6-OPERASYON

5 0 0
                                    

Ve sonunda bekledikleri an gelmişti. Bu gece operasyon vardı.

Bogum ekibin tam olup olmadığını kontrol ettikten sonra herkesin yakasına bir mikrofon yerleştirildi ve hepsi kendine verilen görev ile ilgilenmek için etrafa dağıldı.

Bogum bir masaya oturdu ve oyununu oynamaya başladı. Hoseok asansöre binmek üzere olan güvenliğin yanına doğru koştu ve eline vazo aldı. Asansöre elinde ki vazo ile beraber bindikten sonra vazoyu yanında ki güvenliğin kafasına geçirdi ve bu sayede bayılmasını sağladı. Asansörden indiğinde ise üzerinde güvenlik kıyafetleri vardı ve artık gerisi kolaydı. Elektrik odasının önünde duran güvenliğe kendisinin yoongi nin kuzeni olduğunu ve bugünün onun ilk iş günü olduğunu söyledikten sonra güvenliğin oradan ayrılmasını sağladı ve kapıda namjoon ile jin'i beklemeye başladı.

Namjoon ve jin üzerinde 'beşler elektrik' yazan bir servis ile casino nun önüne vardılar ve arabadan inip futbol hakkında sohbet ederek kapıya doğru ilerlediler. Güvenlik tedbir amaçlı izin kağıtlarını istemişti ve onlar yoongi nin çıkarttığı sahte izin kağıdı ile casino ya girmeyi başarmışlardı. Hızlı bir şekilde elektrik odasının önüne geldiler. Hoseok elinde ki kart ile kapıyı açıp onların içeriye girmesini sağladı. İçeri girmeyi başaran ikili sevinç kahkahalarından sonra elektrik kabloları ile uğraşmaya başladılar.

Kişi sayısı eksik olduğundan dolayı yeonjun a temizlikçi görevi verilmişti. Jimini hazırladığı bombalar ile geniş bir temizlik arabasınının içine koymuş, hızlı adımlarla elektrik odasının içine girmeyi başarmıştı. Elektrik odası aynı zamanda çelik kasanın olduğu yere doğru gidiyordu, bu onlar için büyük bir fırsattı.

En son işini tamamlaması gereken kişi Taehyung du. Yoongi ile beraber hızlı adımlar ile jungkook un odasına doğru gidiyorlardı. Yoongi diğerlerinin kolay bir şekilde yakalanacağını sanıyordu ama taehyung un aklında bir plan vardı.

Yoongi jungkook un kapısının önüne geldikten sonra şifreyi girip odaya girdi. Kasanın olduğu yere girip şifreyi tuşlamaya başladı.

Taehyung
Yoongi biraz acele et her an jungkook gelebilir

Yoongi
Taehyung kapıyı kapat ve beni bekle elimden geldiğince hızlı davranmaya çalışıyorum.

Taehyung kapıyı kapatıp parmakları ile oynamaya başlar ve aşırı stresli bir şekilde yoongiyi beklemeye devam eder fakat tam o sırada jungkook un sesini duyar.

Jungkook
Tamam o zaman yarın bu konuyu konuşuruz. Aa Taehyung biraz erkencisiniz

Taehyung
Senin burada ne işin var

Jungkook
Burası odam olduğu için gelmiş olabilir miyim? İstersen içeri geçelim

Taehyung ve jungkook beraber içeri geçtikten sonra ikisi de koltuğa yığıldı ve sessiz bir şekilde birkaç dakika geçirdiler. Tam o sırada Taehyung birden ayaklandı ve güler yüzlü bir şekilde içkilerin olduğu masaya doğru ilerledi.

Taehyung
O zaman ben bize bir içki koyayım ne dersiniz?

Jungkook
Hiç zahmet etmeseydin ben yapardım

Taehyung
Ahh gerçekten sorun yok bende koyabilirim sen dinlen yorucu bir gün geçirmiş olmalısın

Jungkook
Bu kadar hızlı fikir değiştirmen garip. Yine de teşekkürler Taehyung

Taehyung
Hıh ne demek

Taehyungun içkileri koyarken dikkat etmesi gereken bir şey vardı. Jungkook un içkisinin içine bayılması için ilaç katacaktı ve bu sayede odadan hızlı bir şekilde kurtulup arkadaşlarına katılmayı başaracaktı.

CASINO |TAEKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin