A kirándulás

2 1 0
                                    

Egy több fős csapat elmegy egy kicsit ki ruccanni egy tó melletti emeletes házba.
A történet ott kezdődik hogy már mindenki be költözött

Estefelé a nagy mólóra elmegy a csapat egy kicsit bulizni. Van náluk több ládányi sör, beszélgetnek, táncolnak. A lányok már elmennek vissza a szállásra a fiúk meg ott maradnak és beszélgetnek. Késő este ahogy a fiúk mennek vissza a szállásra arra lesznek figyelmesek ahogy egy fekete óriás lábú pók féle lény megy feléjük az utcán.
(Azt kell tudni a lényről, hogy akik csapatban futnak előtte azokat le fogyasztja, akik pedig magukba azokat meg változtatja egy kicsit.)

A srácok be rohannak a szállásra és ezt közlik a többi embernek, de ők nem hisznek nekik, és azt mondjak, hogy biztos csak sokat írtátok, késő van menjetek mostmár aludni.

Végül a srácok elaludnak kivéve 2 embert. Máté és Kristóf. Ők biztosak benne, hogy látták ezt a szörnyet. Próbálnak egész este ébren maradni. Be mennek minden szobába. Az egyik szobába aludt pár fiú, a másikba fura volt mert egy lány 2 nagy sós zsákok aludt.

Máté és Kristóf egy többször ismétlődő gyors kopogásra lettek figyelmesek.
Máté azt mondta, hogy biztos csak egy lány akar bemenni a szobába, mert ki zárták.

De Kristóf nem volt ebbe biztos ezért el indult megnézni. Pár perc múlva Kristóf szalad vissza felé és azt kiabálja Máté fuss itt van a szörny.
Be mentünk minden szobába és szóltunk mindenkinek, de senki sem vett minket komolyan. Hosszú idő múlva Kristóf elkezdett aludni és Máté azt mondja neki. Kristóf ne Aludj, mert ha jönne a szörny én el futok és nem segítek. Kristóf amint ezt hallotta fel pattant. Telt az este és Máté arra lett figyelmes hogy az utcán megy egy tehén csorda. Máté szólt kristofnak, hogy hallod nézd már, ilyenkor mennek a tehenek?

Amint ezt Máté ki mondta, megjelent a szörny és elkezdett feléjük menni. Máté és Kristóf elkezdtek felfelé szaladni egy csiga lépcsőn. Hirtelen megjelent 3 nagymama és szaladtak ők is Mátéék után. Az egyik meg ragadta Mátét és próbálta vissza húzni.
Máténak eszébe jutott, hogy most itt jelenleg csapatban futnak felfelé szóval a szörny megfogja őket fagyasztani.

Máté a csigalépcsőről le ugrott úgy, hogy megtudott kapaszkodni a túl oldalon.
Ezt Kristóf észre vette és ment ő is utána.

Mindenki ki rohant a szobából, hogy mi ez a zaj. Máté és Kristóf annyit mondott, hogy fussatok. Máté szaladt elől és körülbelül be rúgott 3 ajtót amire ki jutottak a házból.

Az egyik lány futás közben meg kérdezte Mátét, hogy este mikor jöttetek vissza.
Érte Máté annyit mondott, hogy Hát már elég korán volt, amikor meg jöttünk.
A csapat csak rohant a kis buszhoz.

És a történet ott folytatódik, hogy ülnek a hotelben eszik a csapat és Máté azt mondja. Srácok, most is vissza gondolva elég vicces, hogy mi történt egy éve.
Erre a másik azt feleli, hogy. Hát igen így már tényleg az, bár mi szinte aludtunk végig.

A következő jelenet az, ahogy mi miközben eszünk, megjelent újra a ház és mutatja ahogy a szörny ott van a házban és ott él a 3 nagyival együtt.

Folytatjuk...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy kirándulásWhere stories live. Discover now