bölüm 7

88 16 6
                                    

Selammm‼️‼️💋

Yeni bölüm geldiiiii✨✨

130 okunma olmuş🥹💓 lütfen yorum ve oy atmayı unutmayın aşklarım<3

Lgs zamanı sabahlayip size bölüm atıyorum değerimi bilin😔

Başlama tarihiniz;

🏃

_______________________________________

Dairem artık çok daha yalnız görünüyordu. İçeri girdiğimde beni karşılayacak bir tür oda arkadaşımın, hatta bir tür evcil hayvanımın olmasını tercih ederdim.

Akşamı insanlarla çevrili geçirmek, etrafımda arkadaşlarımın olmasını özlememe neden olmuştu. Ne yazık ki bütün arkadaşlarım memleketime dönmüştü ve hepimiz üniversiteye gittiğimizde iletişimle kalmamıştık.

Ayakkabılarımı kapının önünde çıkarıp ışığı açtım. Işık birkaç saniye titredi ve kararmadan önce hafif bir ses çıkardı. Harika. Evde yiyecek yok, ışık da yok. "Shit!"(ingilizce daha havalı:D)

diye bağırdım, iş aramayı tamamen unutmuştum. Çantamı almaya gittim ama her zamanki gibi omzumdan sarkmıyordu. Kapıya doğru döndüm, gözlerimin oturma odamın karanlığına alışmasını sağladım, içeri girerken kapıya,yere fırlatmış olabileceğimi düşündüm.

Orada da değil. "Kahretsin, kahretsin" diye mırıldandım kendi kendime, kanepeye baktım.

orada da değildi. Jimmy'nin arabasında bırakmış olmalıyım. Tüm özgeçmişlerim orada olduğu gibi, bana aldığı tablet de hemen yanında bırakılmıştı.

Banka kartım ve telefonum arka cebimdeydi, dolayısıyla buna pek ihtiyacım yoktu, ancak iş aramak için daha da uzun süre beklemem gerekecekti.

Buradaki ışığın yanmıyor olması umurumda bile olmayarak, kanepeye gidip oturdum. Başımı ellerimin arasına alıp stresi üzerimden atmaya çalıştım. Yapabileceğim hiçbir şey yokmuş gibi hissetmekten nefret ediyordum ama bu durumda kelimenin tam anlamıyla hiçbir şey yoktu.

Yapabildiğim tek şey uyumak ve Jimmy'nin çantamın orada olduğunu fark etmesini ummaktı. Ya bu gece onu göremezse ve arabasını birkaç gün kullanmazsa? Ya onu görüyor ama nerede yaşadığımı hatırlamıyorsa?

🦇

İç çekerek kanepeye oturdum ve tavana bakmaya başladım. Aklımı çantamdan uzaklaştıracak bir şeyler yapmam gerekiyordu ve ne yapabileceğimi biliyordum.

Telefonumu cebimden çıkardım, ekranın parlaklığı etrafımdaki her şeyi aydınlattı ve odanın karanlığına alışmadan önce bir anlığına sersemledim. Şifremi girdim ve hemen YouTube uygulamasını açtım. Ana ekrana bir sürü önerilen video yüklendi ve hiçbiri özellikle ilgimi çekmedi.

Arama çubuğuna 'MrBeast' yazdım ve karşıma yüzlerce video çıktı.

Yıllardır kanalında yer alan her videonun bu kadar çok izlenmesi şaşırtıcıydı ve bunlardan kaçının para dağıtmayı içermesi daha da şaşırtıcıydı.

Bunlardan birine 'En Son El Kaldıran Ev Mücadelesini Kazanır'a tıkladım, kameraya mücadelenin kurallarını anlatmasını izledim ve keşke bunu yaparken onunla tanışmış olsaydım diye düşünmeden edemedim.

meydan okumak. Şu anda bunu gerçekten kullanabilirdim. Videodaki insanların çoğu bugün tanıştığım insanlardı.

Konu zorluklara geldiğinde Chandler'ın challenge'ları kazabilecek kişi olmadığı yönünde genel bir izlenim edindim. Onun sürekli oyunları kaybetmesi/ bırakmasıyla ilgili pek çok şaka vardı ve yarışan insanların çoğu onun ilk çıkan olacağı konusunda hemfikirdi.

Bu onun meydan okuma videolarının çoğunda yer alan bir tema gibi görünüyordu ve farkına bile varmadan hepsini neredeyse izlemiştim.

Jimmy'nin içeriğine ne kadar zaman ve çaba harcadığını gerçekten takdir ettim...

DEVAMİ!! TO BE CONTİONED YAZİYORDU BU BÖLÜMU TAMAMEN BİTİRİP UZUN BİR ARA VERDİGİM İCİN YARİNA 2 TANE BÖLÜM CİKARMAYA CALİSCAGİM!!! İYİ OKUMALAR❤️

bazı videolarında işler biraz yavaşlıyormuş gibi göründüğünde her şeyi değiştirdiği gerçeği bunu açıkça gösteriyordu.

Coşkusu ve enerjisi baştan sona tutarlıydı; neredeyse her kamera karşısına çıktığında yüzündeki gülümsemeydi.

Ben de çoğu zaman kendimi onunla birlikte gülerken ya da gülümserken buldum. Sanki mutluluğu bulaşıcıymış gibi.

Yaklaşık iki yıl önce yayınladığı, pizza dağıtım şoförlerine bahşiş vermeyi içeren bir videoya rastladım ve bazen kendimi neredeyse gözyaşlarına boğulurken buldum. Aldığı parayı kullandığını bilmek beni çok mutlu etti.

Aldığı parayı sadece kendine ikram etmek için değil, hayırlar için kullandığını bilmek beni çok mutlu etti. Dışarıda başka birinin mutluluğu yerine ünlü ve pahalı kıyafetlere  10.000 dolar harcamayı tercih eden pek çok insan var ve Jimmy o insanlardan biri değildi.

Karakter hakkındaki değerlendirmemin oldukça doğru olduğunu ve Jimmy'nin bu videolarda şahsen olduğu kadar samimi ve nazik olduğunu gerçekten tekrarladım.

Son birkaç yılda yayınladığı videoların çoğunu farkına bile varmadan görmüştüm.

Şimdi birkaç saat öncesine göre çok daha rahatlamış hissediyorum. Göz kapaklarım aşırı derecede ağırlaşmaya başladı ve kendimi biraz uykuya dalarken buldum.

OY YORUM AT.🥰

6000'de 1(Mrbeast x Readers) -TURKISH VERSİON-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin