04.02.2024🪄
—Kızılay: Sayın ANIL SARAÇOĞLU, kan bağışlayarak kurtarmaya vesile olduğunuz hayatlar ve Kızılay ailesi adına doğum gününüzü en içten dileklerimizle kutlarız. İyi ki varsın kan dostum! B001
siz: değilim ben Anıl değilim
SAYARAVM: SN ANIL SARAÇOĞLU Sayaravmolarak Dogumu gününzü Kutlariz Dogumgünüze özel 3 gün gecerli bütün ürünlerde
%10 indirim Magazalarimiza Bekleriz. 0776003853500015
B05siz: sizin ağzınıza....
ENGLİSHTİME: SN ANIL SARAÇOĞLU AVCILAR SUBEDEN KARNE HEDIYESI! 7-14 YAS ÖGRENCILERINE ÖZEL ÜCRETSIZ TANISMA DERSLERINE DAVETLISINIZ DETAYLI BILGI 0212*****
sms iptal AENG 4607 gndr B273siz: (...)
siz: BEN ANIL DEĞİLİM
—
"Alo?"
"Anıl kardeşşş! Hatırladın mı bizi?"
"Ne Anıl'ı ya? Abi oradan Anıl olabilecek birinin sesini mi alıyorsun?"dedim sinirle. Gözlerim dimdik karşımdaki Ufuk'taydı. Bozulmuş bir yüzle beni izliyordu, tam kavganın ortasında kesinlikle olacak şey değildi bu.
"Ulan sevgiline mi açtırdın telefonu pezevenk!-"dedi kulağımdaki ağır abinin sesi gözlerimi devirip ofladım ve elimi yüzüme vurdum. "Abi tanımıyorum ben Anıl diye birini!"dedim sinirle.
"Söyle o puşt herife paramı iki gün içinde getirsin, yoksa olacakları ben kendisine uygun bir dille anlattım. Hayırlı cumalar bacım!"
Telefon yüzüme kapanırken sinirle kendi kendime güldüm, 4 senedir bi bitmemişti bu Anıl denen herif! Ne yapmıştı şimdi de tefeciye mi bulaşmıştı? Eninde sonunda bir yerden ulaşıp, Dayı! Diye başlayıp ana bacı sövecektim.
"Daha beni ne kadar ayakta uyutmayı planlıyorsun Zeyno?"dedi Ufuk, gerçekten bozulduğunu yüzünün ifadesinden anlayabiliyordum. Telefonumu hızla cebime soktum, "Ne ayakta uyutmasından bahsediyorsun Ufuk?"
"Ulan kim bu Anıl diyorum bilmiyorum diyorsun! Anıl'ın bütün çevresi seni arıyor! Açınca da yenge diyorlar amına koyayım? Nasıl açıklayacaksın bunu?" Bu sefer gerçekten sinirlenmişti.
Tam kızıl sakallarına ellerimi yerleştirip onu sakinleştirmeye çalışacaktım ki ellerimi sertçe itip "Yeter Zeyno! Bu kadar yeter, bitti.."dedi..
4 senelik ilişkimi, kim olduğunu bilmediğim, numaramın karıştırıldığı bir adam yüzünden bitirdi.. Bundan sonra Ufuk'un neyi olacaktım bilmiyordum, ama o Anıl denen adamın belası olacaktım bundan emindim.
—
Bölüm sonuuu.
Umarım beğenmişsinizdir oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peşindeler- yarı texting
Short Story04.02.24 Zeyno Karayel: Dayı Zeyno Karayel: bi bakar mısın? Anıl Saraçoğlu: Dayı mı? Zeyno Karayel: Abi Anıl Saraçoğlu: hiç gerek yok öyle şeylere Anıl Saraçoğlu: Anıl desen yeter :) Zeyno Karayel: ya abi bi git işine ya Zeyno Karayel: bak Zeyno...