rozdział I.

22 0 0
                                    

Wraz z moim bratem Raxonem i Osheą ścigaliśmy się po bocznych ulicach Los Santos.Prawie wygrywałem gdyby nie to że wpadłem w poślizg straciłem panowanie nad samochodem i spadłem z klifu do oceanu, straciłem przytomność i pamięć.Wtedy bracia zabierają mnie na tereny gangu famielies.Żebym sobie wszystko przypomniał.To tam zacząłem na nowo swoją przygodę z gangsterką.Po paru pracach zleconych przez OG gangu QuickJaya, bo tak miał na imię.Dostałem się do gangu.Tak zacząłem swoje pierwsze dni zleceń,prac.Po paru dniach gdy chillowałem sobie na ośce przychodzi do mnie QuickJay i mówi:

- chodź pojedziesz ze mną na drivebaya.

Zgodziłem się bo chciałem zobaczyć jak to się robi.Potem pojechaliśmy na ośkę i tam dostałem swój pierwszy samochód.Wcześniej gdy go nie miałem to jeździlismy z chłopakami z ośki na bmxach.Lubiliśmy jeździć tak po ośce i na skate park, tak własnie chillowaliśmy po skończonej robocie.

***

Pewnego dnia przyjechal na skate park QuickJay i zaczął do wszystkich strzelać. Postrzelił nawet naszego człowieka.

- chłopaki wy zostańcie i pomóżcie Elvisovi.Ja z Loganem pojedziemy za nim.

- Okej. Uważajcie na siebie,bo nie wiadomo co może zrobić.-odpowiedział nam Dean

Próbujemy z jego kuzynem Loganem go uspokoić ale nam się wymyka i jedzie w stronę plaży tam zastawiamy na niego pułapkę(jesteśmy trochę szybciej od niego) i oddajemy w ręce policji.

Na drugi dzień odbywają się wybory na nowego Og. Startuje Ethan, który myśli że napewno nim zostanie, również startuje ja i parę innych chłopaków.Kilka dni przed kupiłem lokal taką jakby restauracje i mam plan żeby sprzedawać tam tacos.

- Wybory zostaną zaraz sprawdzone i rozstrzygnie się kto zostanie Og.- powiedział Ryan.

Po paru minutach każdy się rozjechał na swoje ośki. A ja pojechałem do nowego lokalu, żeby zatrudnić tam nowych pracowników.

***

Parę godzin później zatrudniłem jakiegoś Mexykańca Paeritto.Nawet spoko gościu ,to on będzie sprzedawał tacos na naszej dzielnicy, i doprowadzał lokal do porządku.

Narazie nie mamy tam żadnej ochrony więc po prostu chłopaki z ośki czasem tam są i pilnują pożądku,również przewija się tam policja żeby kupić sobie tacos i coś do picia.

Pewnego dnia poznaje policjanta.Nazywam go "Wtyką''.

Któremu jak się później okaże będę mu pomagał.

Zawieram z nim umowę, że będzie chronił mój biznes oczywiście się zgadza, ale pod jednym warunkiem. Miałem mu pomagać na temat gangsterki.

***





To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

The HillsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz