18.

33 2 2
                                    

Woensdag, de dag van de dubbeldate. Ik en Emily hebben afgesproken bij mij thuis. 'Ik heb er zin in' zegt Emily terwijl ze een vreugdedansje maakt. 'Ik ook!' Roep ik en ik begin mee te dansen. Tijdens dat wa ons klaarmaken staat de one direction muziek op de luidste. 'Kom we moeten nu echt voortdoen' besluit Emily. Als we helemaal klaar zijn vertrekken we naar het park. Als we aankomen in het park zien we louis en Harry zitten op de grond. Ik lach:'Omg Emily kijk hoe schattig!' Ik kijk naast me maar ik zie dat Emily zich al gehaast heeft naar Harry en hem stevig beetneemt:'ik heb je zo hard gemist!' Roept Harry en hij kust haar.!Ik lach bij mezelf:'wat zijn ze schatting.' Ik zie louis naar me kijken:'ik heb je ook gemist' zegt hij subtiel. 'En ik jou ook' Zeg ik terwijl ik hem een kus geeft en plaats neem op het dekentje. 'Ik heb zoveel zin in deze date!' Zegt Harry enthousiast. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik me af. 'We gaan gewoon hier gezellig zitten, als dat goed is?' Vraagt Louis. Ik kijk naar Emily en we knikken tegelijk. 'Natuurlijk is dat goed' stemmen we in. 'Perfect, we hebben ook nog een verrassing voor jullie.' 'Welke verrassing?' Vraagt Emily zich af. 'Ik ben ook wel benieuwd' zeg ik. De jongens bevelen ons om onze ogen te sluiten. 'Ik ga eens badass doen en mijn ogen niet sluiten.' Grapt ik. 'Luna!' Zegt louis gespeeld boos,'ogen toe of geen verrassing!' Ik lach en doe mijn ogen toe. We horen de jongens een papiertje uit hun tas pakken en vervolgens iets in onze handen steken. 'Mogen we kijken?' Vraagt Emily nieuwsgierig. 'Kijk maar!' Stemt Harry toe. 'Neeee, dat meen je niet!' Roep ik uit. Ik zie in mijn handen een blad waar op staat dat we met hun mogen mee reizen tijdens OTRAT. Bij Emily ligt precies het zelfde in haar handen:'julie zijn geweldig!' 'Weten we' lacht Harry. 'Jullie mogen ook Eline en Louise meenemen. Dat zouden Niall en Liam geweldig vinden!' Vertelt Louis,'Zo kunnen ze elkaar ook weer zien.' 'Wanneer vertrekken we?' Vraag ik,' ik kan al niet meer wachten.' 'Eerst moeten jullie wel toestemming hebben van jullie ouders natuurlijk.' Legt Harry uit. 'Geen probleem.' Ik en Emily nemen onze gsm en vragen onze ouders of het mag. Daarna bellen we Louise en Eline die het op hun beurt vragen aan hun ouders. 'Alles is geregeld, we mogen mee!' Ik zie de lach op hun gezichten, en dat zorgt telkens weer voor een lach op mijn gezicht. 'Morgen 8:00 's Morgens vertrekken we naar Zweden. We spreken anders af aan het Atonium om kwart voor acht?' 'Dat is perfect.' Zegt Emily. 'We geven hen allebei een knuffel. 'Jullie zijn gewoon veel te goed voor deze wereld.'

A dream came trueWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu