6. Bölüm

1K 128 83
                                    

İyi okumalar dilerim 🌼

Yorumlarınızı bekliyorum 🌸

Gökay Bertuğ'nun onu bir odaya bırakıp gitmesi ardından hekimler tarafından kontrol edilmiş, kendisini kontrol eden hekimlerden bebeğe bakmalarını da istemişti.

Hekimler bebeğin sağlığı olduğunu lakin anne sütüne ihtiyacı olduğunu söylemişti. Bunun üzerine hekimlere anne sütü bulup bulamayacaklarını sormuş ve hekimler anne sütü bulabileceklerini söylemişti. Gökay bunları duyunca sevinmişti.

Hekimlerden biri yeni doğmuş yapmış birini getirip bebeği emzirmesini istemiş bu sırada Gökay hekimlere bebeklerle ilgili birkaç soru sormuştu.

Sonunda hekimler ve bebeği emziren kişi odadan çıkınca Gökay bebeği kucağına almıştı. Minik bebek kollarını ve bacaklarını hareket ettirip Gökayın kucağında uyumaya başlamıştı.

Gökay ilk kez, kardeşinden sonra, bir bebeği kucağına alıyordu. Bebeğin boynunu koklayıp yumuşacık yanağını okşamıştı. İçinde garip bir duygu vardı. Bebeği herkesten korumak istiyordu.

Odanın kapısı açılınca içeri Bertuğ girmişti. Bertuğ önce yatakta yatan Gökay'a gülümsemiş ardından kucağında tuttuğu bebeğe bakmıştı.

İstemsizce annesi ve Gökayı karşılaştırıyordu.

" Hadi gel seni odamıza götüreceğim" dedi Bertuğ.

Gökay kafasını salladı ve bebeği tutmadığı koluyla Bertuğ'nun boynuna sarıldı. Bertuğ onu kucağına rahatlıkla alırken Gökay huysuzlanan bebeği hafifçe salladı.

" Kendi kanından olmayan bebeğe nasıl böyle davranabiliyorsun ? " Diyen Bertuğ'ya kaşlarını çatıp bakmaya başlamıştı.

" Siz nasıl küçücük bebeği önemsiz bir şeymiş gibi bakıyorsunuz? " Diye karşılık verdi Gökay.

" Çünkü bu bebek sevdiğim birinden değil. Erkek olsaydı şehzade olurdu lakin sultan olunca fazla bir önemi olmuyor anca iler de bir anlaşma için gerekirse evlenip işime yarar " dedi Bertuğ.

Gökay kesinlikle padişahı böyle beklemiyordu. Nedense ona olan hislerinin azaldığını hissetti. İkisinin çocuğu olsa böyle mi düşünecekti!?

" Sikine hakim olsaydın " diye sinirle tısladı Gökay.

Aşırı sinirlenmiş hissediyordu!

" Birşey mi dedin? " Diye soran padişahla onun kucağından indi.

Bertuğ ise birden kucağından inen Gökay'a anlamaz bir şekilde bakmıştı.

" Çok sorumsuz birisiniz! Bir bebek dünyaya gelip gelemeyeceğini seçemez ya da hangi cinsiyetle doğacağını! Sizinle aynı odada bile kalmak istemiyorum. İzninizle bana verilen odaya gidiyorum " diyerek arkasını dönüp kendisine verilen yeni odasına gitti.

Bertuğ Gökayın arkasından şaşkın bir şekilde bakarken neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Gökay kesinlikle annesinden çok farklıydı. Gökay, onun ve başkasından olan bebeği kendi bebeği olarak görmüş hatta Haseki Sultanla kısa bir sürede yakınlaşmıştı. Annesi ise babasının eşlerini zehirlemiş, diğer eşlerden olan çocukların ölümüne neden olmuştu.

Masum [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin