🔞 Бонус 🔞

180 12 0
                                    

Вже пройшло два тижні. Ви спитаєте як там Мінхо та Хан?

З ними все добре, вони дуже сильно кохають один одного. Хан вже повністю повністю відновився.  І навіть було таке, коли Хан провокував Мінхо. 

Так як ви пам'ятаєте як Мінхо обіцяв, що вони продовжать, коли Хан відновиться.  Ні у них були моменти коли вони дуже сильно збуджувалися але все рівно, доходило тільки до засмоктування на шиї, та все. Звсіно ж була й відповідь, чому так відбувалося.

Мінхо просто боявся, боявся зробити тільки гірше тому і не переходить межу.  Але Хану, як і йому, хотілося більшого. 

Ось і Мінхо нарешті зважився на більше, звичайно ж з великим ніяковілістю спитав Хенджіна як зробити все красиво.  Ні у Мінхо був секс, але це було не з любові так просто тому, що це було потрібно.  У нього не було з мущиною, тому він хвилювався ще більше. 

Сьогодні день Х. Мінхо почав ще більше хвилюватися. 

Звичайно, коли не знаєш як почати і повернути розмову в потрібне русло. Але в нього вже є план.

Вечір. 19:23. Джисон готував їсти.Мінхо підходить і обіймає ззаду.  Хан здригнувся від несподіванки. 
- Хо, я злякався
- Пробач Хані просто мені захотілося тебе обійняти
- Що за приплив ніжності у тебе сьогодні?
- Просто захотілося і все. 
- Слухай, давай я приготую і тоді можеш хоч зацілувати мене. 
- Добре ловлю на слові.
Ну, що начепто все іде добре. Може даремно я надумав ?  Так Мінхо не мели дурниць, ти його кохаєш і він тебе також. Ви цого хочете тому перестань боятися.

Джисон вже все приготував. І вони поїли, і вирішили подивитися фільм.
- Хані чого ти так далеко, ходи до мене.

Притягнув Хана до себе.

- Мінхо, що з тобою сьогодні? Ти не був таким раніше.
- Все добре. Просто чогось сьогодні мені захотілося тебе обіймати та обіймати
- Точно прилив ніжності.
- Мабуть
Ну і як мені реагувати на раптову тактильність? Такого нніколи не було. Але мені це дуже подобаєтьця. Чомусь мені різко захотілось його поцілувати і навіть більше. Хоча ні, скільки я пробував завжди Мінхо зупинився. Напевно він ще не готовий.
- Хані годі прожигати на моїх губах дірку. Якщо Хочешь цілуй.
Та як, він це помітив в нього ж закриті очі?
Мінхо відкрив очі та спитав.
- Чого не цілуєш?
- Я думав, що ем ну ти пошуткував.
Ну блін не можу ж я йому сказати, що я злякався і дуже сильно смутився.
- Ну якщо не хочишь ти то, я тебе поцілую
Лі притягнув до себе Джисона і потягнув в поцілунок.

Ти єдині мої ліки ~ Закінчено~Where stories live. Discover now