Pjm: Klasik kumarhanede bir çatışma dahami..bizim bölgeden çık JEON JUNGKOOK!
Elimdeki silahı savurarak jungkooka uyarı ateşi yaparım..
Jjk: Nerden sizin bölge park jimin bir göz doktoruna git istersen..!
Jungkook karşı ateşi edince daha çok sinirlendim arkadan dolaşıp en yakın arkadaşını arkadan yakalayıp silahı kafasına dayayıp Taehyung u esir aldım..
PJM: bu kadar oyun yeter jungkook arkadaşını sağlam istiyorsan köpeklerini al ve çık burdan !!
(Jungkooktan)
Jimin Taehyungu esir alınca mecbur şekilde ona bir şekilde karşılık vermeliydim adamlarim güçlü olmasına rağmen jiminin adamları daha fazlaydı daha fazla dayanabileceklerini sanmiyordum sanırım geri cekilmeliydik ne kadar istemesemde adamlara işaret yaptım ve tek tek geri cekiliorlardi Taehyung halen jiminin elindeydi Nisan aldım ve ateş ettim asla tereddüt etmedim çünkü ben asla iskalamam jiminin omuzundan vurdum ve Taehyungda boşluktan istifade elinden kurtuldu jiminin kan akitmadan birakmayacagini biliyirdum ve öylede oldu...
(Jiminden)
Jungkook kolumdan vurunca elima aldığım bıçağı fırlattım bıçak kullanmakta üstüme yoktu herkes tüm çeteler bilirki kan akarsa kan akmalidir kana kan bıçağı fırlattım ve jungkookun bacağından vurdum geri çekildikleri o gorunce derin bir nefes aldım ve afamlarimi ofise çağırdım..
Pjm: HERKES OFİSE!
Herkes ofise toplandığında masaya cikim yüksek sesle konuşmaya başladım..
Pjm: BUNLARA BİR SON VERMELİYİZ ARTİK SUREKLİ BOLGEMİZİ İSGAL EDİP DURUYİRLAR JUNGKOOK JEON JUNGKOOK SENDEN NEFRET EDİYORUM!
Diyip masaya yumruk attım en yakın arkadaşım yoongi söze girdi..
MY : Jimin bir planım var aslında bunlara unutamiycaklari bir ders vermeliyiz bence yancilarim haber verdi yakın zamanda büyük bir silah ticareti işi olcakmis patlatmaliyiz jimin..
Pjm: Doğru söylüyorsun yoonkii bu planın başında sen varsın gereken herşeyi hallet hicbiseyden çekinme..
MY: kaç kere dedim jimin insanların içinde bana yoonki deme benim adım yoongi..
Pjm: Farketmez yoonki..haha hekes dagilsin şimdi yoonkiinin sözünden çıkmayın bu planın başı o..
(Herkes kafasını sallayıp dağıldı o sırada jungkook gilin tarafında)
(Jungkooktan)
Herkesi bir araya toplayıp konuşmaya başladım..
Jjk: Jimin sürekli yolumuza çıkıp duruor bir son vermeliyiz bir çete olmalı oda benim cetem.. jimini bir şekil altimiza almalıyız destek olarak çok işimizi görür ama o manyak civciv asla tarafımıza gelmez ne yapmalıyız..
KT: jungkook haklısın ama adla bizim tarafa gelmiyceğini biliorsun ve şimdi bunu dusunemeyiz önemli bir silah ticareti işimiz var buna odaklanmaliyiz..
Jjk: Haklısın Tae.. herkes dağılsın iyi dinlenin bir yanlışlık olsun istemiyorum..
Herkes dağıldıktan sonra Taehyung yanıma geldi ve yarama pansuman yapmaya başladı..
KT: İyimisin jungkook..
Jjk: iyiyim Tae..
KT: neden kana kan felsefesine taptigini bildiğin halde jimini vurdun..
Jjk : Çünkü en yakın arkadaşımın Taehyung senden başka kimsem yok ve kimseye güvenmiyorum..
(Taehyungtan)
Jungkook yakın arkadaşım dediğinde kalbim acımadı deil yıllardır jungkooka karşılıksiz bir aşk besliyorum ama o sadece beni yakın arkadaşı olarak görüyor ve jimine olan bakislari nekdr dusmancilik oynasada jimine karşı boş olmadığını hissediyorum ve bu kalbimi daha çok acıtıyor desteği için deil yanında olmasını istediğin için bizim tarafa istiyorsun jimini biliyirum jungkook...
(Jungkooktan)
Jjk: hey Taehyung neden daldın..
KT: bişe yok jungkook yorgunum..
Jjk: Tamam git dinlen Tae..
Taehyung gittikten sonra odama geçtim duş alıp yatağa geçtim nasıl uyudugumu bilmiyorum ama derin bir uykuya daldım....
___________________________________________
Selaaam uzun süre sonra tekrar yeni bir kitapla karsinizdayimmm babylerim ben kendimi kısaca tanıtim..
19 yaşındayım ve starmyim 165 boyum var ve kendimi seviyorum burcum yay yeter bukdr...
Kendinizi sevin ve oylarınızı eksiltmeyin seviyorum sizi...💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Night Life (jikook)
Actionçetelerle dolu gece hayatında iki çetenin birbiriyle olan aşkı nefretten Doğan aşk.. smut vardır.. +18 şiddet ve kan