"Sehun sen de geliyorsun unutma sakın saat 9da!"
Eline tutuşturulan davetiyeye bakan Sehun gidip gitmemek arasında kaldı. Sonra Chanyeol gelip omzunu Sehun'un omzuna attı.
"Kanka partiye geliyorsun sensiz olmaz lan ben içer sızar kalırım."
"Geber bana ne."
"Ya oğlum ne olacak kafa dağıtırız lan."
"Tamam geliyoruz zırlama."
"Böyle yola gelirsin."
"Kes almayayım altıma."
"Kesin alırsın he"
Zilin çalmasıyla Sehun sınıfına geçti. Ders fizikti Sehun'un matematikten sonea en sevdiği ders olduğu için sıkıcı geçmemişti. Ders bitince evlere dağıldı herkes Sehun da sevgilisini beklerken okulun birincisi Kim Jongin ile karşılaştı selam verdi ama Jongin görmeden hızlı adımlarla ilerledi. Daha sonra sevgilisi gelip Sehun'un koluna girdi. Sehun onu evine bırakıp evine doğru giderken annesinin gelirken maydanoz al mesajıyla markete uğradı. Sonra omzunda hissetiği el ile irkilip arkasına döndü.
"Sehun kusura bakma işim vardı selam veremeden çıktım".
"Sorun değil."
Jongin iç çekip aldıklarını ödemek için kasaya doğru ilerledi Sehun da maydanoz alıp arkasından ilerledi.
"Daha sonra görüşürüz Sehun."
"Görüşürüz Jongin."
Sehun eve geçip Kyungsoo ile oyuna girdi. Yenilince sövüp oyunu kapattı sonra Minseok aradı ve konuşmaya başladılar.
"Kanka bu aralar ilişkiniz eskisi gibi değil bence."
"Bilemiyorum sınav senemiz ondan da olabilir."
"Neyse kanka napıyon."
"Orospu çocuğu Kyungsoo ile oyuna girdik ve kaybettik kafayı yicem lan beceriksiz adam insan hiç mi bir şey beceremez ya alt tarafı adamı öldürcen sanki ağzınla kuş tut diyorsun amına koyim."
"Sakinleş brom bu gerginlik sana zarar bu yaşta alnın kırış kırış olur."
"Benim yerimde sen olsan evini basıp öldürürdün konuşma."
"Herkes senin gibi gergin değil kes."
"Suscan mı?"
"Hayır."
Biraz daha boş zohbet döndürüp zaman öldürdüler sonra Sehun matematik çözmeye başladı 2 saati de öyle geçirdi. 7de yemek yediler ve 8de hazırlanmaya başladı. Sonra Chanyeol kapının önünde kornaya basıp durunca Sehun söve söve aşağıya indi.
"Bekleye bekleye ağaç oldum amına koyim."
"Ne sabırsız adamsın."
"Kes de arabaya bin."
Sehun yolcu koltuğuna Chanyeol da sürücü koltuğuna geçti. Giderken Chanyeol kız tavlama tekniklerini anlatıyordu.
"Kanka benim arabam var zaten uzun boyluyum da iki iltifat etsem tüm kızları tavlarım."
"Kanka bi de böyle diyip bi erkeğe aşık oluyormuşsun."
"İbne değilim kes."
"Ablan lez amk sende de vardır bir şeyler."
"Ben kız olsam ben de lez olurum amk erkeklerde ne var iğrençler hepsi."
"Pick me boy türünün en büyük örneğisin amına koyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pretty boy | sekai
Fanfiction"Yatak çift kişilik Jongin." "Sehun aynı yatakta yatamayız." "Niye gay misin sen?"