Sonunda yeni bölümm
İyi okumalarrr
Gece arkadaşlarımla yazıştığım için geç yatmıştım ve tabi buda kalkmamı zorlaştırmıştı.Ama olsun ben kalktım.(💪) Neyse saate baktım... Geç kalmışım.Bu sefer anlayışla karşılanacağımı düşünmüyorum.Umarım bu sefer Changbin'den azar yemeden şirkete varırım.
Hızlıca yataktan kalktım ama hızlı kalktığım için başım dönmüşü.Umursamadan kalktım ve hızlı bir şekilde kombin yaptım.
Jisungumun kombiniii
Giyindim ve hemen makyaj yapmadan içi boş çantamı aldım.Şoförümü aradım bilin bakalım kim açtı.Evet...Changbin.
Changbin-Jisung Telefon Konuşması
Jisung: Changbin noldu
Changbin: Sen nolduğunu gayet iyi biliyosun Jisung
Changbin genellikle Hannie derdi bana ama bu sefer Jisung demişti.
Jisung: Ya özür dilerim uyanamadım ee Lee Know geldi mi?
Changbin: Geldi çocuk hala seni bekliyo
Jisung: Tamam sen şoförüme haber versen gelse beni alsa bi zahmet
Changbin: Tamam ben yollarım sen hazırsın dimi?
Jisung: Evet
Changbin: Tamam o zaman şirkette görüşürüz Jisung
Jisung: Görüşürüz Binnie
3-4 dakika sonra şoför gelmişti.Hızlı olması gerektiğini söyledikten sonra hemen arabaya bindik hızlı bir şekilde yola çıktık.
15 dakika sonra şirkete varmıştık ben ise Changbin'den yiyeceğim azarı düşünüyordum.Kapıdan içeri girer girmez beni Changbin'in güler yüzü(!) karşılamıştı.
Yanıma gelip bana güzel sevgi dolu sözcükler içeren cümleler kurmuştu.
"Jisung benim beyin yoksunu arkadaşım gerizekalı sincap varlıklı insan bu bir değil iki değil kaç defadır geç kalıyosun birgün öyle bi patlıycam ki sana" dedi sanki hiç patlamıyomuş gibi.
"Ya changbin menejerimle konuştum o sırada baya bi vakit geçmiş fark etmemişim o yüzden biraz geç yattım" Yalan..
"Tamam sen şimdi Minho'yu daha fazla bekletme de içeri gir" Minho mu?
"Minho?"
"Ha şey Lee Know'un diğer adı Minho işte"
"E ben gidiyim o zaman?"
"Defol!"
Hemen içeri girmiştim eğer girmeseydim bir daha girme şansım olmayacaktı çünkü.Pratik odasına doğru ilerledim.O sırada Minho'ya ne açıklama yapacağımı düşünüyordum.
Pratik odasına varınca derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım ve içeriden şaşırtıcı bir şekilde çok sakin bir "Gir" sesi gelmişti.
İçeri girdim ve o sırada beni bekleyenin sadece Minho olmadığını gördüm.
...
Şok oldum çünkü odada resmen bütün şirket çalışanları vardı nedenini çok merak ediyordum.Ama şuan burdan sağ çıkabilecek miyim onu düşünmem gerek.
"Ee şey ben çok özür dilerim geç kaldığım için beni mi bekliyordunuz?"
Minho lafa girdi.
"Hayır Jisung seni beklemiyorduk koreografinin bazı kısımlarını değiştirdik bu yüzden şarkı ile uyumlu oldu mu diye kontrol ediyorduk."
Sevinmiştim.Çünkü şuan benimle uğraşabilecek vakitleri yoktu.
"Anladım o zaman ben bir lavaboya gidiyim hemen gelirim zaten."
"Tamam sen git sen gelene kadar işimiz biter herhalde."
"Tamam kolay gelsin size."
"Sağol."
Minho nedense biraz soğuk davranıyordu.Acaba sürekli geç kalmamdan dolayı bıkmış mıydı?
Ya da ben fazla abartıyorumdur.
Odadan çıktım ve lavaboya yöneldim.İçeri girdim ve soluklanmaya başladım.Neden bu kadar gerildiğimi ve heyecanlandığımı bilmiyordum.Ter içinde kalmıştım.
Elimi yüzümü yıkadım ve kırmızı yüzüme baktım.Kızarmıştım..Neden ki?
Dışarı çıktım ve tekrardan pratik odasına doğru yürümeye pardon koşmaya başladım.Çünkü..çünkü
Çünkü Minho'yu görmek istiyorsun aptal
Hayır! Neden onu görmek isteyeyim ki.
Sen ondan çok etkilendin hatta hoşlandın ama kendine yediremiyorsun
İç sesim fazla boş yapıyordu sanki?
Sensin boş,ben gerçekleri söylüyorum oğlum aç gözlerini
Gerçekten..
İnkar etmiyorsun
Sus
Tekrardan pratik odasının kapısını çaldım ve içerden gir sesini duymayı bekledim ama duyamadım.
İçeri girdim kimse yoktu.Bende iç sesimle sesli olarak konuşmaya karar verdim.(🙅♀️🤦♀️)
Eee seninki yok mu?
Minho mu? O benimki değil bi kere
Minho'dan bahsettiğimi nereden biliyorsun ah ya da dur seninki derken onu kastetmemi mi isterdin yoksa?
Ahh..hayatımda bu kadar boş yapan bir iç ses görmedim
Beni göremezsin zaten aptal
OFF BİRAZ SUS YA!
Sustum..
Sinirlenmiş bile olsam birazcık hoşuma gitmişti.
Hehe birazcık
Sabır
O sırada bizi pardon beni dinleyen Minho'dan habersizdim..
Çok özür dilerim bir kaza geçirmiştim bu yüzden bölüm atamadım amaa artık daha sık bölüm atacağım.
Bu arada bölüm nasıldıı?? Paslandım sanki?
Öpüyorum sizleriiii ve bu bölümü okuyan gözleriniziii💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DANCE TEACHER °Minsung°
RomanceJyp şirketine yeni gelen Lee Minho, Han Jisung'un dans öğretmeni olur "Bu hareketi yanlış yapıyorsun Jisung!" "Nasıl olacakmış,anlamadım sen göster" "Büyük zevkle ;)"