0.5

38 5 6
                                    

Hello! Umarım bölümü beğenirsinizzz. Bölüme geçmeden önce köşedeki yıldıza tıklayarak destek olmayı unutmayinn Bol hüzünlü bir bölüm sizleri bekliyor. Teşekkürler...

DUZENLEME

OKULLAR AÇILDIĞINDA 11. SINIFIN İKİNCİ DONEMİ OKURKEN DİKKATT

__________________

"Tuana? Elime bakmayı düşünüyor musun?" dediğinde bakışlarımı yerden çekip Yağıza yönelttim. "Ben seni Aysu sandım kusura bakma" dedim.

Hakikaten bir anlıkta olsa utanmıştım ama sonra umrumda olmaması beni rahatlatıyordu.

"Bakılacak bir kusur yok ki" dedi gözlerimin içine bakarak"Ben istedin diye yaptım ne olduğunu bile bilmeden"

Tunişş bak ilgisi baya artmış dikkat dikkatt

Sen bir sus be sinek gibi habire bir şeyler diyip kafamı karıştırma benim
Karnıma niye olduğu bilmediğim bir yumru oturmuştu. Onun bu ilgisi zehirliydi,kör değildim verdiği ilginin farkındaydım ama istesemde kalbim bunu kabul etmeyecekti.Gözlerimi kapatıp yavaşça geri açtım. "Diğerleri nerede?" dedim sakince.

"Dışarıdalar. En son Çisemle Alper sizi takip etmemiz hakkında didişiyorlardı" dediğinde hiç şaşırmamıştım niyeyse. Yağızın elindeki kalemleri alıp tekrar yerine koydum. Arkamı dönüp giderken kolumu kavrayıp kendine doğru çevirdi. Yağızın bakışları yüzümde dikkatlice geziniyordu.

"Sorun ne?" elini kolumdan çekmeden dediğinde diğer elimde elini kolumdan çektim. "Sorun yok" açık kalan elini kapatarak kendine doğru çektiğinde hâlâ yüzüme çok dikkatli bakıyordu.

Sorun yok değildi. Sorun vardı. Sorun onun bu ilgisiydi. Daha yeni tanıştığım birinin bana aşık olmasını istemiyordum yada öyleymiş gibi davranmasına yenilmek istemiyorum. Bir erkeğe aşık olup hayal kırıklığına uğramak istemiyorum.

Annem gibi olmak istemiyorum...

26 Temmuz 2012

Küçük kız sandalyenin arkasında sessizce ağlıyordu. Babasından gelen kükremeler arttıkça göz yaşları fazlalaşıyordu. Annesinden gelen acı çığlık seslerini net olarak duyabiliyordu. Küçücük olmasına rağmen canı çok yanıyordu. Onun gözünde annesi bir melekti ve o adam meleğin cehennemiydi. Bir melek cehennemde nasıl yaşardı?

Neslihan gerçekten çok temiz bir kadındı. Mutlu bir ilişkisi vardı ve sevgilisine tüm kalbiyle aşıktı. Sevgilisini ne sevap işlediği karşısında kazandığını hep merak eder ve Allah'a şükürler ederdi. Ailesi evleneceği zaman buna karşı çıkmıştı ve sürekli Neslihanı bu kararından vazgeçirmeye çalıştılar ama sonuç hep aynıydı. Neslihan aşkından öyle kör olmuştu ki onunla evlenebilmek için evinden ve ailesinden vazgeçmişti. O sevgilisi için kurşun bile yerdi.Ta ki evlenene kadar...

Adamın içinden bir cani çıkmıştı. Neslihanın aşık olduğu adam kesinlikle bu değildi. Kocası itibarlı sayılırdı ve fakir değildi fakat insanlık namına hiç bir şey taşımadığını evlendikten sonra anlaşılmıştı. Kadın her sitem ettiğinde ise "İstemiyorsan beni boşa o zaman" diyordu boşanamayacağını bilerek.

YANIMA YOLDAŞ / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin