feritin Seyranin yani geldiği yerin devami~
F; annem hakkında bilmem gereken başka bişey varmı?
S: hayır yok
F;neden bana haber vermedin?
S; neden sana haber veriyim, sesini bile duymaya tahammülüm yokken?
F; seyran konu biz değiliz farkındasın degilmi? Konu annem,bencilliği bıraksanmi artık ya hıh?
Seyran alay eder gibi güldü
S; annen daha fazla üzülmesin diye haber vermedim Ferit,sana haber verseydim senide dert edicekti ve gene üzülecekti,aksine fedakarlık yaptım, hem bencil olsaydım annen o soğukta beni değil seni arardı?
F;konun benle ne alaksi var seyran?
S; doğruya sen ve bencillik çok alakasız
Ahh her neyse Ferit işin bitti hadi şimdi git
F;bu kadar mı tiksiniyorsun benden?
Seyran alay eder gibi yüzüne baktı feritin
S; ne bekliyordin Ferit? Hee? Metresinin hamilelik haberini aldigimda boynuna atlayıp çocuğun olucak diye seni tebrik falanmi etmeliydim? Napmaliyim sen söyle?
F;.seyran kaç kere diycem ben seni aldatmadim niye anlamıyorsun
S; Ferit sen kıtmısın yaa? Bu kızla birlikte olmasan bu bebek nerden gelicek Havadan dusmiycegine göre?
Hem aldatmadim diyorsun ama okadar adisinki hem beni hemde pelin ve çocuğunu istiyorsun? Ne bu Ferit? adamlik bu?
F; hayır seyran ben pelini istemiyorum ben sadece çocuğuma sahip çıkmaya çalışıyorum
S; vay bee ne kadarda çabuk sahiplenmiisin öyle 'cocugum"
Her neyse gerçekten sesini dahi duymak istemiyorum artık gidermisin?Ferit birden Seyrani belinden tutup kendine bastırdı
F; merak etme gidicem, hem bundan sonra karsinda eski Ferit yok seyran,hem eski Ferit olsa nefesimi teninde hissederdin,parmaklarımı böyle yüzünde gezdirirdim, saçlarınla oynardim,
Ferit tam Seyrani öpecekken seyran feriti göğsünden itti ne kadar etkisinde kalsada belli etmedi ferite karşı asla seviyesini dusuremezdi
S; zaten senin karşındada eski seyran yok Ferit, iyi yapmışsın, isinle, yakında dogucak çocuğunla, ve metresinle mutluluklar dilerim, hem karşımdaki ferite bakiyorumda sen zaten eski Ferit olamassin benim feritim Antep'te ölmüş,
Oyuzden beni unutsan iyi olur Ferit Korhan, haa çoktan unutmuşsun zaten senin sevginde sahte eski Ferit benim için kurşun önüne atlamisti nelerle mucedele etmişti, asla beni birakmiycagini söylemişti, ama bakiyorumda benim feritimden eser kalmamış demekki gerçekten Antep'te olmuşsun Ferit..Seyran son sözlerini söyleyip yukarı çıkmıştı Ferit ise neye uğradığını şaşırmıştı,öylece kalakaldı,canı yanıyordu, neden hala Seyrani seviyordu, sonuçta o onu ve çocuğunu istemiyordu, belkide seyran haklıydı başından beri hatalı olan feriitti, ama Ferit hala kendine hak veriyordu, yaptığının yanlış olduğunu farkedemiyordu, çünkü yanlış seviyordu, ona göre bı ilişkide, yalan olabilir,gece hayatı olabilir,sırf taniniyo diye gelen geçen onu öpebilir, çünkü o böyle öğrenmişti sevgiyi, kimse ona ogretmemisti, belkide gerçek sevgiyi öğrendiğinde çok geç olacaktı Seyrani tamamen kaybedicekti, çünkü biliyordu seyran onu hala çok seviyor, canı yandığı için bu kadar ağır konusuyo, bunların farkındaydı Ferit, peki ya nasıl duzelicekti herşey, Ferit hala aynı Ferit olursa, seyran ona geri donucekmiydi, asla donmezdi, peki Ferit, hala seyrani seviyomuydu? Bu sorunun cevabını kendisi bile bilmiyordu, seyrana dili öyle söylesede,Seyrani istiyordu, herşeyiyle onu istiyordu,o yemyeşil gözlerini, mis kokulu saçlarını, tüm benliğiyle Seyrani istiyordu,ama onu geri alamayacakti, çünkü hala kendisini haklı görüyordu, oda bundan sonra kendi hayatına bakmaliydi belki, Seyrani tamamen unutmaliydi, işine odaklanması gerektigini düşündü, ama unuttuğu bişey vardı,seyran olmadan çizimleri ruhsuz kalicakti, çünkü hayat ışığı onun yanında değildi..
Böyle bişey deniyorum icimde kalmıştı
Bu kısım umarım beğenirsiniz
Diğer bölümlerdende begenmedigim kısımları böyle yazicam
İyi okumalar:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEDEN KIYDIN BİZE?
Randombegenmedigim, sinir olduğum, söylemesini düşündüğüm repliklerin bulunduğu bı hikaye:)