Yazardan
Önünde ki matematik sınav kağıdına bakıp tekrar sesizce ofladı Yeona. Başını kaldırıp sınıfa bir göz attı. Oldu olası matematikten nefret ederdi.
Na ra herzaman ki gibi kağıdını dolduruyor, Kimci de onun gibi kağıda dik dik bakıyor, başkanda sınavını yapıyor, diğer iki gereksizde uyumuşlardı ve bakışları asıl kişiye değindi.
Jang Young-hoon
Yeona'nın Young-hoon a baktığı gibi baş ağrısı geçmiş, karnında ki kelebekler hareket etmeye başlamıştı sanki. Young-hoon sınavı bitirmiş olmalı ki bir nefes verip Yeona'nın olduğu tarafa bakmıştı. İkisi göz göze geldikleri an bakışlarını ilk çeken Yeona olmustu sanki ilk bakan o değilmiş gibi gökyüzünde ki kürelere bakmaya başlamıştı.
Ne zamandır oradalar dı?
.....
Çıkış saati- Yeona'dan"Chi-yeol!"
Joong'un sesiyle kimci'nin telofununda olan bakışlarını ona çevirdim "Tea man ilk sorunun cevabının Marsilya olduğunu söyledi"
"Doğru yapmışım"
"Cevabın 144 olduğunu duymuştum" bana dönerek "Degil mi Yeona?" Joong'a kısa bir bakış atıp "Dogru" dedim
Joong olduğu yerde şaşkınlıkla durdu "Ne? Kim dedi?"
"Ha Na söyledi" dedim kimci yerine
"Kahretsin! Çok yaklaşmıştım"
"O kadar yakın olduğunu sanmiyorum" diye mırıldanarak söyledi kimci ama yanında olduğum için duymuştum ve dudaklarımda kısa bir gülümseme belirdi. Joong yürümeye başlarken söylenmeyince ihmal etmemisti "Bittim"
Yanımıza gelip kimci'nin telofununa bakarak "Hâlâ küreler hakkında mi okuyorsun?" Dedi sonra bana sende mi diye bakamaya başladığında omuz silkerek cevap verdim.
"Ne zamandır oradalar? 1 yıl oldu mu"
1 yıl önce
"Ben çıkıyorum!" Dedi kimci bağırarak arkasından bende bağırarak "Bende!""Merhaba"
Kimse cevap vermedi bu aksi bir durumdu. Insanlar gökyüzüne bakıyor,fotoraf çekiniyordu.
"Bir şey mi oldu?"
"Aman tanrım! Kimci yukarı bak" diye bağırdım saskinlikla. Çünkü; gökyüzüde küreye benzer şeyler vardı ve 1 TANE DE DEGILERDI ÇOK VARDI?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duty After School × Kim Yeona
FanfictionGökyüzünde aniden gizemli mor küreler belirmeye başladıktan sonra dünya yavaşça ölmeye başlar. Ülkede yeteri kadar asker olmadığından dolayı lise ve kolajlerde okuyan son sınıf öğrencileri ekstra puanlar karşılığında asker olmaları istenir. Kim Yeon...