Преди два дни се върнах от Русия заедно с дъщеря си мама не се чувства особенно добре от известно време говорих с Джия и реших да остана малко докато мама се подобри. Убедих Конър да остане в Русия трудно, но го убедих. Обещах му дори да не споменавам името на човека за когото копнея. Човекът който толкова много обичам въпреки всичко, човекът който ми даде моята прекрасна дъщеря. Хари Стайлс лицето на човека когото не съм виждала толкова много време, но през цялото това време си представях лицето му, усещах неговото докосване, чувах неговия глас, очите му няма миг в който да не мисля за тях. Клео... дъщеря ми носи аромата на баща си така, че той винаги е бил с мен макар и от далеч. В момента живеем в къщата на родителите ми децата бяха заспали Джия беше при тях, а аз се промъкнах с старата стая на брат ми която беше непокътната. На всякъде се носеше неговия аромат всякаж все още е тук сред нас. Седнах на леглото му и взех снимката от нощното му шкафче.
Стейси: Толкова много ми липсваш. Ако ти беше тук всичко щеше да бъ можеде различно. Проплаках. Усетих ръка на рамото си Джия седна до мен.
Джия: На мен също ми липсва. Чувствам, че ме вика обръщам се, но него го няма! Звъня на неговия номер, но той не вдига. Слънцето изгрява и залязва, дните се нижат, но него го няма. Светът не е свършил, но Зейн си отиде.
Стейси: Не Джия, ние останахме в момента в който той си отиде. Всичко което имахме всичко е само един спомен.
Джия: Ами Хари? Той ще разбере, че си тук. Сигурно вече знае бях ти казала, че изпраща охрана пред къщата без да знаем. Казах му, че няма нужда, но той отговори, че иска да ни пази. И когато дойде ако те потърси, какво ще кажеш на Конър.
Стейси: Не знам, знам само, че Хари не трябва да вижда Клео. Ако я види ще разбере всичко. Ще разбере, че не е дъщеря на Конър.
Джия: Ами ти?
Стейси: Все още го обичам, знаеш! Но нашето е невъзможно. Всичко между нас приключи отдавна.
Джия: Стейс, не го прави. Ти обичаш Хари, той също умира за теб имате дете. Дай му шанс не можеш да го виниш за чуждите грешки.
Стейси: Не Джия! Сестра му и той са убийците на брат ми! С сигурност е знаел! Великият Хари Стайлс никой не може да скрие нищо от него! Той е виновен за всичко никога няма да му простя.
Джия: Не можеш да го обвиняваш за това, аз мисля, че той не е знаел нищо. Зейн беше най-добрият му приятел не би си замълчал.
Стейси: Знаел е Джия! Тя му е сестра!
Джия: Ще ти кажа едно обичам те като моя сестра искам да те видя наистина щастлива. Забрави за всичко и всички и мисли за собственото си щастие. Дай шанс на Хари дължите си го. Ще прозвучи нелепо, но начина по който Хари плака дни на ред след погребението на Зейн... Просто вътрешно знам, че Хари няма пръст с тази работа. Заслужавате да бъдете щастливи! Прегърна ме и излезе от стаята. Оставяйки ме сама с всички спомени който ме заляха.
YOU ARE READING
Danger Harry Styles
FanfictionМислех, че трябва да замина някъде където никой няма да ме намери за да продължа живота си. Да се хвана за нещо за да изляза от цялата тази мръсотия в която затънах. Сърцето на човека станал причина за смъртта на брат ми бие в мен. Родих детето му...