Elizabeth szemszögéből:
Ross épp Thomasal beszél, én pedig itt ülök a kanapén Steve-el és próbálja nem éppen a legjobban el terelni a figyelmem.
Éppen a legutóbbi nyaralásukat meséli amikor az egyik banda tag be ront az ajtón és idegességében a szemünkbe sem mer nézni.
-Uram elnézést de eltűnt a kés az egyik őr zsebéből.-Francba.
Rögtön talpra ugrok és futok Rosshoz.
Persze nem csak én hallom Steve lépteit is magam mögött és út közben a fegyvert is gyorsan a kezembe veszem.Ahogy be rontók a szobába, Thomas magához rántja Rosst aki könnyes szemmel néz rám.
-Ted le a fegyvert.
Kiált Thomas én pedig hitetlenkedve nézek rá nem tudom mi volt ezzel a célja de hogy én nem fogom harc nélkül le rakni a fegyvert az is biztos.
-Innen nem jutsz ki élve.
Mondom neki komolyan, egy utolsó lehetőséget adva neki.
-Tudom, de akkor viszem magammal öt is ha én meghalok akkor ő sem élhet.
A következő pillanatok lassított felvételként látom ahogy Ross a földre kerül és az oldalából vér ömlik ki.
Dühösen nézek Thomasra és érzelem nélkül fejbe lövöm, majd rohanok Rosshoz.-Steve hívtad már azt az átkozott orvost?
Kérdezem Stevet idegesen és szorítóm le a sebet egy ruhadarabbal hogy ne vérezzen el Ross.
-Igen 2 perc és itt van.
-Hé Ross halasz ? Hercegnő nyisd ki a szemed.
Mondom kétségbe esetten, az eszméletlen alakjának.
A következő pillanatban be ront az orvos a szobába és rögtön el kezd parancsokat osztogatni, és el is kezdi kezelni Rost.20 perc elteltével ki jön a szobából.
-Minél hamarabb vér át ömlesztést kell kapnia. Van itt valakinek 0-ás vérre?
Jelenti ki szigorúan és kérdőn nézz szét a szobában.
- Nekem az van.
Jelentkezek rögtön, bár utálom a tűket és rosszul vagyok tőle de Rossért képes vagyok erre is.
-Rendben jöjjön gyorsan.
Siet az orvos.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Fél nap elteltével itt ülök Ross mellettVégre az orvos stabilizálni tudta Rosst én pedig azóta itt ülök mellette.
-Eliza.
Ront be Nate.
-Most már elég majdnem három órája itt gubbasztasz, nem ettél azóta és ki sem mozdultál innen, nem lesz jobban attól hogy itt ülsz és ártasz saját magadnak.
Jelenti ki határozottan és mint aki tudja hogy úgy sem fogok meg mozdulni fel ránt a székről és hirtelen a kezébe találom magamat. -Nate.
Kiáltok rá dühösen miközben a konyhába le rak egy székre. Épp állnék fel.
- Eliza ha most fel ész én esküszöm hogy oda bilincselek ahhoz az átkozott székhez.
Már éppen elküldeném a jó édes kurva anyába amikor is be jön Steve.
-El emlékszel amikor Nate megsérült én pedig ott gubbasztottam mellette és két napig nem is láttál mert nem voltam hajlandó el hagyni az oldalát arra hogy akkor mit mondtál nekem? Kérdezi miközben meg fogja a kezem és megnyugtatóan megszorítjs. Sóhajtva mondom Stevel egyszerre a saját szavaimat.„ - A gyógyulás nem jön el ha egyszerűen csak vársz tenni kell valamit. Mert azzal hogy ott ülsz nem lesz jobb semmi, helyette meny és tervez."
Fejezzük be együtt Stevel.
-Mit csináltam a várakozás helyett? Kérdezi Steve.
- Tárgyaltál Nate helyett, és meg tervezted az esküvőt.
Mondom neki sóhajtva és rá nézek az asztalon levő ételre majd lassan el kezdek enni.Megfogadva Steve és Nate tanácsát meg terveztem hogy Rosst át szállítsák Liechtensteinbe.
Ahogy Thomass hamvasztását is.
Most épp Mirandához tartok. -Miranda.
Szólítom meg.
-Hogy van a lányom? Megmondaná kérem ő a legfontosabb dolog az életemben?
Kérdezi be vezető nélkül könnyes szemmel.
-Nem a lányod és sikerült stabilizálni az állapotát de most nem azért jöttem hogy ki elégítsem a lelkiismeretedet, hanem azért mert kapsz még egy választási lehetőséget vagy a Ross mellé állsz és jősz velünk vagy követheted Thomast a halálba.
Mondom neki határozottan.
- Én...
-Komolyan gondolkodnia kell ezen? Kérdezem gúnyosan félbe szakítva.
-Nem azt mondta hogy ő magának a legfontosabb az életébe vagy mégse olyan fontos, inkább meghalna mint hogy vele jőjön.
-Nem én természetesen őt választom csak nem tudom hogy ezek után szeretne-e még látni! -Mivel jelenleg még eszméletlen erre csak akkor kap választ ha már fel ébred szóval ez még a jövőben be fog következni.1 nap alatt mindent sikerült el intéznem és már itt vagyunk Liechtensteinbe. Az orvos azt mondta hogy most már bármikor fel ébredhet Ross.
Éppen a konyhába készítek valami vacsorát amikor Miranda beront az ajtón.
- Mi történt?
- Megmozdult, szerintem fel fog ébredni.
Mondja izgatottan mint egy kislány.
YOU ARE READING
A Maffia Öröksége | Befejezett |
Romance„ -Ki vagy te? Kérdi hisztérikusan. -Hmm egy rosz kislány. Kuncogok majd magamoz rántom és durván megcsokolom. " ................................................................. || Elisabeth Wayt 27 éves. Élete sosem volt egyszerű . Egy maffiafőnö...