אוננות משותפת

343 7 1
                                    

אני מסיים לראות משחק, קם ומסדר את הסלון, מניח את הכלים המלוכלכים בכיור והולך לכיוון חדר השינה. הבית שקט ואני שומע את הטלויזיה בחדר פועלת. אני מתקרב ופותח מעט את הדלת ורואה אותך מרוכזת במסך שעל הקיר שמראה לך סצנת סקס לוהטת במיוחד. עכשיו אני מבין מה היו הקולות ששמעתי מהמסדרון. את חצי שוכבת חצי נשענת על ראש המיטה, מכוסה בשמיכה מספיק דקה כדי שאוכל לראות את היד שלך זזה מתחתיה. אני עומד בכניסה, מסתכל עלייך בלי לזוז, משתדל לא למשוך את תשומת ליבך. את עוצמת ופוקחת את עינייך לסירוגין כל כמה שניות ואני מרגיש איך התחתונים שלי הופכים לצמודים יותר עם כל שניה שעוברת. אני שולח יד לתוך המכנסיים שלי, נוגע בעצמי ומתחרמן מלראות אותך עושה אותו דבר לעצמך. את נאנחת ואני מחליט שזה הזמן הנכון להצטרף אלייך.

אני הולך מעט לאחור ומוריד את הבגדים שלי מחוץ לטווח הראיה שלך רק בשביל לראות את התגובה שלך כשאכנס עירום. כבר ראיתי אותך בסיטואציות דומות בעבר אבל אף פעם לא הראיתי את עצמי ולמעשה את לא יודעת שראיתי אותך מאוננת בעבר. הפעם אזרתי אומץ, פתחתי את הדלת והופעתי בחדר ללא בגדים לגופי. היד שלך מיד הפסיקה לזוז והסתכלת עלי בחיוך נבוך. "אפשר לעזור?" את מצחקקת, ואני מגייס את הקול הכי סקסי שלי ועונה "נראה לי שאת זאת שצריכה קצת עזרה". אני מתקרב אלייך לאט, הזין שלי מעט רפוי אבל אפשר לראות עליו שהוא עירני ורוצה להיכנס לפעולה. אני מתקרב לצד המיטה ונעמד קרוב לראש שלך, את מבינה מה אני רוצה ומיד מקרבת את הפנים שלך אל המפשעה שלי. בלי משחקים ובלי הקדמות את מכניסה את כולו לתוך הפה שלך, מרגישה איך הוא גדל בתוכך תוך שניות ספורות ואז את מצרפת את היד ומתחילה להכניס ולהוציא אותו בתנועות קצובות.

את שואבת את כולו פנימה והקולות שיוצאים ממך בזמן המציצה מדליקים בטירוף. הוא קשה לגמרי עכשיו ואת מצליחה להכניס את כולו פנימה, יד אחת מלטפת לי את הביצים בזמן שעם היד השניה את נועצת ציפורניים בישבן שלי. אני זז קדימה ואחורה, מזיין לך את הפה ורואה אותך מסתכלת עלי מלמטה. אני תופס לך את השיער בשתי ידיים ומגביר עוד את הקצב, שומע אותך נחנקת אבל לא מפסיק. הציפורניים שלך ננעצות עמוק יותר, מסמנות לי שאת על אדי החמצן האחרונים ואני עוצר. את מזיזה בכוח את הראש שלך לאחור ולוקחת אויר, ממלאת את הריאות שלך בחמצן ונאנחת בזמן שאת מנסה להסדיר נשימה. אני נותן לך כמה שניות להירגע ואז שוב מקרב את הראש שלך אלי. את פותחת את הפה ומכניסה את הזין שלי שוב לתוך הפה שלך ואנחנו מתחילים עוד סיבוב. אני מגביר לאט לאט את הקצב והעוצמה ואת מתחילה לדמוע את הדמעות שאני הכי אוהב בעולם, אלה שגורמות לי להתקרב לאורגזמה במהירות.

כשאת שוב מחזקת את נעיצת הציפורניים בישבן שלי אני נעצר ומושך אותך בשיער למעלה. את מתרוממת ונעמדת על המיטה מולי, אני ממהר להוריד לך את התחתונים ומצמיד את השפתיים שלי אל הדגדגן שלך. הידיים שלי אוחזות אותך חזק במותניים, והאגן שלך מתחיל לזוז לפנים ולאחור בתנועות קצובות. הלשון שלי מרטיבה אותך והטעם שלך מתפשט לי בחלל הפה ונספג בכל בלוטת טעם אפשרית. את מחזיקה לי את הראש ומצמידה אותי אלייך, מייצרת חיכוך באיזור הדגדגן שלך, כזה שמאוד מהר גורם לך להתחיל לגנוח. אני שולח אצבע אל הכוס החם והרטוב שלך, מלטף אותו בעדינות ולאט לאט מחדיר אותה אלייך.הרטיבות שלך מזרזת את התהליך ואחרי כמה שניות אני כבר מצרף אצבע שניה ועם שתיהן אני משחק לך בנקודת הג'י. הגניחות שלך הופכות לצעקות והאגן שלך זז במהירות ביחד איתי. הטעם שלך משתנה ואני מרגיש את הגמירה הראשונה שלך נוזלת לי לתוך הפה. אני בולע אותך בתאווה, זז מעט לאחור ומסתכל עלייך מתנשפת. אחרי כמה שניות אני דוחף אותך לאחור ואת נופלת על הגב, אני מטפס אלייך ומנשק אותך תוך כדי שהזין שלי מתחכך ברטיבות הבלתי נגמרת שלך.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 03 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אוננות משותפתWhere stories live. Discover now