34

137 5 19
                                    

Tolga yaklaştığında, Kaan kendini geri çekti. İş çıkışı yanına gitmişti ve arabadaydılar. "En son sil beni diyordun, ne değişti?" Dediğinde, Tolga geri çekilip koltuğuna yerleşti. "Senden ayrı kalamadığımı fark ettim." Kaan alayla gülümseyip "Hadi canım? Aşık mı oldun sen bana?" Diye sordu. "Bilmiyorum ama tek istediğim sensin." Deyip tekrar yaklaştı ve elinin tersiyle yanağını okşadı.

"Canım yanıyor Kaan. Seni başka biriyle düşünmek..." deyip alınlarını birleştirdiğinde Kaan'ın kalbi hızlandı. "Sana hissettiklerime bir isim bulamıyorum ama gerçekten çok tehlikeli." Kaan alınlarını ayırıp ondan uzaklaştı ve "Beni tehdit ettin Tolga. Şimdi sana nasıl inanmamı bekliyorsun ki?" "Kendimi senden kurtaramıyorum Kaan neden anlamıyorsun?"

Kaan kafasını sağa sola sallayıp arabadan çıktı. Durdukça kendini garip hissediyordu ve belki de Tolga'nın hissetmedikleri şeyleri hissetmekten korkuyordu. Tolga da peşinden inince ona döndü. "Beni tehdit ettin, mesajlarımızı sildin, boğazıma yapıştın. Sana inanmıyorum Tolga." "İnanmamakta haklısın ama aramızdaki ilişkinin garip olduğunun sen de farkındasın Kaan. Sen de beni kullandın ama bak, ben yine de sana geldim." " Lan kullandım işte seni niye tekrar bana geldin?"

Yaklaşıp elini tuttu ve "Neden bu dünyada bizim bir şansımız daha olmasın? Neden birbirimizi bulmuşken bile bile kaybedelim?" Diğer elini kalbine koyup ritmini dinledi. "Neden hissettiklerimizi bir kenara atalım? Yapma Kaan bize bir şans daha ver lütfen. Seni sevmeme izin ver." "Güvenmiyorum sana Tolga." Deyip biraz daha yaklaştı ve alınlarını birleştirdi.

"Sana asla teslim-" dudaklarını birleştirdiğinde sözü yarım kaldı. Yavaşça öpüp ayrıldığında "Sana asla teslim olmam Tolga. Asla beni üzmene izin vermem." Deyip tekrar öptüğünde Tolga da ensesinden tutup iyice kendine çekti. Hızlanmaya başladıklarını fark edince Kaan biraz ayrıldı. "Eve gidelim. Annem bugün yok." Dedi. Tolga gülümseyip kafa salladığında arabaya bindiler.

Kaan camdan dışarıyı izlerken Tolga ona baktı. "Kararım değişmeden sür Tolga. Sorgulama." Kaan konuştuğunda bakışlarını ondan çekti ve arabayı çalıştırdı.



Ömer: Demek bana yardıma gelmiştin.

Berk: Evet. Tek kaldın ve yorulmanı istemedim. Ya bir de bana gelip yardım etmekten bahsediyorsun canımsın.

Ömer: Bütün işi gücü bırakır gelirim.

Berk: Ya bu Emir beni niye tanımadı ya, tamam birlikte oyun oynamıyorduk ama burada herkes birbirini tanırdı.

Ömer: Buna takılmanın nedeni ne? Seni tanısa daha mutlu bir insan mı olacaktın anlamadım yani?

Berk: Ne alakası var Ömer ya. Sadece merak ettim olamaz mı?

Ömer: Etme merak falan. Şahsen senin arkadaşlarından herhangi biri beni tanımasa umurumda olmaz.

Berk: Sıkıntın ne? Alt tarafı bir şey sordum

Ömer: Başkalarıyla ilgilenmeni istemiyorum sadece.

Berk: Ne dediğinin farkında mısın sen. Ben kiminle ilgilendim bu zamana kadar?

Ömer: İlgilendin demiyorum sadece ilgilenmeni istemiyorum diyorum. Hem kıskanıyorum ne var yani.

Berk: Tatlı bir kıskanma gibi gelmedi bu bana. Ne arkadaşın ne de ben senin kıskanabileceğin bir diyaloğa girmedik Ömer.

Ömer: Aynen olmadı tabi.

Berk: Bak ya. Çocuk delirtme beni ne oldu sanki?

Ömer: Yok bebek gibi yüzün varmış, kızıl saçların varmış. Ya çillerinden bahsetti de kendimi zor tuttum orada. Hayır sanki biz bilmiyoruz bunları kalkmış bir de anlatıyor.

Seni Seyrederdim BxB - ÖmBerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin