Bab 1 Keluarga Dewa Perang dalam Bahaya!!!

15 4 0
                                    

Disebuah Tempat Perbatasan Sempadan . Terdapat banyak Orang yang Berjumlah kira-kira melebihi 20000 orang yang di kepung oleh lebih
100000 .

Disana terdapat orang yang di panggil sebagai Dewa perang yang sedang dikepung supaya menyerah diri dan menyatakan kekalahan.

Tetapi Dewa perang tersebut tidak menyerah dan Mengajak pasukannya untuk Berlawan .

Mereka pun mengambil Senjata dan Pedang untuk melawan.

Pada Akhirnya Musuh yang berjumlah 100000 telah mengalami banyak korban dan meninggal yang menyebabkan sebahagian sisa dari mereka melarikan diri .

Hal ini menyebabkan kegemparan yang Sangat Besar di Seluruh negara kerana Pasukan Negara ZhouXing menang dalam membantai Seluruh Pasukan Negara Xizu dan Dewa perang membunuh 10 Jenderal musuh yang hebat .

Selepas Peperangan tersebut Anggota peperang yang berjumlah kira-kira 20000 itu pun di naikkan pangkat menjadi Bahagian Tentera Naga yang digeruni oleh ramai Masyarakat .

Dewa perang Tersebut bernama Shi Long yang berumur 25 tahun itu pun memutuskan untuk berhenti dari Menjadi Tentera dan Menyerahkan Tugasan Dia pada anggota nya yang Dikenali Sebagai Jeneral Qiu .Mereka mempunyai 5 Jenderal dan Satu ketua Yang Diketuai oleh Shi Long .

Jenderal yang tertua bernama Qiu
Kedua bernama Mu chen
Ketiga bernama Shen Zi
Ke empat bernama Hui Yee
Dan ke lima ada Jenderal yang muda bernama Xiao Zhi
Jenderal Qiu berkata : Ketua kamu tidak boleh berhenti kerana jika musuh tahu kamu tidak berada di perbatasan mereka akan menyerang lagi sekali .

Shi long berkata : Qiu kamu tenang sahaja kerana Mereka tidak akan berani menyerang  dalam beberapa tahun ni disebabkan kerugian yang ditanggung oleh negara Xizu sangat banyak lagi lagi kematian 10 Jenderal  yang menjadi impak kepada Negara tersebut..

Pada saat itu Shi long menerima sebuah panggilan yang misterius .Shi long mengangkat panggil tersebut dan mendengar suara anak kecil perempuan yang comel tetapi seperti dalam ketakutan dan berkata : Ayah Apa kau itu kamu .aku sangat merindui mu dan merasa takut . Ibu telah di culik oleh orang jahat yang gemuk .nenek telah dipukuli dan telah berada di hospital .

Ketika mendengar itu Shi long berasa heran dan berkata : Anak kecik Siapa nama ibu mu dan nenek mu .
Anak kecil itu berkata ibu ku bernama Xian Zhi dan Nenek ku bernama Shi Mei ..Ketika mendengar Itu Shi long merasa Terkejut dan Marah .

Para Jenderal dan Pasukan yang sedang rehat merasa ketakutan kerana Pancaran Hawa Membunuh yang sangat pekat dan mengerikan .

Mereka memeriksa keadaan dan terkejut sumber hawa membunuh berasal dari Ketua mereka .
Shi long berkata : Qiu selidiki tempat di mana panggilan ini berasal dan cari maklumat di mana Orang yang bernama Xian Zhi dan Shi Mei berada .

Lalu dia berkata kepada Anak kecil tersebut . Siapa nama kamu
Lalu Anak kecil tersebut menjawab : Aku bernama Shi Xier .Ibu ku kata ketika besar aku akan menjadi Seorang gadis yang cantik dan mempersona ..pada saat Shi xier sedang bercakap  telefon nya di rampas oleh seseorang lalu di campak oleh orang misterius itu ..
Shi long berasa marah kerana terdengar bunyi jeritan dan menyuruh Qiu menyiapkan sebuah helikopter .

Seorang tentera datang dengan tergesa gesa dan memberi maklumat di mana Shi Mei dan Xian Zhi berada .
Shi long menaiki helikopter berserta dengan Jenderal Qiu dan Mu chen untuk mengikuti nya ..

Di Sebuah Daerah yang terletak di Negara ZhouXing Disebut Daerah Kota Kerajaan .Para Komandan tersebut merasa takut dan Pelik kerana helikopter Unit khas Dewa perang sedang bergerak ke arah mereka dengan Cepat dan melepasi sempadan mereka ..

Seorang komandan menelefon atasannya dan atasannya menyuruh supaya membiarkan sahaja dewa perang  kerana tiada siapa dapat menerima akibat jika berurusan dengan dewa perang .

Pada Saat itu Lokasi menunjukkan sebuah tempat yang dah buruk dan tiada penghuni Masyarakat kerana Banyak penjahat yang tinggal di kawasan tersebut dan Di Panggil Zona Bahaya.

Dewa Perang NagaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang