IYI OKUMALAR GENCOLAR
SIZLERI COK SEVIYORUM SIZ OLMASANIZ BEN BIR HICIM BU BOLUMUN KONUSU DA BU
(saka uzucu bolum öncesi mutluluk yasayin ve bana kizmayin diye böyle diyorum ozur dilerim)IYI OKUMALAR DILERIM
{Bir kac gun sonra}
"Sevgilim?"
Ayaga kalkip odanin icinde yavas adimlarla gezinen Jennie aklina gelen geceyle hizla uzerine bakti ve üzerinde kadife bir pijama oldugunu gorunce derin bir nefes verdi.
[zihninizde daha iyi canlanmasi amaciyla bolum sonuna butun kiyafetleri birakacagim]
ciplak ayaklarinin usudugunu hissederek kapinin hemen yaninda bulunan terlikleri ayagina giydi ve kapiyi yavasca ittirerek koridora cikti. Minik adimlarla alt kata inmek adına merdivenlere basti. Asagi adimladi ve gozleri mutfak kapisini aralik buldu. Jisoo mutfakta kahvalti hazirlayip sarki mirildaniyordu. Iceriye hayalet misali suzulerek giris yaparken bir yandan elleri de sevgilisinin belini buldu.
"Gunaydin"
"Sevgilim?"
"Hm?"
Jisoo duraksayarak arkasini dondu ve Jennieyle yuzyuze geldiklerinde konusmaya devam etti. O Jennienin gozlerine bakiyordu ama Jennie onun gözlerine bakmiyordu.
"Gunaydin sevgilim. Sevgilim nerede?"
"Oh"
Bu kelimelere alisik olmayan Jennie zaten kacirdigi gozlerini daha da kacirirken Jisoo Jennienin cenesinden tuttu ve basini gozgoze gelmeleri icin kaldirdi.
"Bana alis artik Jane. Hayatindayim ve burada kalacagim. Gittigimiz bir yer yok. Kactigimiz bir sey yok. Beraberiz. Hayattayiz, hayattasin, hayattayim. Buradayiz ve birlikteyiz. Seni asla birakmayacagim gibi sozler vermeyecegim cunku bu sozleri vermeme gerek kalacak bir hata yapmayacagim. Zaten seni asla birakmayacagimi bilmelisin."
Gozlerini kaciran Jennie usulca Jisoonun yuzune bakti.
"Neden bana adimla sesleniyorsun?"
"Lakabinla seslenmemi yegler misin Ruby?"
Hayir anlaminda kafasini sallarken Jisooya sarildi fakat boy farkindan dolayi basinin Jisoonun cenesinin altina gelmesiyle gulumsedi.
"Hey, post paylasalimmi Veronica"
"Bana oyle seslenme demistim Jane"
"Lakabini kullanmam sorun olmaz diye dusundum"
"Fazla resmi"
"Ah bilemiyorum bence cok seksi"
....
medya
††††Kjmsoo§
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Im Your Poison/jensoo
FanfictionÜnlü oyuncu Kim Jennie'nin telefonunda bulduğu fotoğrafların sahibi ünlü şarkıcı Kim Jisoodan başkası değildi. Lakin fotoğraflar 3 yıl öncesini gösteriyordu. °˖✧˚ʚ♡ɞ˚✧˖°