Trenin ritmik sesi eşliğinde uzun süre trende oturan Jiang Chun ve Yu Bing uykuya daldılar. Yu Bing uyandığında çoktan akşam olmuştu. Dışarıda oturan ve omzuna yaslanan Jiang Chun, uykuya daldığı andan uyanana kadar duruşunu değiştirmemişti. Sadece başını eğdi ve yan koltuklarda oturan insanların zevkle anlattığı hikayeleri dinledi.
Yu Bing bu sahneyi görünce duygulandı ve Jiang Chun'un sert omuzlarına masaj yaptı. Jiang Chun bunu fark etti ve arkasını döndü. "Xiao Bing, uyanıksın. Bana masaj yapmana gerek yok. Ayağa kalkıp biraz dolaşacağım!”
“Sadece sıkı otur. Öğleden sonra uykusunun tadını çıkardım. Şimdi bunun tadını çıkarma sırası sizde.” Yu Bing gülümsedi.
Jiang Chun gülümsedi. "Tamam o zaman bana birkaç dakika masaj yap. Masaj yorucu bir iştir.”
Yu Bing her zaman gülümseyen kıza baktı ve önceki hayatında işler ne kadar zor olursa olsun onu her zaman gülümseten ve cesaretlendiren Jiang Chun'u düşünmeden edemedi. Bu nedenle bu sefer oraya döndüğünde, o saatten önce iyice plan yapması gerekiyordu. Jiang Chun'a karşı komplo kurulmasına izin veremezdi.
Jiang Chun, yanında oturan kişiye baktı ve dudaklarını yaladı. Karnına dokundu ve dönüp Yu Bing'e baktı. "Bing, hadi şimdi yemek yiyelim. Yiyecekten tasarruf etmek için öğle yemeği bile yemedik. Açlıktan ölüyorum."
Yu Bing de acıkmıştı ve şiddetle başını salladı. İkisi koltuklarının altındaki ağdan yiyecek çıkardılar.
Yu Bing buharda pişirilmiş beyaz bir çörek ve iki yumurta çıkardı, ardından Jiang Chun'a bir yumurta uzattı. Jiang Chun, Yu Bing'i reddederken ev yapımı salamura sebzelerini çıkarırken, "Küçük Bing, yiyecek getirdim. Bunu kendine sakla.”
Yu Bing çaresizce başını salladı ve yumurtayı Jiang Chun'un eline koydu. "Ye bunu. Daha fazlasını getirdim. Salamura sebzeleriniz çok lezzetli. Birkaç ısırık daha almak istiyorum. Bunu seninle değiş tokuş etmem olarak kabul et."
Jiang Chun, Yu Bing'in yalnızca yumurtayı kabul etmesine izin vermek için bir bahane bulduğunu biliyordu. Başını eğip elindeki yumurtaya baktı. Kırsal bölgeye ulaştığında Yu Bing'in daha fazla çalışmasına yardım etmesi gerektiğini kendi kendine düşündü!
Bu sırada tren durdu. Platformun üzerinde “Linshui Şehri” yazısı yazıyordu.
Yu Bing'in gözbebekleri platformdaki tanıdık figüre bakarken genişledi. Daha sonra arabanın camına yaslandı ve akşam yemeğinin son lokmasını yerken vücudunu Jiang Chun'a doğru çevirdi. Daha sonra herkesin konuşmasını dikkatle dinliyormuş gibi yaptı. Tren yeniden hareket ettiğinde sessizce vücudunu doğrulttu.
Önceki hayatında o da arabanın camının yanında oturmuştu. Yu Yan arabanın camının önünden geçip onu görünce onunla konuşmak için inisiyatif aldı. İkili bundan sonra etkileşime geçmeye başladı.
Ama artık bu fırsatı mahvettiği için Yu Bing Kader Çarkı'nın değişip değişmeyeceğini görmek istiyordu.
Tren bir süre yolculuk ettikten sonra herkes yerlerini buldu ve oturdukları kişilerle sohbet etti.
Yu Bing tam bu kişinin hayatından kaybolacağını düşündüğü sırada, yuvarlak yüzlü ve badem şeklinde gözlere sahip uzun boylu bir kadın yeniden önünde belirdi.
Yu Yan şık bir polyester ekose gömlek, üzerine oturan yeşil askeri pantolon ve sırtında askeri bir su ısıtıcısı giyiyordu. Bu dönemde kıyafeti çok şıktı ve herkesin gözünü kamaştırıyordu.
Daha sonra gülümsedi ve cömertçe kendini tanıttı. "Herkese merhaba. Benim adım Yu Yan. Hepiniz kırsala gidiyorsunuz, değil mi? Burada seninle oturabilir miyim? Bir çift, birkaç çocuğuyla birlikte akrabalarını ziyarete gitti. Bunun sakıncalı olduğunu gördüm ve başka bir koltuk bulmak için inisiyatif kullandım.”
Bu çağda çoğu insan basit fikirli, tutkulu ve nazikti. Yu Yan'ın eylemleri gerçekten de bu gençlerin onun hakkında iyi bir izlenim bırakmasını sağladı. Teker teker aceleyle onun için koltukları sıkıştırdılar. Hatta bir adam, kıyafetlerin bulunduğu bambu rattan kutuyu alma girişiminde bulundu ve kutunun koltuğun üstündeki demir rafa yerleştirilmesine yardım etti.
Yu Bing alay etti. Yu Yan'ın her zaman onun için hazırlandığından emindi. Tren o kadar uzun süredir gidiyordu ki, o kadar çok koltuğun önünden geçmiş olmalıydı ki ama hiçbiri ona uygun değildi ve tamamen dolu olan yerleri de ona uygundu.
"O kadar tanıdık görünüyorsun ki! Adınız ne?"
Yu Bing başını kaldırdı. Yu Yan sıranın en dış tarafında Yu Bing'in karşısında oturuyordu ve ona gülümsüyordu.
“Benim adım Yu Bing. Belki de ortalama yüzüm yüzündendir ama insanlar sıklıkla tanıdıkları birine tanıdık geldiğimi söylerler," diye yanıtladı Yu Bing bir gülümsemeyle.
Yu Yan biraz durakladı. Bu cevap beklentilerinin ötesindeydi ve nasıl cevap vereceğini bilmiyordu.
Kendisi gibi oval yüzlü ve badem gözlü üçüncü kız kardeşine baktı ve onu azarlama dürtüsünü bastırdı. Sonuçta henüz zamanı değildi. Taşra hayatı çok sıkıcıydı. Vakit geçirebileceği üçüncü bir kız kardeşi vardı. Yu ailesinin onun ne kadar olağanüstü olduğunu bilmesini istedi! Vermek için yanlış kızı seçmişlerdi.
Aynı zamanda Yu Yan çok meraklıydı. İkisi arasında biri babasına mı daha çok benziyordu, diğeri annesine mi daha çok benziyordu?
Bu yüzden gülümsemeye devam etti ve şöyle dedi: “Şaka yapıyor olmalısın. Aynı soyadına sahip olacağımızı beklemiyordum. Ne tesadüf. Sürekli tanıdık geldiğini hissediyorum ve yardım edemem ama sana yaklaşmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!
Fiction HistoriqueHastane yatağında yatan, gözlerini açamayacak kadar ağır hasta olan Yu Bing, ölümü beklemekten başka hiçbir şey yapamadı. Narin vücudu nedeniyle doğduğundan beri ailesi onu sevmiyordu. Ve kırsalda yaşananlar yüzünden ablası ondan ömür boyu nefret et...