Korok....
Dick - 26 éves
Reader - 26 éves
Bruce és a Liga tagok halhatatlanokT/n - te neved
H/az - hajad színe
Volt hős neved - ThunderbirdReader egy hős volt de Batman sose jött rá, hogy ki ő igazából. Reader hős neve Thunderbird volt, egyedül csak Bart tudja ki is Thunderbird. Thunderbird egy idős Dickkel. Viszont Thunderbird egyszer felhagyott a hős élettel bár így se tudta néha elkerülni a bajt. Egyszer Joker megtámad egy óvódát Gothamben, ahola volt hős reader is ott van és ezt közvetíti a Justice League-nek. De arra nem számított, hogy reader kiáll ellene és itt újra megmutatkozik a volt hős mozdulatai, amit az összes Liga tag felismer.
Dőlt betű videóban a beszéd.
============================================================
2016.
Évek teltek el azóta, hogy Thunderbird eltűnt egyszer csak a Ligából de senki se tudta, hogy ki ő igazából még Batman se.Hat évvel később azaz 2022.
T/n Jackson vagyok egy átlagos felnőtt nő, aki dolgozik és egyedül él Gothamben.Igen szinte a világ legveszélyesebb városa mert itt rengeteg bűnöző él akiket Batman és csapata kap el ha jobban tetszik akkor Bruce Wayne és családja.
Honnan is tudom, hogy Bruce Wayne nem más mint Batman. Roppant egyszerű hat évvel ezelőttig én is hős voltam Thunderbird néven de felhagytam vele túl sok volt, amit egy normális ember el tudna viselni ép elmével. Artemis mű halála, Kaldur mű árulása, Wally halála és sorolhatnám még.
De büszke vagyok arra, hogy Bruce sose jött rá ki is vagyok a maszk alatt. Egyedül azt sajnálom, hogy a többieket akik az igaz barátaim voltak elhagytam. Közel voltunk egymással Nightwinggel vagy inkább Dick Graysonnal azaz az első Robinnal.
~Dick szemszöge~
Hat év telt el Thunderbird eltűnése óta. Valószínűleg egy küldetése alkalmával meghalt amit egyedül kapot. De én nem hiszek benne. Thunderbird nem egy olyan ember, akit félteni kell ha harcról van szó, ezt az évek alatt még csapat tagok voltunk bebizonyította. Emellett ő is benne volt, amikor együtt hoztuk létre a Young Justice-ot.- Min gondolkodol Dick? - kérdi Artemis.
- Csak Thunderbird eltűnésére. - mondta Dick.
- Évek teltek el Dick Thunderbird eltűnése óta. - mondta Artemis. - Még mindig szereted őt?
- Igen szerelmes vagyok még mindig belé már több éve. De neked nem gyanús Artemis, Thunderbird eltűnése. Nagyon jó harcos volt, még Kanárit is legyőzte. - mondta Dick.
- Tudom. - mondta Artemis. - Ezt én is furcsáltam amikor megtudtuk, hogy eltűnt.
- Miről beszéltek? - kérdi M'gann.
YOU ARE READING
DC Oneshots ✓
RandomKezdés - 2021.11.10. Befejezés egyenlőre - 2021.12.03. Folytatás - 2022.02.20. Befejezés - 2022.10.31. 𝗔 𝗸ö𝗻𝘆𝘃𝗯𝗲𝗻 𝗮𝘇 𝗮𝗹𝗮𝗽 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗮𝘇 𝗲𝗻𝘆é𝗺𝗲𝗸!! 𝗗𝗲 𝘃𝗮𝗻/𝘃𝗮𝗻𝗻𝗮𝗸 𝗼𝗹𝘆𝗮𝗻 𝗸é𝗽𝗲𝗸 𝗮𝗺𝗶𝗸𝗲𝘁 é𝗻 𝘀𝘇𝗲𝗿𝗸�...