Tom sakin bir sesle"tamam ama burda olmaz,sırlar odasına gitmeye ne dersin ?
Diana evet anlamında güler
Birlikte sırlar odasına giderler
İçeri çok garipti,birlikte bir taşın üzerine otururlar.
Diana:Tom tarafın belli zaten ama bütün kalbinle söyle lütfen,baban olmasaydı hangi tarafda olurdun ?
Tom:sen nerdeysen orda olurdum Diana,şuan sadece bedenim onların tarafında.Ruhum,kalbin,aklım daim seninle.
Diana:Tom keşke boş küslüklerle vaktimizi harcamasaydık,şuan o kadar üzgünüm ki anlatmam
Tom:yaptıkların için mi ?
Diana:hayır,yapmadıklarım için.Vaktim varken babamla 1 kere bile dertleşemedim,babam hiç bir zaman doğum güblerimde benimle olamadı.Seni anlıyorum ama bunlar çok ani yaşanıyo benide anlamaya çalış.
Tom:bir söz verelimmi ?
Diana:ne sözü ?
Tom:bu savaş bittiğinde birlikte yaşıyıcaz,ikimiz ve belki bir yılan.
Söz ver sadece.Diana:söz veriyorum.
Tom:seni ne olursa olsun çok seviyorum,hep te sevicem.
Diana:bende Tom,seni hep sevdim.Bana ihanet ederken bile nefret edemedim sana,seni öldürmek isterken bile sevdim amk bu nası iş
Tom Dianaya yaklaşıp sım sıkı sarılır.
Diana sarılırken pelerinin cebindeki madalyonu görür.
Elini yavaşca uzatır ve madalyonu alırTom:Diana lütfen savaşda sen olma,zaten faydası yok,ordumuz çok güçlü aşmanız imkansız safece zarar gelmesin diye.
Diana:Tom ya bu savaşda ölücem yada hiç.Ben annemin,babamın James ve Regulus amcamın intikamını almam lazım.Üzgünüm.
Tom Dianaya sım sıkı sarılır ve giderler
Diana madalyonu almıştı ama Tom anlamamıştı
Diana Chrisin yanına koşar ve bağırır"ALDIMM MADALYONU ALDIMM"
chris ise karşlık vererek bağırır"BULDUMM HORTKULUĞU BULDUM"
Diana:neymiş ?
Chris:rawenclawla alakalı birşey
Diana:o zaman Crayı buraya çağır,ve birlikte bulalım.Birazdan savaşta çıka bilir.
Chris başını sallıyıp gider
Diana ise madalyonu yere koyar ve basiliskin dişiyle yok eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşlerimin atlası
FantasyTom riddle voldemort aynı kişi değildir İyi okumalar✨🤍 Bazı nedenlerden dolayı bölümler biraz gecike bilir💖