Bu yeni fic oy ve bolca yorum yapmayı unutmayın umarım hoşunuza gider iyi okumalar :)
“hey Seungmin bugün içmeye gidiyormuyuz?" diye sormuştu gri saçlı, turuncu saçlıya.
“hmhmm çok iyi olur da-..." turuncu saçlı yutkunarak düşünmüştü. “paramız yeterince var mıdır?"Gri saçlı hemen atlayarak “olmadı bu gece bir salağın ısmarlamasını sağlarız..:)" Jisung sırıtarak cümlesini tamamladıktan sonra turuncu saçlı da gülmüştü ve ikili oturduğu yerden kalkıp hazırlanmaya gittiler.
Seungmin altına siyah rahat bir şort üzerine de bol bir gömlek giymişti. Jisung ise altına siyah dar pantolon üzerine üzerine beyaz bir crop giymişti, çünkü jisung ince belinin ortaya çıkmasını sevdiği için. İkili birlikte evden çıkıp içmek için bir bara gittiler.
–
Bara geldikleri sırada kapıdan girer girmez gri saçlı elini cebine atıp sırıtarak gözleriyle yan tarafını işaret etti “ben iki enayi buldum bile kardeşim.." turuncu saçlı dudağını ısırdı ardından “çok hızlısın hanji..ve şu kahverengi saçlı olan salak varya o benim."
“tamam seung o zaman siyah saçlı olan da benim" demişti gri saçlı ve koşup küçük bedenini siyah saçlı olanın kucağına atmıştı “naber bebeğim!".
Seungmin'de Chris'in yanına oturum iyice yanaşmıştı, ardından siyah saçlı hemen söylenmeye başlamıştı “sen kimsin ve neden kucağımdasın?" Jisung bu soruya karşı beklemeden konuştu direk “ben Jisung yakışıklı senin adın ne?!" siyah saçlı şaşırsa bile birazda olsa hoşuna gitmişti ve oda geciktirmeden cevap verdi “bende minho tatlım~.."
Seungmin de o sırada boş durmayıp kahverengi saçlıya biraz daha yanaşmıştı “ee.. senin adın ne?" kahverengi saçlıda aynı şekilde Seungmin'e karşılık vererek “adım Chris hayatım:)" Seungmin bu yakınlaşmadan etkilenerek yutkundu ardından da dudaklarını araladı. Kahverengi saçlı küçüğüne karşı sırıtmaya başlamıştı “dudakların ne güzelmiş senin.."
Jisung durumu fark edip durdurmuştu. “ee! hadi biraz içelim hep birlikte değil mi sevgilim!" Minho kucağındaki bedene bakarak “sevgilin miyim?" diye sormuştu küçük olan büyüğünün yanağından hafifçe öperek ”evet öylesin sevgilim!"
Kahverengi saçlı bi çalışanı çağırarak içkileri söylemişti. İçkileri gelirken Jisung Minho'yla flört ediyordu. Chris de Seungmin'le yakınlaşmıştı iyice, daha sonra içkileri gelmişti. Hepsi eğlenerek içiyorlardı.
Ama bir süre sonra Minho ve Chris kucaklarında olan bedenlerin çok fazla sarhoş olduğunu fark eder ve sarhoş bir şekilde onlara zevk veren bedenleri ilk başta durdurmaya çalışsalarda en sonunda karşı koyamadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sadece bir kadeh daha //Chanmin
Short Storybir bara içmeye giden seungmin ve jisung ikilisi paraları kalmadı için iki enayi bulduklarını düşünüp içki ısmarlamalarını sağlarlar. Ama gece yarısına kadar çok fazla içtikleri için sarhoş olup enayi yerine koydukları çocuklarla birlikte olurlar. D...