Evet arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu yeni bir kurguyla burdayım. Ben Aden Deniz yani
⭐YILDIZLARIN İNCİSİ (IŞILTISI)⭐
Aydilge: Aşka Gel
Esin İris: Çilek Kokusu
Buray: Deli Divane
Oğuzhan Koç: Küsme Aşka
Nil Karaibrahimgil: Kanatlarım Var Ruhumda
Yalın: Sesinde Aşk VarNefes Nefes'e
Karanlıktayım bir kaç gündür
Ne sesini duyabiliyorum
Ne de seni görebiliyorum
Sadece senin burada olduğunu
Nefesler açıklar...Heyecanlı bir bekleyiş
Mutluluk tavan
Kalpler ızdırap dolu
Bekliyorum bir umut
Hem seni
Hem de beni...Acı bir bekleyiş zannımca
Çünkü geleceğin yok
Kaybettiklerimin telafisi de
Kayboluyorum,Kaçıyorum köşe bucak
Sanki seni arıyorum
Bu pek mümkün değilAnlıyorum, fazla uykum yok
Ama bir o kadar yorgunum
Arıyorum, bulamıyorum,
Bulamadıkça ağlıyorum...
Sende kalıyorum.***
05/02/2024
Bir Pazartesi günü, öğle vaktini geçmiş, saat 14:47 okulda ki yemekhanedeyim. Yine yemekler aynı, bir sırada 20 kişi. İnanın ki yer olsa yüz kişi çullanacak. Geçiyorum bir sandalye buluyorum, ilerliyorum, elimi uzatıp tutuyorum. Tam oturuyorum, altımdan çekiyorlar sandalyemi, düşüyorum.
Bugün yine birileri kaşınıyor...
Ayağa kalktığım gibi o kişiye döndüm. Şaşırmamıştım, yine Kübra ve çetesi, illa ki uğraşacaklar benimle, o zaman biz uğraşalım öyle değil mi?
Saçından tuttuğum gibi savurdum bir köşeye, diğer bir kız saçımdan tutup çekti, bağırmaya, küfür etmeye çalıştım ama edemedim, bileğimi döndürdü. Sırtımdan itince yere düştüm ve yerde olduğumu fırsat bilerek, bileğinden itirip düşürdüm onu.
Tekrardan saldırıya geçmek üzerelerken çatalı aldım ve onlara doğrulttum. "Yeteeeer! Yeter benim sizden daha önemli. Tamam eğlence arıyorsunuz ama bu eğlence değil anlayın artık şunu" diye bağırdım.
En sevdiğim özelliğim bu işte, içten kanarım ama dışarıya belli etmem.
Kadınlar:
Güneş SStars, 23 yaşımdayım, abimle evden küçükken ayrıldık evimizden sebebi ise birinden kaçmamızdı. Pek kaçamadık ama, çünkü buluyordu az daha, işler çok karışık ya...
"Biz özür dileriz, bir daha sana bulaşmayacağız söz" dediler. Ne olmuştu şimdi, bazılarının kaçamak bakışlarını yakaladım. Kapıya bakıyorlardı ve kapıda ise...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌MAVİ ÖLÜM
HorrorHer şey bir grup gencin Malatya'da karşılaşması ile başlıyor ve olacaklar pek tatmin edici değildir...