1️⃣5️⃣

642 61 63
                                    

Lisa's pov

Kore'ye döndüğümüzde, yeni evimize ilk adımımızı atar atmaz odalarımıza çekilip dinlenmiştik.

Kafamın içinde dört günlük balayımızda yaşanan onca şey-evet dört gün kaldık. Zaten baş başa vakit geçirmek istemediğimiz için bizimkiler iknâ olsun diye yine de formaliteden çıkmış ve iş çoğunluğu bahanesiyle olabildiğince kısa tuttuk-ve son gece ani bir kaos yaşamıştık...

Çok kafa karıştırıcı bir andı...

Yatağıma uzanmış, salak salak birlikte uyuduğumuz ânı hayal edip gülüyordum. Hoşuma gitmedi diyemem ama utanmasam ona karşı hisler beslemeye başladığıma iknâ olacağım...

Ne münasebet ?!

Mesafeli bir şekilde uyumuştuk ama ilerleyen saatlerde üzerimde, özellikle kasık bölgemde bir ağırlık hissedince gözlerimi açmıştım. Sağıma baktığımda ise Jennie'nin yanıma iyice sokularak bir elini göğüs kafesime yaslayıp, bacağını da bacaklarımın üstüne attığını görüp şoka uğramıştım.

Bu ânı tekrar hayal ettiğim sırada aklıma, sabah büyük bir ereksiyon ve testis ağrısıyla uyandığımı hatırladım.

Tuhaf olan ise şu an bacaklarımı kasmış bir şekilde alt dudağımı dişleyerek o dakikaları zihnimde canlandırmaya devam ediyor olmamdı...

Uçağa binmeden önceki sabah yaşadığım sızıyı yeniden yaşadığımı fark ettim ve yatakta doğrulup, uslanmak bilmeyen belden aşağıma sinirle baktım:

L: Bi'dur be sen de !

O da haklıydı... Yıllardır rutinim olan eğlencemizden neredeyse bir aya yakındır mahrum kalmıştı...

Söylene söylene ayağa kalktım ve yürümekte zorlanarak banyoya ilerledim. Ardından soyundum ve duşakabinin içine girdim.

Çıplak kalır kalmaz şaha kalktığını görmek, yaramazca sırıtmama sebep oldu...

Suyu açıp ısınmasını beklemeye başladım ve o sırada ellerimi belime koyup, nerdeyse yüz hizama kadar uzanan şeyime bakıp, kaşlarımı çatarak sert olmayan bir tokat attım:

L: Yat lan aşağı !

Canım yandığı için dişlerimi sıktım ve nihayet ısınan suyun altına geçtiğim gibi tek elimi fayansa dayayıp, diğer elimi de mecburen ufaklığa doğru uzattım.

Dokunur dokunmaz ise ağrı artınca, dişlerimi sıkıp boştaki elimi yumruk yaparak alnımı koluma yasladım:

L: Ulan Lisa, sen bu hâllere düşecek kadın mıydın...

Yavaş yavaş hareketlenmeye başladığımda, yutkunarak iç sesimden geçirdim:

Üzgünüm Jennie... kaldıran sen olduğun için, indiren de sen olacaksın. Şimdiden yere diz çökmüş silüetini hayal ettiğim için özür dilerim...

Dedim ve istemsizce belimi, elime doğru ittirerek inlememi yutmaya çalıştım:

L: Y-ya da dilemiyorum... Beni en iyi şekilde rahatlat ki seni affedeyim bebeğim !

~

Jennie's pov

Döndüğümüzden beri yaşananları düşünüyordum. Gerçekten tuhaftı.

Yaptıklarımı sonuna kadar sinirlenmeden ciddiyetle dinlemesi, hatta anlayışla karşılayıp şefkat göstermesi hiç beklemediğim bir şeydi...

Bana neler oluyor bilmiyorum ama uçağa bindiğimizden beri Lisa'nın bana karşı nahif tavırlarını sürekli hatırlıyor, kendi kendime aptal gibi sırıtıyor ve iç çekiyordum.

Womanizer +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin