5.Bölüm-Romeo ve Juliet

9 5 0
                                    

Şu soru kafamdan çıkmıyordu. 'Neden yanımdan ayrılsın istemiyordum?' Kafamdaki soruları düşünürken "Melis" dedi. "Efendim?" diyerek bakışlarımı ona çevirdim. Mete gitmişti. "O gün sana dediklerim için özür dilerim." dedi. Derin bir iç çekerek devam etti,"Sinirliydim. O yüzden oldu." dedi. "Her bir şeyin altında bir gerçek yatar." dedim gözlerimi kaçırarak. Hiç bir şey demedi. "Neden sinirliydin?" dedim ona dönerek.

"Çünkü" dedi. Devam etti,"Çünkü boşver gereksizdi." dedi. Kafamı salladım ve "Peki" dedim. İkimizde bunun yalan olduğunu biliyorduk. "Şimdi gerçek sebebini söyleyecek misin?" dedim tek kaşımı kaldırarak. "Gerçek bu." dedi ve bişey dememe kalmadan kalkıp gitti. Peşinden gitmek için kalktım ama aniden kalktığım için sendelemiştim.

"Dur!" dedim. Çok hızlı gidiyordu. Ona yetişebilmem için durması falan gerekiyordu. "Noldu prenses?" diye arkasını döndü hızla koşmaya başladı bana doğru. Dengemi sağlayamayıp düşmüştüm. Göz göze geldik. "Dikkat et. Eğer tutmamı falan istiyorsan söyle tutarım." dedi göz kırparak. Hemen toparlandım. Arda koşarak yanımıza geldi. "Noldu?" dedim başımı yana yatırarak. "Okul da Romeo ve Juliet yarışması olacakmış!" dedi heyecanla. Devam etti "Yılın Romeo'sunu ve Juliet'ini seçeceklermiş!" dedi. Ellerimi çarptım birbirine çocuk gibi.

Bora bana baktı gülerek. "Bu yarışmaya katılmak istiyorum." dedim heyecanla. "Bakalım eşim kim olucak?" diye devam ettim. Arda "Ooo çok iddialısın." dedi. Kafamı salladım. "Bora sende katılsana bilgin çok iyi bu konular da." dedi Bora'ya bakarak. "Demek öyle." diye mırıldandım. Bora dediğimi duymuş olacak ki "Öyle öyle" dedi sırıtarak.

Dik ve sert bakışlarla Bora'ya dönüp "Noldu? Bişey mi dedin prensim?" dedim gülerek. İlk defa garibime gitmemişti dediklerim. Kendi ağzımla ve kendi isteğimle demiştim. "Efendim? Bişey mi dedin? Anlamadım?" dedi sırıtarak. Dudağımı dişleyip "Yok ya bişey demedim." dedim gözlerimi kaçırarak. "Öyle olsun." dedi. "Beni konferans salonuna götürür müsün?" dedim Arda'ya dönerek.

"Tam-" "Ben götürürüm!" dedi Bora. Hızlıca elimden tutup yürümeye başladı. Elimi çekmeye çalıştım ama bırakmıyordu. "Napıyorsun sen ya?!" diye bağırdım. Beni duymuyor gibiydi. Elimi hala çekmeye çalışınca durdu. "Gitmek istemiyor muydun?" dedi tek kaşıni kaldırarak. "Evet ama böyle değil." dedim. "Nasıl?" diye sordu. "Yani daha normal." dedim iç çekerek. "Peki" dedi ve kucağına aldı.

"Senin anlaman kıt mı?" dedim gözlerimi kısarak. "Yok prenses. Anlamam da bir sorun yok. Aksine gayet iyiyim." dedi gülerek. "Bence bir sorun var." dedim. "Neyde?" dedi bana bakarak. "Aklında" dedim oflayarak. Sırıttı. "Senden bunları duymak güzel." dedi. "Psikopatsın sen ya!" dedim bağırarak. "Doğrudur." dedi gülerek. Konferans salonuna varmıştık. "İndir artık geldik." dedim.

Beni kucağından indirince üstümü düzelttim. Bana baktı ve elimi tutmak istedi. Bir iki saniye durup tuttum. İçeri girdik. Herkes bize bakıyordu. Bazıları şaşkın, bazıları sinirliydi. İnanamamış gibi bi bize bi elimize bakıyorlardı. Serkan da oradaydı. Yanıma gelip "Hoşgeldin" dedi. "Gördüğüme göre sen de katılacaksın Melis'cim." dedi Serkan tekrar. Bora ağzının içinde "Siktir git." dedi. Öksürerek "Biz" diye düzeltti. "Anlamadım? Sen Romeo ve Juliet hakkın da ne biliyorsun ki?" dedi kahkaha atarak.

"Senden daha çok bildiğim kesin." dedi. Yanımıza bi adam geldi. "Hoşgeldiniz çocuklar." dedi. Kafamla selam verdim. "Hocam biz Melis'le adımızı yazdıracağız." dedi Bora. "Tamam gelin yazalım." dedi.

                                                                            *********

Hepinize tekrardan merabaaa.

Bakalım 6. Bölüm de ne olacak??

Tahminlerinizi alayıımm

ÖLÜ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin