillerle bunları birleştirmeye çalışmıştı. şimdi ise özel birimini bekliyordu. bunlar da toplantı sabahken laf atıp akşamken de geç kalıyorlardı yahu.

neyseki her zaman olduğu gibi Choi Jongho hepsinden önce geldi. Yeosang'ın gözü kapalı güvenebileceği tek adamı. aynı zamanda da kendini çok yakın hissettiği adamı.

geç olsun güç olmasın diyerek özel birim toplanmıştı sonunda. herkes daha sabah bir toplantı yapılmışken, gecenin bu saati neden tekrar toplandıklarını merak ediyordu.

"evet arkadaşlar, sizi tekrar buraya topladım çünkü Choi Beomgyu arkadaşımız sayesinde bir şey keşfettik ve sizi de bu konuda bilgilendirmek istedim."

"Beomgyu işi ciddiye alıyor muymuş amına koyayım." bu fısıltılar çok normaldi çünkü torpille özel birime giren birinin çalışabileceğini kimse düşünmüyordu. ben de babamın torpiliyle özel birine girsem ben de çalışmazdım.

"boş yapmayın lan gece gece. anlatıp salacağım zaten sizi, susun da anlatayım. şimdi biz başından beri maktüllerimiz arasında yaş ve cinsiyet harici bir bağlantı arıyorduk. hiçbiri aynı okulda değildi, birbirleriyle tanışmıyorlardı. bu yüzden bağlantıyı bulamıyorduk. sonra şunu fark ettik ki bu kızların hepsi okullarında sevilen, başarılı, en az 1 spor dalı yapabilen yetenekli ve güzel kızlarmış. kendi adıma -ki psikiyatristimiz Shen Hanım bunu daha iyi cevaplayabilir- katil veya katillerimizin küçüklüklerinde aynı kurbanlar gibi başarılı, güzel kızlarla kötü bir geçmişlerinin olduğunu düşünüyorum. zaten biliyorsunuz katillerin neredeyse hepsi geçmişteki travmaları yüzünden bu yola yöneliyor. dediğim gibi bunun araştırmasını Bayan Shen yapacak. değil mi Bayan Shen?"

"elbette yapacağım şefim. zaten benim söyleyeceklerimi kısaca özetlediniz, biraz daha delil topladıktan sonra bir rapor yazacağım."

"teşekkür ederim Bayan Shen. şimdi hepinizden ayrı ayrı şeyler isteyeceğim ve bunları titizlikle, tüm dikkatinizi vererek yapmanızı istiyorum tamam mı? daha fazla genç kız ölmeyecek."

"dinliyoruz şefim."

görev dağılımı yapıldı. otopsilerle alakalı pek bir şey olmadığı için otopsi doktorları gönderildi. adli tıptan Hwang Hyunjin ve ekibine tüm delilleri tekrar tekrar incelemeleri gerektiği söylendi. özellikle bıçağın üzerinde ısrarla durulması gerektiği bildirildi. bilgisayar uzmanı Park Jay'e de sabahki konuşmalarını yineledi.

"bıçağı yapan şirketi ve bu şirketin bıçağı sattığı mafyadan devlet adamına kadar herkesi bulmanı istiyorum."

en sonunda herkes dağılmış, Yeosang da rahat bi nefes almıştı. katilleri bulmak ve bu katliamları bitirmek zorundaydı.

____________________

sabah telefonunun çalmasına uyandı Yeosang. toplantıdan sonra sabahlamıştı çünkü hiçbir şeyi gözden kaçırmak istemiyordu. sabaha karşı da sızmış olmalı.

arayan Jongho'ydu. aramayı cevapladı ve korktuğunun başına geldiğini bir kez daha anladı.

"bir kız daha öldürülmüş ve bu sefer elimizde çok önemli bir delil var."

________________

NASI GIDIYO BENCE GUZEL GIDIYO sunu dicem ateeze bu sekil katilli dovuslu olumlu vs kurgu cok yaziliyo ve okunuyo da ben 2 yildir bu fici taslakta planladim ve su an katillerden olay orgusune kafar her seyi kafamda hazir ficin ama tutmamasina biraz uzuluyorum acikcasi ☹️ cunku dedigim gibi hep boyle seyler yaziliyo ateeze ve onlar okunuyo biraz erken olabilir 3 bolum oldu su an ama biraz tutsa sanki daha iyi olabilirdi 🥲

neyse ben ficimi begeniyorum kendime polisiye fic yaziyorum amk daha ne yani sikildikca gelip okuyom hani iste bu yzuden siz de okuyun 😉

dedektif yeosangin serefine oy verin ve yorum yapin bari 🤭💞




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Michelangelo, AteezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin