Chapter 1

12 0 0
                                    

Hi ma'am Irene! I already informed sir Luigi about this book.. About completion tag. I already done this book. You may now put a completion tag.. Which is a Carrying The Billionaire's child. This is my first English book..

Tittle : Carrying The Billionaire's child.
PenName. Bon_Racel.
ID: 50752626.





"A-Alex! F-Faster! Ohhh!"

I'm currently reaching the room but I suddenly stopped from walking.

"Ahhh! Ohhh! S-shit!"

What the hell is happening in this world? I slowly bitted my lips caused of the rumbles moans all over the penthouse.

"Ohhh! Y-You're so huge! H-Harder, please!" A woman moaned again lustfully.

Tila sabik na sabik ang babaeng salubungin ang pag-ulos ng lalaki. Parang inaangkin ang lahat-lahat mula sa kaniya.

I desperately hold the door. My hands trembled down with fear.

"Fuck! Ohhh! A-Alex! I want more..."

Suddenly I pushed the door in. My eyes widened in shock.

"No!" shaking my head.

"J-Juliana?" Alex asked in frightened as he turned his eyes in my direction.

His eyes widened in terrible. It seemed he saw a monster in his dreams.

He hurriedly wears his underwear, then the woman pulls the blanket to scoop her naked body.

"You fucking womanizer Alex!" I yelled with so much anger, my tears drops in every second.

I'm so devastated. My chest feels suddenly stabbed of sword, suffering from pain.

I can't believe my husband has a woman here in his penthouse.

"No!"

My tears starts to fall easily on my face. Ang sakit! Nagawa niya akong lokohin! Papaano niya ito nagawa sa akin?

"J-Juliana! L-Let me explain! Hayaan mo muna akong magpaliwanag, please!" nanlalaki ang kaniyang mga mata sa pagkagulat at napalunok.

I eyes into Alex's face with courage. I slowly shook my head with regrets. Pumapatak ang mga luha ko sa pagkabigo.

Wala na siyang dapat ipaliwanag pa. Kitang-kita ng mga mata ko na nagtatalik sila.

"J-Juliana! I'm sorry!"

"Fuck! Sinungaling!"

I slapped him with all my might. I gritted my teeth with so much anger.

Nanlaki ang kaniyang mga mata at napahawak sa kaniyang pisngi. Natulala siya sa kawalan dahil sa lakas ng pagsampal ko.

"You deserved more than that Alex!" pagpapamukha ko sa kaniya.

Nanlalaki lamang ang mga mata ni Alex sa katotohanan. Para siyang sinampal ng reyalidad.

Hindi siya makapaniwalang nasampal ko siya sa kauna-unahang pagkakataon.

"Siya ba? Siya ba Alex?" pumapatak lamang ang mga luha ko sa sobrang galit.

"Hindi ba kayo natatakot sa ginagawa niyo? Buhay pa kayo sinusunog na sa impyerno ang mga kaluluwa niyo!"

Tuluyang nanlaki ang mga mata ni Alex. He shook his head with regrets.

"Dahil sa ginawa mo! You ruined our marriage. You betrayed me Alex!" nangingilid lamang ang mga luha ko.

"No!" he whispered, shaking his head.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Aug 22 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Hiding The Billionaire's ChildTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon