Hoş geldin aşkımm, iyi okumalar 🤍
Lütfen önceki bölümü okumadan bu bölüme geçmeyin 😋
Yorumlarınızı bekliyorumm (yazım hatalarım olabilir kontrol edemedim)
"Tamam, gel şöyle bir oturup konuşalım."
Jimin, endişeyle Taehyung'u kolundan tuttuğunda Jungkook da bir diğer kolundan tutup destek olmuştu ona. Taehyung neredeyse hiç güç vermiyor, ayağa kalkmak için çabalamıyordu.
"Tae, hadi kalk."
Herhangi bir tepki alamadıklarından kollarından sıkıca tutup kaldırmışlardı Tahyung'u. Yüzü solgun ve nefesleri yavaştı, zar zor ayakta durdu.
"En iyisi biraz yat dinlen, sonra konuşalım."
"B-Ben-"
Bir anda gözleri karardığında bedeni de iyice güçsüz düşmüş, onu tutan bedenlerin kollarına bırakmıştı kendini. Jungkook hızlıca kucağına almıştı onu.
"Taehyung? Taehyung cevap ver bana."
"Jungkook hastaneye gidelim."
Beraber hızlıca hastaneye gitmişler, haliyle kameralara da yakalanmışlardı. İkisi de bunu umursayamayacak kadar endişeliydi.
Kısa sürede Taehyung'un teşhisi konmuş, serum takılmış, dinlenmesi için zaman verilmişti. Zaten hastaneye geldiğinden beri daha uyanmamıştı Taehyung.
"Namjoon'u aramalıyız, böyle olmaz."
Jimin, Jungkook'u onayladığında Jungkook hemen Namjoon'u aradı.
"Telefonu kapalı."
"Taehyung bir süredir ilişkilerinin iyi olmadığını söylüyordu, ayrılma olasılıkları vardı ama Taehyung neden bu halde, Namjoon'un neden telefon kapalı... Cidden anlayamadım."
"İkisi de ne olursa olsun yıpranmışlardır, ama iyi bir şekilde ayrıldılarsa birkaç güne toparlanacaklardır."
Jimin derin bir nefes verip başını Jungkook'un omzuna yasladığında Jungkook sıkıca sardı onu.
"Üzüldüğümüzü belli etmeyip Taehyung'a güç olmalıyız, aynı zamanda Namjoon ile de konuşup onun da bir şekilde yanında olmamız lazım."
"Haklısın ama zor olacak. Birbirlerini hâlâ çok sevdiklerine eminim Jungkook, en azından Taehyung'un. Belki biraz ayrı kalmak onlara iyi gelir."
İkisi fısıltılarla konuşmaya dalmışken, yarım saat kadar sonra Taehyung kendine gelmişti.
"Güzelim, iyi misin?"
Taehyung, birkaç kere gözlerini kırpıştırmış ardından başını olumsuz anlamda sallamıştı. Jimin nazikçe onun saçlarını geriye taramaya başladığında gözlerini tamamen yummuştu Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kissing Clip |Kookmin|
Fanfictionİdol Park Jimin, sıkıldığı şirketinden ve her bi saati planlı hayatından sıkılıp bir davette tanıştığı model Jeon Jungkook'a, ikisinin de hayatını değiştirecek bir teklif sunar. Omegaverse (DeltaJk-SigmaJm)