wikipedia—adammcgraken—noname
Adam McGraken tinikora óta aktívan részt vett az énekesek között Noname álnéven. Sokáig csak feldolgozásokat játszott és énekelt, azonban 2017 márciusában megjelent legelső saját száma az In the blue Sky egy rádióműsor keretében, amelyet meg is nyert, majd felkerült számos közösségi oldalra, mint például a YouTube, Musicern, TikTok, stb... . Teltek az évek, ő pedig egyre több dalt szerzett, velük együtt pedig újabb rajongókat. Jóban lett több bandával is munkássága során, egyik álandó előzenekara pedig a Skilling lett. Második száma, mely egy váratlanul jött koncert kellős közepén pattant ki a fejéből a Noname, rögtön el is hangzott és a kezdeti népszerűsége ellenére azóta is tartja a helyét a népszerű számok hosszú sorában. McGraken habár ez a néhány év alatt nagy nevet szerzett magának, kedves párja halála után végleg visszavonult, s azóta se kaptunk semmilyen információt felőle. Valószínűleg soha többé nem halljuk már a csillagunk ragyogó énekét.Üdvözlök mindenkit, aki valamiképp idetévedt!
Ha olvastad azt a kis akármit, ahol a történetet kéne bemutatni, akkor már tudhatod, hogy ez egy mert-miért-ne –sztori, úgyhogy senki se várjon sűrűn részeket! Nade nem azért írom ezt most, hogy elvegyem az egésztől a kedveteket... Szeretnék bemutatni nektek egy – reményeim szerint – nem túl sablonos történetet, melyben a főhősünk egy magányos, összetört szívű visszavonult énekes, aki egy nap találkozik majd az ő csillagával, hogy újra másoknak lehessen a fénylő gömbje. Ahogy Adam érzelmileg fejlődik, remélem valamennyire vele együtt majd én is, és ígérem, nem lesz ennyi sokszorosan összetett mondat a továbbiakban! 🙏^^'
Köszönöm, hogy elolvastad,
üdv: Eniti <3
YOU ARE READING
Solo singer ~HUN~
RomanceHúha, mit is kéne ide írnom?... Kezdjük ott, hogy ez egy mert-miért-ne - sztori, szóval még egy tengericsillagnyi ötletem sincs, hogy mi fog ebből kisülni. Köszönöm megértéseteket! <3🙇♀️ Bár tudom, ezeket az izéket, amit a borító alatt lehet megt...