kıskançlık ?

175 22 14
                                    

Sunoo sabah heyecanla kalkıp hazırlanmaya başladı. Zaten gitmek istediği bir yerdi bir de o yere hoşlandığı kişiyle gitmek onu daha da heyecanlandırıyordu. Artık Riki ye hoşlandığı kişi diyordu , önceden bunu kabullenmesi biraz uzun sürmüştü ama şuan bunu kabul ettmişti ve bunun için de kendiyle gurur duyuyordu.

Riki ise Sunoo'yu gördüğünden beri ondan hoşlandığına emindi. Sunoo şaşırtıcı bir şekilde bir şey yapmamasına rağmen Rikiyi kendisine çekmişti. Davranışları , kişiliği , görünüşü, her şeyi ile büyüleniyordu. Riki kendine karşı hep dürüst olmuştu ve bu durumunu kabullenmesi de hiç zor olmamıştı onun için ama Sunoo'nun durumunu bilemiyordu ve bu da onu biraz endişelendiriyordu. Ona bu teklifi aslında date amacında sormak istemişti Riki ama Sunoo ondan çekinir veya iğrenip uzaklaşmak ister diye düşünüp bu riski almak istememişti. Ama bilmiyordu ki Sunoo da bunu date olarak sormasını isterdi.

İkili otobüs durağında birbirlerini görünce el salladılar. Hava bugün normalden daha soğuktu ve ikiside bunu uygun giyinmişlerdi.

Riki boyu kendisinden kısa olan Sunoo ya baktı. Giydiği bol kazakla daha da minik ve kısa duruyordu. Sunoo da başını kaldırıp Rikiye baktı. Giydiği deri ceket ile kdrama dan fırlamış ana karakter gibi gözüküyordu.

İkiside birbirlerinin yanına gelince sarılsalar mı diye düşündüler. İkiside birbirlerinin düşüncelerini bilmediği için yanlış bir hareket yapıp birbirlerini kırmaktan çok çekiniyorlardı. Ama bu süreçte ortam da acayipleşmeye başlıyordu. O anda gelen otobüs ikilinin kurtarıcısı olmuştu. Otobüs normalde hep boş olurdu ve oturcak yer olurdu ama bugün nedense çok kalabalıktı. Ayakta durmaktan başka bir seçenekleri kalmadığınu fark eden Sunoo hafifçe ofladı. Bunu gören Riki sessizce kıkırdadı.

"Hey neye gülüyorsun bakalım?"
"Yanaklarını şişirince çok tatlı oluyorsun."

Bu beklenmedik iltifat Sunoo'nun kızarmasına sebep olmuştu. Başını diğer tarafa çevirip yolu izliyormuş gibi gözükmeye çalışıyordu ama yanakları gitgide daha da kırmızılaşıyordu.

Riki dediği şey ile Sunoo'nun kızarmasına sebep olucağınu düşünmemişti. Sunoo'nun başını çevirip ona bakmamaya çalıştığını fark edince otobüsün tavanındaki tutunma halkasına tutunup Sunoo'ya doğru eğilerek onu izlemeye başladı. Bunu fark eden Sunoo hafifçe uzağa kaydı.

Tekrardan Sunoo'yu doğru eğilip,
"Hadi ama Sunoo seni tanımasam benden kaçıyorsun sanacağım."
"Belkide kaçıyorumdur Riki?" Dedikten sonra biraz daha yana kaydı Sunoo.Yanakları hala hafif kırmızıydı.

Şuan aralarında bayağı bir mesafe girmişti ama Riki daha fazla yaklaşmak yerine Sunoo'nun ne yapacağını izlemeye koyuldu. Sunoo kenarda ayakta durmaya çalışıyordu ama otobüs sallandığı için arada sırada dengesini kaybedip yalpalıyordu. Yanında ki koltukta oturan Sunoo'dan bir iki yaş büyük başka bir erkeğin onu izlediğini fark etti Riki. Ve bu elinde olmadan kıskanmasına sebep oldu. Tekrardan otobüsün sallanması ile Sunoo tekrardan biraz yalpaladı ve çocuğun oturduğu yerin önünde olan direğe tutundu. O sırada çocukta elini aşağı kaydırıp Sunoo'nun elinin üstüne koyunca Riki kıskançlığına hakim olamayacağını fark edip yanlarına doğru gitti.

Ve Sunoo'yu camın önüne doğru çevirip önüne aldı. Arkasında durarak onu tutuyordu ve böyle insanlara Sunoo'nun tek olmadığını gösterdiğini düşünüyordu. Özellikle de Sunoo'ya yaklaşmaya çalışan o çocuğa.

Aniden aradan gelen Riki'yi görünce daha da şaşırdı Sunoo. Hele onun arkasına geçip bir eliyle belini tutup bir eliyle de tavandaki tutunma yerini tutan Rikiyi görmek ona hiçte iyi gelmemişti.Beline konulan el ile irkilmişti ama o elin sahibinin Riki olduğunu bildiği için kalbi çok daha hızlı atmaya başlamıştı.Sunoo elini elinin üstüne koyan çocuğa hiç aldırmamıştı bile çünkü onun gözleri sadece Rikiyi görüyordu. Onun için hayatında sadece Riki vardı ve başka kimsenin girmesini de istemiyordu.Ve Rikinin bu yaptığı hareket kesinlikle Sunoo'ya da onun kalbine de iyi gelmiyordu. Şok olmuş bir durumda başını Rikiye doğru çevirip ona bakmaya başladı Sunoo.

o maske benim ? 'SUNKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin